Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit sinds kort met dit vervelend probleem. Ik moet als ik mijn telefoon af heb gezet of in vliegtuigmodus, altijd opnieuw verbinding maken met mijn bekende wifi netwerken. Op school, bij mijn ouders, bij mij thuis, bij mijn vrienden, etc. Hoe komt dit? Normaal als je het paswoord hebt ingevoerd, slaagt hij dat toch op? Nu moet ik dit telkens opnieuw invoeren.

Ik heb een samsung galaxy s5 en draai op android 5.0. Het toestel is niet geroot. Hij is volledig terug naar fabrieksinstellingen gezet na dat ik hem en tijd geleden had geroot en een costum rom op had gezet maar er veel te veel problemen mee had en dus besloten om hem volledig terug te resetten. Verder weet ik niet wat ik er nog over zou kunnen zeggen.

Ik hoop hier hulp te vinden want nu gaat mijn dataverbruik wel drastisch omhoog.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 13:10 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:47:
hoe komt dit? normaal als je het paswoord hebt ingevoerd, slaagt hij dat toch op? Nu moet ik dit telkens opnieuw invoeren ...
Het is misschien handig om wat meer informatie te verstrekken zoals:
  • Wat heb je zelf al geprobeerd / gedaan?
  • Heb je iets geks gedaan, toen deze problemen optraden?
  • Welke android versie draai je?
  • Geroot?
Verder is je verhaal erg onduidelijk te lezen door al je punten, gebrek aan hoofdletters en interpunctie. Ik zou dus aanraden om je OP even te herschrijven.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 24-12-2015 13:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gebeurd ;)
rens-br schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:00:
[...]

Het is misschien handig om wat meer informatie te verstrekken zoals:
  • Wat heb je zelf al geprobeerd / gedaan?
  • Heb je iets geks gedaan, toen deze problemen optraden?
  • Welke android versie draai je?
  • Geroot?
Verder is je verhaal erg onduidelijk te lezen door al je punten, gebrek aan hoofdletters en interpunctie. Ik zou dus aanraden om je OP even te herschrijven.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dat is al een stuk duidelijker en leesbaarder!

Ik lees dat je hem al naar fabrieksinstellingen hebt gezet. Heb je daarmee ook de originele Rom terug gezet?

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 24-12-2015 13:14 ]

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
go into settings -> Wi-Fi -> Wi-Fi direct, and rename your devic

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb er de originele rom terug op gezet.
rens-br schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:14:
[...]

Dat is al een stuk duidelijker en leesbaarder!

Ik lees dat je hem al naar fabrieksinstellingen hebt gezet. Heb je daarmee ook de originele Rom terug gezet?

Verwijderd

Topicstarter
Heb dit net gedaan en zal het nu in het opog houden of het de oplossing is. Ik hou dit topic op de hoogte.
Alvast bedankt
Momus schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:23:
go into settings -> Wi-Fi -> Wi-Fi direct, and rename your devic

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11 16:32
Zelfde probleem hier, nog geen oplossing gevonden.

Bloed irritant, net als het feit dat ie soms ineens weer spellingscontrole aanzet (rode lijntjes onder mijn woorden). Lijkt wel of er ergens een cache wordt leeggegoid oid.

Heb mijn apparaat ook even hernoemd, hoop dat dit het is!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zover ik weet waren er een aantal problemen met Android 4.4.x en Wifi, geen idee of ze werken voor 5.x en zo ja welke. (I for one am not having this issue anymore since updating to Android 5.1)

- Rename your device
- Disabling "Scanning always available" option. (then possible reenter your password if needed)
- Disable google backup
- renaming een bepaald config file

bron: https://productforums.goo...#!topic/nexus/giCEf4dNncI

Verwijderd

Topicstarter
Net wakker en m'n S5 uit vliegtuigmodus gehaald en geen wifi verbinding :( Moet weer manueel verbinding maken en paswoord opnieuw invoeren :(

Verwijderd

Topicstarter
Ok, mag een slotje op van mijn kant. Heb er maar een nieuwe custom rom (omega v18) opgezet want als ik mijn s5 via bluetooth in mijn auto afspeelde kreeg ik ook geen track-ID's meer op mijn autoradio en dat was daarvoor wel dus dan was het voor mij echt wel duidelijk dat de stock-rom echt niet voldeed voor mij en er maar terug een custom rom opgezet. Toch bedankt voor de hulp hier en fijne eindejaarswensen iedereen.

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11 16:32
Ik heb maandag een update via Kies gedaan voor de S5. Android versie blijft op 5.0( volgens mij zijn het nog Stagefright fixes) maar mijn problemen zijn verdwenen! Wifi blijft goed onthouden en (misschien ook daardoor) langer met een volle lading..
Pagina: 1