Company of Heroes 2 op een MacBook

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 256912

Topicstarter
Ik zag Company of Heroes 2 tussen de Steam sales staan. Ik heb een MacBook Pro 15" en kan nergens benchmarks vinden. Ik hoop dus dat iemand die game heeft en mij kan vertellen of het speelbaar is. Ik heb voorheen alleen Dota 2 gespeeld wat tegen alle verwachting in gewoon werkte en hoop dat CoH2 dat ook doet.

Afbeeldingslocatie: http://i1369.photobucket.com/albums/ag229/QuakeFX2/Screen%20Shot%202015-12-24%20at%2017.23.51_zpsqvd4ksdu.png

Klopt het dat dit een Intel Iris Pro 5200 is?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 256912 op 24-12-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-04 17:53

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik heb het eerder gespeeld toen via windows op een imac late 2012 met een nvidea gt650m 512mb ram, hier was het prima op te spelen!
Ik denk niet dat jouw kaart problemen oplevert.
Wat staat er in de mac store bij met de system rec?
Het is zoiezo een super leuk spel om te spelen

Edit: http://www.macgamestore.c...4823/Company-of-Heroes-2/

Deze site geeft aan dat je en moet kunnen spelen

[ Voor 17% gewijzigd door Coldbullet op 25-12-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Ik zal
Vanavond eens op mijn macmini 2011 met een intel 3000 coh2 instaleren kijkenwat hij daarop doet, jouwe is namelijk 3generaies verder en de intel kaarten zijn tegenwoordig zo slecht nog niet, eerder onderschat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectaculous
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:49
Ik heb recent een MBP13" ontvangen. 2,7Ghz i5, 8 GB DDR3 en een Iris 6100 en daar draait het gewoon oke op. Ik vind alleen gamen op dat ding verschrikkelijk (ik gebruik doorgaans een MagicMouse, echt een ramp voor gaming, toch maar een keer een extra gamemuis aanschaffen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Spectaculous schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:42:
Ik heb recent een MBP13" ontvangen. 2,7Ghz i5, 8 GB DDR3 en een Iris 6100 en daar draait het gewoon oke op. Ik vind alleen gamen op dat ding verschrikkelijk (ik gebruik doorgaans een MagicMouse, echt een ramp voor gaming, toch maar een keer een extra gamemuis aanschaffen).
Dan ben ik stiekem toch wel
Benieuwd hoe goed hij draaid. Heb nu een imac 27" late 2014 met de gpu upgrade, de intel kaarten zijn toch heel erg vooruit gegaan. Mischien in de toekomst niet meer zon dure imac nodig voor gaming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectaculous
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:49
Coldbullet schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:48:
[...]

Dan ben ik stiekem toch wel
Benieuwd hoe goed hij draaid. Heb nu een imac 27" late 2014 met de gpu upgrade, de intel kaarten zijn toch heel erg vooruit gegaan. Mischien in de toekomst niet meer zon dure imac nodig voor gaming...
Ik heb nog nooit een objectieve meting of dergelijk gedaan, maar als je de graphics wat terug schroeft naar het midden in plaats van uber ultra dan heb ik geen framelag. Ik zou geen idee hebben of het 30FPS of 60FPS is, maar het speelt gewoon goed weg. Het is niet te vergelijken met mijn Game PC, maar dat is ook niet mijn doel van gaming op de laptop voor mij, dat gebeurt sporadisch als ik even niets te doen heb ik en niet thuis ben of geen zin heb de Game PC aan te zwengelen voor een half uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

Topicstarter
Ik verbaasde me daar dus ook over. Ik heb nooit een MacBook gekocht met de intentie om te gamen, maar toen ik 't een keer probeerde bleek het prima te doen. Helaas lees ik net dat er geen cross-platform multiplayer wordt ondersteund, dus eigenlijk heb ik er geen interesse meer in.
Pagina: 1