Mijn laptop, een Acer Aspire V3-571G uit 2012, is al door 3 batterijen gekauwd. Eerst de originele batterij, dit was zo'n 3 maanden geleden. Daarna de vervangingsbatterij die opeens capaciteit had verloren tot rond de 60%. De vervanging van die batterij zit na een potje Besiege op de accu ook weer op zo'n 86% en wilt niet verder laden. Is mijn laadcircuit naar de knoppen? Is de voeding niet goed? Hoe zou dit zo kunnen komen?
De laptop is al een keer naar Acer geweest omdat het ding niet wilde opstarten, daar is het moederbord vervangen. Het gebruik is verder normaal geweest, dus daar zijn geen problemen, maar daarna zijn dus wel 3 batterijen beschadigd geraakt. Wel moet ik toegeven dat de batterij na een potje spelen behoorlijk warm was?
Buiten het halen van een nieuwe laptop, hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
De laptop is al een keer naar Acer geweest omdat het ding niet wilde opstarten, daar is het moederbord vervangen. Het gebruik is verder normaal geweest, dus daar zijn geen problemen, maar daarna zijn dus wel 3 batterijen beschadigd geraakt. Wel moet ik toegeven dat de batterij na een potje spelen behoorlijk warm was?
Buiten het halen van een nieuwe laptop, hoe kan ik hier het beste mee omgaan?