1 van de 2 schermen doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 690598

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb vandaag mijn computer binnen gekregen, en hij werkt perfect. Nu heb ik alleen een klein probleempje.

Van mijn 2 beelschermen krijg ik maar op 1 beeldscherm signaal (vanuit de HMDI aansluiting).
De VGA aansluiting vanuit het andere scherm werkt niet.

Hoe kan ik dit oplossen?
mijn videokaart is een MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G

Mijn ene scherm is een BenQ GW2270H Zwart en mijn andere (oude) scherm is een Q-media.

De VGA aansluiting werkt geloof ik ook niet als ik op mijn nieuwe scherm alleen via VGA aansluit, dus zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Gr Thijs

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-07 19:33

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Dat klopt dat dat niet werkt, je sluit het via het moederbord aan. Tenzij je bepaalde instellingen doet (in de bios van het moederbord) en de Intel drivers voor je ondie gpu installeerd zal er inderdaad geen beeld komen. Dit is er vanuitgaande dat je inderdaad een Intel cpu hebt.

Dus post even de rest van je systeem of kijk of je het zelf werkend kan krijgen.

Topicstarter
Het is al gelukt, ben naar de BIOS van moederbord gegaan (wist dit niet) en heb het meteen gevonden ;)

Hartelijk bedankt voor de hulp ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm weer een probleempje nu...

Vanmiddag wilde ik even op mijn PC gaan, alleen deed mijn 2e beeldscherm ineens niks meer. Het beeldscherm geeft aan "ongeldig format". Heb de kabel er een keer uit en in gedaan, dit werkt niet. Verder heb ik proberen te vinden wat er aan de hand is maar ik heb het nog niet kunnen vinden.

Als ik naar display --> adjust resolution ga, dan staat hij er ook niet meer bij zoals hij er eerst stond. Heb niks veranderd aan de instellingen, dus ik weet niet echt waar ik moet zoeken... kan iemand mij hiermee helpen?

Verder wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen :)

Gr thijs