Hallo,
3 maanden geleden ging mijn computer niet meer aan. hiervoor veel blauwe schermen gehad en de computer viel vaak uit in de eerste 15 minuten. Eerst heb ik hem bij een computerzaak gebracht. Deze deden er te lang over en konden niet duidelijk krijgen wat het probleem was.Hun dachten dat door piekstroom , mijn moederbord, voeding en videokaart kapot zijn gegaan. Na een tijdje sparen heb ik een nieuwe moederbord, videokaart en voeding gekocht. maar hij doet het nu nog niet, hij gaat wel aan. Ik krijg een Asus scherm en vervolgens komt er op het beeld scherm wat er allemaal detected is. Onderaan staat "CPu is not supported ".
pc voordat die kapot ging.
AP Tornado i7-2600
Graphics controller NVIDIA GeForce GTX560 1GB
Harde schijf 2TB - 7200rpm - 64mb cache
Interfaces USB 3.0, USB 2.0, RJ45 (Gigabit LAN), S/PDIF-out (Optical), 7.1 channel surround sound, VGA, DVI, HDMI
Kaartlezer 6-in-1 geheugenkaartlezer
Optische opslag Dual Layer DVD±Rewriter
Processor Intel Core i7 2600 - 3,40GHz - 8MB
RAM 8GB DDR3
Voeding 600Watt
Nieuwe onderdelen.
-Asus mATX Moederbord H61M-G.
- Videokaart gtx 760
- 630w voeding
Mijn vraag.
Hoe krijg ik mijn CPU wel supported?
Alvast bedankt.
Gr,
Luuk256
3 maanden geleden ging mijn computer niet meer aan. hiervoor veel blauwe schermen gehad en de computer viel vaak uit in de eerste 15 minuten. Eerst heb ik hem bij een computerzaak gebracht. Deze deden er te lang over en konden niet duidelijk krijgen wat het probleem was.Hun dachten dat door piekstroom , mijn moederbord, voeding en videokaart kapot zijn gegaan. Na een tijdje sparen heb ik een nieuwe moederbord, videokaart en voeding gekocht. maar hij doet het nu nog niet, hij gaat wel aan. Ik krijg een Asus scherm en vervolgens komt er op het beeld scherm wat er allemaal detected is. Onderaan staat "CPu is not supported ".
pc voordat die kapot ging.
AP Tornado i7-2600
Graphics controller NVIDIA GeForce GTX560 1GB
Harde schijf 2TB - 7200rpm - 64mb cache
Interfaces USB 3.0, USB 2.0, RJ45 (Gigabit LAN), S/PDIF-out (Optical), 7.1 channel surround sound, VGA, DVI, HDMI
Kaartlezer 6-in-1 geheugenkaartlezer
Optische opslag Dual Layer DVD±Rewriter
Processor Intel Core i7 2600 - 3,40GHz - 8MB
RAM 8GB DDR3
Voeding 600Watt
Nieuwe onderdelen.
-Asus mATX Moederbord H61M-G.
- Videokaart gtx 760
- 630w voeding
Mijn vraag.
Hoe krijg ik mijn CPU wel supported?
Alvast bedankt.