Hoi,
Tot mijn spijt heeft mijn videokaart het van de week begeven. Deze is kapot gegaan doordat de fan van mijn cpu cooler er mee was opgehouden. Hierdoor kreeg ik opeens allemaal gekke dingen op m'n beeldscherm, ook draaide links en rechts opeens om.
Een lang verhaal kort, ik kan nu geen drivers meer voor deze videokaart installeren, zodra ik dit probeer gaat mijn beeldscherm op zwart. (zowel op windows 8 / als 10)
Nu zit er tijdelijk een oude 4670 in, maar daar valt weinig mee te gamen
Ik speel eigen voornamelijk nog League Of Legends op de computer, verder game ik op de PS4.
Dus een nieuwe computer vind ik eigenlijk zonde van mijn geld.
Eigenlijk wil ik alleen de videokaart vervangen, indien dit nog nut heeft.
Ik zat zelf te denken aan een GTX960 of R9 380. Veel meer dan 250 heb ik er namelijk niet voor over.
Als jullie mijn huidige setup zien, heeft het dan nog nut om één van deze kaartjes erin te prikken. Of komen deze dan niet geheel tot hun recht. De meeste onderdelen zijn 5 jaar oud, alleen de ram en ssd heb ik recenter vervangen.
Mijn huidige setup ziet er als volgt uit, minus de videokaart:
Ik hoor graag wat jullie vinden.
Tot mijn spijt heeft mijn videokaart het van de week begeven. Deze is kapot gegaan doordat de fan van mijn cpu cooler er mee was opgehouden. Hierdoor kreeg ik opeens allemaal gekke dingen op m'n beeldscherm, ook draaide links en rechts opeens om.
Een lang verhaal kort, ik kan nu geen drivers meer voor deze videokaart installeren, zodra ik dit probeer gaat mijn beeldscherm op zwart. (zowel op windows 8 / als 10)
Nu zit er tijdelijk een oude 4670 in, maar daar valt weinig mee te gamen
Ik speel eigen voornamelijk nog League Of Legends op de computer, verder game ik op de PS4.
Dus een nieuwe computer vind ik eigenlijk zonde van mijn geld.
Eigenlijk wil ik alleen de videokaart vervangen, indien dit nog nut heeft.
Ik zat zelf te denken aan een GTX960 of R9 380. Veel meer dan 250 heb ik er namelijk niet voor over.
Als jullie mijn huidige setup zien, heeft het dan nog nut om één van deze kaartjes erin te prikken. Of komen deze dan niet geheel tot hun recht. De meeste onderdelen zijn 5 jaar oud, alleen de ram en ssd heb ik recenter vervangen.
Mijn huidige setup ziet er als volgt uit, minus de videokaart:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X6 1055T Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asrock 870 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCIE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 45,99 | € 45,99 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec TruePower TP-650 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |