Het format dat word aangeraden is niet echt handig met mijn vraag dus maak even mijn eigen format 
Hierbij!
Mijn huidig systeem
De voeding is een 630W van coolermaster, zover ik weet gewoon een degelijke voeding met het benodigde vermogen en aansluitingen voor een nieuwe graka.
Welke games speel je?
-CS:GO
-BF4
-Binnenkort Squad
-Asseto Corsa
-Rocket League
-GTA V
-Insurgency
Wat wil je anders hebben?
Zelf denk ik dat ik mijn i5 nog wel even kan kietelen en nog 2 jaartjes mee door kan maar ik ben bang dat mijn videokaart ondertussen toch al een beetje oud begint te worden.
Ik ben dus opzoek naar een andere videokaart maar ik wil het liefst maar 100 euro bij gaan leggen.
Het doel is dus om mijn videokaart te kopen en een andere terug te kopen.
Of is het misschien een idee om mijn huidige videokaart nog een beetje te overclocken samen met mijn CPU en dan door te halen naar de nieuwe GPU serie (Pascal en Zen?)
Wat verwacht je van je nieuwe grafische kaart?
Ik ben opzoek naar een kaart die de komende 2 jaar de games nog op een stabiele 60 FPS kunnen draaien op hoge settings zonder AA. Dit is dan gewoon op een resolutie van 1080P.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben wat ik het beste kan doen op het moment op mijn PC weer up to date te krijgen voor de opkomende 2 jaar. Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk!
Alvast bedankt!
Hierbij!
Mijn huidig systeem
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus P8Z68 Deluxe | € 0,- | € 0,- |
1 | MSI N680GTX Lightning | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Antec Performance One P180B | € 0,- | € 0,- |
1 | Iiyama ProLite XB2483HSU Zwart | € 183,- | € 183,- |
1 | Logitech G51 | € 0,- | € 0,- |
1 | Sony MDR-V55 (Rood, Zwart) | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 36,- | € 36,- |
1 | CM Storm QuickFire TK (Red switch) | € 88,95 | € 88,95 |
1 | Steelseries Sensei [RAW] Heat Orange | € 69,99 | € 69,99 |
1 | Steelseries Qck+ | € 15,- | € 15,- |
1 | Logitech G13 Advanced Gameboard | € 71,96 | € 71,96 |
1 | Corsair Dominator GT CMT4GX3M2A2000C8 | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 42,95 | € 42,95 |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 116,99 | € 116,99 |
1 | Blue Microphones Snowball | € 74,90 | € 74,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 749,73 |
De voeding is een 630W van coolermaster, zover ik weet gewoon een degelijke voeding met het benodigde vermogen en aansluitingen voor een nieuwe graka.
Welke games speel je?
-CS:GO
-BF4
-Binnenkort Squad
-Asseto Corsa
-Rocket League
-GTA V
-Insurgency
Wat wil je anders hebben?
Zelf denk ik dat ik mijn i5 nog wel even kan kietelen en nog 2 jaartjes mee door kan maar ik ben bang dat mijn videokaart ondertussen toch al een beetje oud begint te worden.
Ik ben dus opzoek naar een andere videokaart maar ik wil het liefst maar 100 euro bij gaan leggen.
Het doel is dus om mijn videokaart te kopen en een andere terug te kopen.
Of is het misschien een idee om mijn huidige videokaart nog een beetje te overclocken samen met mijn CPU en dan door te halen naar de nieuwe GPU serie (Pascal en Zen?)
Wat verwacht je van je nieuwe grafische kaart?
Ik ben opzoek naar een kaart die de komende 2 jaar de games nog op een stabiele 60 FPS kunnen draaien op hoge settings zonder AA. Dit is dan gewoon op een resolutie van 1080P.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben wat ik het beste kan doen op het moment op mijn PC weer up to date te krijgen voor de opkomende 2 jaar. Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk!
Alvast bedankt!