Onkyo TX-NR616 geeft niet direct geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 1.840 views

• firebird1562
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
even een vraagje,

heb hier een onkyo tx-nr616 versterker ,nu ongeveer 2 jaar oud

laatste paar dagen moet ik hem 4 of 5 keer aan en uit zetten voor ik een keer geluid krijg.

als ik geluid heb werkt alles goed , en blijf het ook doen

maar zodra ik de versterker uit schakel heb ik weer hetzelfde probleem

iemand een idee wat dat zou kunnen zijn

bvd

Verwijderd

bekend probleem je logic board is stuk, ding kan opgestuurd worden, dan krijg je of een omruilvoorstel of ze herstellen hem.

Dat logic board bestuurd heel de receiver inclusief HDMI netwerk ect ect.

is een productiefout / probleem

• firebird1562
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
oke thanks voor de snelle reactie

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-01 08:35

Verwijderd

HEB NU 3 VERSTERKERS VAN ONKYO GEHAD ALLE 3 NA HALF JAAR A 1 JAAR MOET IK DE VERSTERKER 30 MIN AAN LATEN STAAN (HEB DAN GEEN GELUID ) NA 30 MIN VERSTERKER 3 A 4 KEER AAN EN UIT EN DAN WERKT DE VERSTERKER WEER GOED HOE KAN DIT EN WAAROM HEB IK DIT AL BIJ 3 MODELLEN GEHAD EN TOEN DE VERSTERKERS ERGENSS ANDERS STONDEN HAD DE VERSTERKER NOOIT ERGENS LAST VAN KAN HET AAN MIJN SPEAKERS LIGGEN ?
A310-HO ZIJN MIJN SPEAKERS HEB NU 3 TOPMODELLEN GEHAD ALLES AL GEPROBEERD KABELS VERLENG DOZEN

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:28

FeaR

In GoT we trust

Dat klinkt als het beruchte HDMI-board probleem wat veel Onkyo versterkers treft. Tot zover het "antwoord" op die vraag zover die te geven is met deze informatie. Geen informatie over de types en geen informatie over de plaatsing van de receiver (die dus cruciaal blijkt te zijn).

Het topic gaat nu op slot. Het is niet de bedoeling het topic van iemand anders te kapen. Om over een hele post in CAPS zonder enige vorm van interpunctie nog maar te zwijgen. Dat is echt not done om op die manier te posten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.