Ik heb vele topics en pagina doorgeworsteld over deze error, maar tot op heden nog niet de oplossing gevonden voor mijn situatie. Vandaar dat ik dit nieuw topic openen
Probleem is ontstaan bij een PC die het altijd goed deed. Geen wijzigingen aan gedaan. Op een dag zette ik de pc aan en net na het opstarten crashte windows en deed de pc een herstart. Dit herhaalde zich 2x en toen zag ik alleen nog maar de bios met wat gegevens even voorbij komen en vrijwel direct daarna ''Verifying DMI pool data"
Het moederbord is van gigabyte, maar ik weet op dit moment niet precies welke.
Er staat ACHI bios version 0001.0078 bij het opstarten
Ik heb de ssd, de hd en de grafische kaart losgekoppeld.
Geprobeerd om vanaf usb op te starten lukt ook niet. Zowel via de bios veranderen als via f12 startup menu.
In de bios de 'fail safe defaults' geladen. Ik heb die cr2023 batterij los gehaald van het moederbord en weer terug geplaatst.
Niks van dit alles heeft geholpen. Telkens blijft deze hangen bij "Verifying DMI pool data"
Enige verschil zag ik nadat ik de failsafe default had geleden en de grafische kaart had losgekoppeld. Toen heb ik 1 keer gezien:
"Verifying DMI pool data
AMD data change... Update new data to DMI!"
Daarna telkens weer 'Verifying DMI pool data'
Probleem is ontstaan bij een PC die het altijd goed deed. Geen wijzigingen aan gedaan. Op een dag zette ik de pc aan en net na het opstarten crashte windows en deed de pc een herstart. Dit herhaalde zich 2x en toen zag ik alleen nog maar de bios met wat gegevens even voorbij komen en vrijwel direct daarna ''Verifying DMI pool data"
Het moederbord is van gigabyte, maar ik weet op dit moment niet precies welke.
Er staat ACHI bios version 0001.0078 bij het opstarten
Ik heb de ssd, de hd en de grafische kaart losgekoppeld.
Geprobeerd om vanaf usb op te starten lukt ook niet. Zowel via de bios veranderen als via f12 startup menu.
In de bios de 'fail safe defaults' geladen. Ik heb die cr2023 batterij los gehaald van het moederbord en weer terug geplaatst.
Niks van dit alles heeft geholpen. Telkens blijft deze hangen bij "Verifying DMI pool data"
Enige verschil zag ik nadat ik de failsafe default had geleden en de grafische kaart had losgekoppeld. Toen heb ik 1 keer gezien:
"Verifying DMI pool data
AMD data change... Update new data to DMI!"
Daarna telkens weer 'Verifying DMI pool data'