Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
deze pc zal gebuikt worden voor alle daagse dingen maar zal ook regelmatig gebruikt worden voor enkele games, voornamelijk oudere titels maar graag ook nieuwe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
geen maximum prijs, ben tot deze prijs gekomen omdat hier de beste waarde voor het geld lijkt te zijn, graag hulp bij het bijstellen van de componenten om dit zo ver mogelijk te verhogen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb momenteel een 2560X1080 60Hz beeldscherm dat ik wil blijven gebruiken en heb een hardeschijf, de rest zal gekocht moeten worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik verwacht een quad-core nodig te hebben (far cry 4 / multitasken) niet meer dan 8GB ram en een GTX 950 videokaart nodig te hebben (als er voor zeer weinig geld meer prestaties te halen zijn dan graag)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
alleen voorkeur voor intel en nvidia van wege specifice funties en een lager energie verbruik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
matx formaat is gewenst omdat de pc op mijn tafel zal komen te staan, om de zelfde reden zou ik het fijn vinden om de geluidsproductie zo laag mogelijk te houden.
Ga je overklokken?
CPU niet Gpu waarschijnlijk wel (waar vind ik hoe het zit met garanties?)
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag een oordeel willen krijgen over mijn onderdelen keuze en zou graag te weten willen komen welke dingen ik moet aan passen om zo veel mogelijk waar voor mijn geld te krijgen in ongeveer deze prijsklasse.
hier onder staat mijn onderdelen lijst, alvast bedankt
deze pc zal gebuikt worden voor alle daagse dingen maar zal ook regelmatig gebruikt worden voor enkele games, voornamelijk oudere titels maar graag ook nieuwe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
geen maximum prijs, ben tot deze prijs gekomen omdat hier de beste waarde voor het geld lijkt te zijn, graag hulp bij het bijstellen van de componenten om dit zo ver mogelijk te verhogen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb momenteel een 2560X1080 60Hz beeldscherm dat ik wil blijven gebruiken en heb een hardeschijf, de rest zal gekocht moeten worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik verwacht een quad-core nodig te hebben (far cry 4 / multitasken) niet meer dan 8GB ram en een GTX 950 videokaart nodig te hebben (als er voor zeer weinig geld meer prestaties te halen zijn dan graag)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
alleen voorkeur voor intel en nvidia van wege specifice funties en een lager energie verbruik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
matx formaat is gewenst omdat de pc op mijn tafel zal komen te staan, om de zelfde reden zou ik het fijn vinden om de geluidsproductie zo laag mogelijk te houden.
Ga je overklokken?
CPU niet Gpu waarschijnlijk wel (waar vind ik hoe het zit met garanties?)
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag een oordeel willen krijgen over mijn onderdelen keuze en zou graag te weten willen komen welke dingen ik moet aan passen om zo veel mogelijk waar voor mijn geld te krijgen in ongeveer deze prijsklasse.
hier onder staat mijn onderdelen lijst, alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 191,95 | € 191,95 |
| 1 | MSI B150M MORTAR | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 950 2GB Gaming 2G | € 177,95 | € 177,95 |
| 1 | Fractal Design CORE 1300 | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Delock Displayport Male naar Displayport Male, 2m | € 11,85 | € 11,85 |
| 1 | Logitech MK270 QWERTY | € 24,15 | € 24,15 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2133C13 | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Corsair VS450 80plus | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 80,31 | € 80,31 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 706,56 | |