Headphone met noise cancelling - €50,-

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loo9100
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-09 23:36
hallo,

ik zoek een headphone met noise cancelling om huiswerk te maken, want het is vaak remoerig bij mij thuis. mijn budget is zo'n tot 50euro ongeveer.

mijn eisen zijn: over ear,noise cancelling,draad of draadloos weet ik niet kan iemand mij het verschil en de plus en min punten vertellen.

dankjewel alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Denk niet dat je een ruime keus zal hebben voor €50, draadloos hoef je al niet eens meer aan te denken. In de pricewatch zie ik: pricewatch: Philips SHL3850NC (Zwart)
Actieve noise cancelling en/ of bluetooth maken een headphone normaal al een stuk duurder.

Nog twee opties:
pricewatch: Veho 360° Z8 (Aluminium, Zwart) (hier goedkoper dan pricewatch https://www.google.nl/sho...A&ei=1SR7Vvf2DMGmPui_vvAD)
pricewatch: Thomson HED2303 (Zwart)

Noise cancelling blijkbaar niet zo goed bij de Thomson en bij de Philips wel goed merkbaar.

[ Voor 90% gewijzigd door apis29 op 23-12-2015 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loo9100
thanks ziet er goed uit. Ik had die headphone ook gezien, maar ik zag dat er on ear stond bij de coolbue spec.Al die sites zeggen een beetje andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Staat op de Philips site idd on-ear nu je het zegt, lijken er ook wel op ja.

Misschien kan je ook hier naar kijken op MP: pricewatch: Sony MDR-ZX750BN (Zwart)
Dacht er net aan omdat die idd gratis bij de Sony Z3 (Compact) zaten dus misschien goedkoop op marktplaats, bijv. http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr maar zoals altijd op eigen risico O-)

[ Voor 77% gewijzigd door apis29 op 23-12-2015 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loo9100
als iemand voor die wilt gaan, dan is deze misschien beter(betrouwbaarder teminste).
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

• Loo9100
thanks voor je hulp. ik zal ze bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loo9100
pricewatch: Veho 360° Z8 (Aluminium, Zwart) die staat trouwens verkeerd op tweakers het heeft geen noise cancelling zowel actief als passive. Heb die zelf gehaald en staat ook op cooblue website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Loo9100 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:09:
pricewatch: Veho 360° Z8 (Aluminium, Zwart) die staat trouwens verkeerd op tweakers het heeft geen noise cancelling zowel actief als passive. Heb die zelf gehaald en staat ook op cooblue website.
Op z'n minst moet ie toch passief hebben: "Introducing the new 360° Z8 designer headphones from Veho. The headphones come with built-in noise isolating technology, soft leather ear pads and a contemporary aluminium look, designed to stand out from the others."
"The 40mm noise isolating technology will decrease the surrounding noise pollution to allow you to enjoy and listen to your music the way you want."
"I often use them in the gym because they really block all other noises out and the adjustable feature on the product means that they fit really well so they don't move at all when I am running. I also wear them when I'm out and about or when I'm studying and people always ask me where they can get them!"
"The sound quality is amazing, and completely blocks out the loud music that is playing at my gym"
(uit amazon uk customer reviews)

Maar lijkt me idd geen actieve noise cancelling te hebben ...
Over die Sony: de mp link die ik had gepost zijn waarschijnlijk nog nieuw in doos en die je zelf had gevonden tweedehands, maar zal idd eerder te vertrouwen zijn. Maar nieuw in doos is niet zo apart, een vriend van me heeft ze ook nog nieuw in doos in de kast liggen en gekregen bij een Sony telefoon. Zullen een jaar geleden wel een stuk meer op mp gestaan hebben :D .

On-ear zijn er nog wel een paar anderen ...
Of deze over-ear, zelfs met bluetooth pricewatch: Marmitek BoomBoom 565 (Zwart)

Dat blijkt ook bij de Marmitek BoomBoom 565: de actieve noise-cancelling slaagt er prima in om het geluid van de airco op onze redactie te onderdrukken, en zelfs in onze serverruimte wordt er aardig wat geluid weggefilterd. Het effect is weliswaar niet even indrukwekkend als bij de Bose QuietComfort 15 - wat ons betreft nog steeds dé referentie op noise-cancelling vlak - maar het zet wel degelijk zoden aan de dijk.

Telefoons, pratende collega's of rinkelende tassen blijf je echter horen - ze lijken zelfs iets sterker door te komen, tegen de stillere achtergrond - en dat laatste is vooral te wijten aan de minder goede passieve isolatie van de BoomBoom 565. Een iets beter isolerende constructie zou voor nog meer stilte kunnen zorgen, en daarmee de taak van de elektronica aanzienlijk lichter maken

http://www.fwdmagazine.be...ew-marmitek-boomboom-565/

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 29-12-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
-

[ Voor 99% gewijzigd door -World- op 29-12-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loo9100
amazon is wel heel erg blij met deze Veho 360° Z8, maar ik durf geen echte conclusie te geven dit is men eerste headphone.
Thanks voor die pricewatch: Marmitek BoomBoom 565 (Zwart).Die ziet er inderdaad goed uit. 1 ding vind ik nog wel raar waarom staat er aanbevolen 100euro en bij alternate is het 44euro en afgeprijst naar 43euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bij Amazon zijn mensen in dienst die reviews schrijven. Beetje concurrentievervalsing maar het is wel zo, zeker in de US.
Die Marmitek adviesprijs zul je van de Marmitek site gehaald hebben. Daar moet je niet teveel naar kijken.

Maar ik heb een tegenvraag voor je: moet het ding ook muziek af kunnen spelen? Zo nee, zou ik eens naar de bouwmarkt gaan en daar wat gehoorbeschermers kopen. Zag hier op de basisschool dat ze die ook gebruiken voor kinderen in groep 8 die graag in stilte werken. Kost je denk ik geen 50 euro :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loo9100
haha misschien is dat een beter plan, maar heb muziek wel nodig anders staar ik gewoon voor me uit en ga ik niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Paar oordopjes in en dan zo'n beschermer er op. Dat kan en past prima :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:34
https://m.bol.com/nl/p/ph...esultaten/Ntt/philips+shl

Misschien is dit iets voor je. Heb zelf de 8550 versie en die bevalt prima!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Pagina: 1