Op z'n minst moet ie toch passief hebben: "Introducing the new 360° Z8 designer headphones from Veho.
The headphones come with built-in noise isolating technology, soft leather ear pads and a contemporary aluminium look, designed to stand out from the others."
"The 40mm noise isolating technology will decrease the surrounding noise pollution to allow you to enjoy and listen to your music the way you want."
"I often use them in the gym because they really block all other noises out and the adjustable feature on the product means that they fit really well so they don't move at all when I am running. I also wear them when I'm out and about or when I'm studying and people always ask me where they can get them!"
"The sound quality is amazing, and completely blocks out the loud music that is playing at my gym"
(uit amazon uk customer reviews)
Maar lijkt me idd geen actieve noise cancelling te hebben ...
Over die Sony: de mp link die ik had gepost zijn waarschijnlijk nog nieuw in doos en die je zelf had gevonden tweedehands, maar zal idd eerder te vertrouwen zijn. Maar nieuw in doos is niet zo apart, een vriend van me heeft ze ook nog nieuw in doos in de kast liggen en gekregen bij een Sony telefoon. Zullen een jaar geleden wel een stuk meer op mp gestaan hebben

.
On-ear zijn er nog wel een paar anderen ...
Of deze over-ear, zelfs met bluetooth
pricewatch: Marmitek BoomBoom 565 (Zwart)
Dat blijkt ook bij de Marmitek BoomBoom 565: de actieve noise-cancelling slaagt er prima in om het geluid van de airco op onze redactie te onderdrukken, en zelfs in onze serverruimte wordt er aardig wat geluid weggefilterd. Het effect is weliswaar niet even indrukwekkend als bij de Bose QuietComfort 15 - wat ons betreft nog steeds dé referentie op noise-cancelling vlak - maar het zet wel degelijk zoden aan de dijk.
Telefoons, pratende collega's of rinkelende tassen blijf je echter horen - ze lijken zelfs iets sterker door te komen, tegen de stillere achtergrond - en dat laatste is vooral te wijten aan de minder goede passieve isolatie van de BoomBoom 565. Een iets beter isolerende constructie zou voor nog meer stilte kunnen zorgen, en daarmee de taak van de elektronica aanzienlijk lichter maken
http://www.fwdmagazine.be...ew-marmitek-boomboom-565/
[
Voor 25% gewijzigd door
apis29 op 29-12-2015 20:51
]