Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mechanisch toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 13:06
Ik heb een corsair k70 gekocht en aangesloten op mijn hp pavillion elite 350.

Verder heb ik een 2.1 geluidsset aangesloten op een externe geluidskaart. De focusrite solo met de laatste driver. Nadat ik mijn toetsenbord heb aangesloten en alle ledjes staan aan dan is er een hele hoge irritante piep wat klinkt door mijn speakers. Wanneer ik de modus aan heb dat enkel 1-5, wsad en de pijltjes aan staan is alles stil.

Iemand ooit iets vergelijkbaar gehad en weet hoe dit op te lossen is?

Blijkbaar heeft dit iets met stroom te maken ofzo. Maar ik snap hier niet echt veel van

Edit:

Op me speakers hoor ik wel een hoge piep maar via koptelefoon niet

[ Voor 14% gewijzigd door kingre op 23-12-2015 19:04 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Een geluidskaart van 100 euro die niet wat storing op zijn USB voeding kan hebben? Lekker is dat. Ik gok dan dat de koptelefoon een aparte driver heeft die wel voedingsripple kan hebben en onderdrukken.

Je kan kijken of het helpt een andere USB poort te gebruiken, in de hoop dat die losstaande voedingen hebben. Plan B is denk ik een powered USB hub te kopen, en daar of je toetsenbord of je geluidskaart op aan te sluiten.

• kingre
Sissors schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:03:
Een geluidskaart van 100 euro die niet wat storing op zijn USB voeding kan hebben? Lekker is dat. Ik gok dan dat de koptelefoon een aparte driver heeft die wel voedingsripple kan hebben en onderdrukken.

Je kan kijken of het helpt een andere USB poort te gebruiken, in de hoop dat die losstaande voedingen hebben. Plan B is denk ik een powered USB hub te kopen, en daar of je toetsenbord of je geluidskaart op aan te sluiten.
Wat wordt er bedoelt met een powered usb hub, heb heb het met een goedkope hub van de action geprobeerd maar dat werkte niet

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:07
kingre schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:31:
[...]

Wat wordt er bedoelt met een powered usb hub, heb heb het met een goedkope hub van de action geprobeerd maar dat werkte niet
Een USB hub met een losse stroom adapter :)

• kingre
Dan wordt dat zo even naar de mediamarkt rijden.

Edit:

Usb hun dat op netstroom aan te sluiten is heeft geholpen :)

Nu heb ik er geen last meer van

[ Voor 52% gewijzigd door kingre op 24-12-2015 13:05 ]

Pagina: 1