Mechanisch toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-05 15:58
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een mechanisch toetsenbord hoofdzakelijk voor typen. Voorkeur gaat uit naar brown switches maar blue mag ook.

Verder is verlichting een must maar het hoeft niet perse in alle kleuren van regenboog. Daarnaast vind ik de feeling en looks van het toetsenbord belangrijk dus aluminium is een must en niet een plastic geval. Daarnaast hoef ik ook geen marco toetsen.

Polssteun is mooi meegenomen, vind dit vooral mooier ogen dan voor de functie!
Wat is je budget?
Maximaal 150 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zoek iets wat een beetje lijkt op de corsair K70. Deze heb ik gister besteld maar krijg door dit apparaat een hoge piep uit me speakers. Dus deze moet het sowieso niet zijn.

Op dit moment loop ik nogal vast, ik kan eigenlijk niet echt iets vinden wat op mijn wensen aansluit. Dus misschien hebben jullie nog wat voorstellen!

Eventueel zat ik te denken aan daskeyboard maar ik twijfel daar nog een beetje over door het gemis van wat verlichting in het toetsenbord.

Ohja reden van verlichting is dat mijn bureau wat aan donkere kant is en al heel vol staat dus liever niet een bureau lamp bij plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Ik denk dat je hier een beter antwoord kan krijgen: Het grote mechanische toetsenborden topic

En dan deze vragen beantwoorden:

Welke lay-out wil je?
Wil je met of zonder numpad?
Wil je backlight?
Welke MX Switch prefereer je?
Wat je is je budget?
Wil je macro toetsen?
Doel van het keyboard?
Wat weet je al?

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-05 15:58
WahyuSchmidt schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:10:
Ik denk dat je hier een beter antwoord kan krijgen: Het grote mechanische toetsenborden topic

En dan deze vragen beantwoorden:

Welke lay-out wil je?
Wil je met of zonder numpad?
Wil je backlight?
Welke MX Switch prefereer je?
Wat je is je budget?
Wil je macro toetsen?
Doel van het keyboard?
Wat weet je al?
Dankje!

Meteen daar even een post in gemaakt