Een nieuwe gaming pc :D

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

• GewoonGilles
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-05-2017
Beste,

Graag wil ik jullie advies over deze gaming pc: https://azerty.nl/winkelm...D=1&product%5B847581%5D=1

Ik wil op deze pc games spelen zoals ark survival, rust, GTA V, ...
En natuurlijk ook photoshop gebruiken en dergelijken, video's renderen mag ook geen probleem zijn.
Het liefst zou ik games op medium/low spelen met ongeveer 30-60 fps

De maximum prijs wil ik op 1000 alles in: monitor, toetsenbord.
Mijn ouders betalen 300 en ik 700, dus gelieve hiermee rekening te houden

Ik wil misschien wel overklokken, maar dat is niet noodzakkelijk

Ik verwacht van jullie mijn pc te verbeteren of fouten te herkennen.
Beter advies is ook tof. Misschien koop ik beter ergens anders?

Alvast bedankt aan iedereen,

Gilles

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:39
Wat we dus niet meer willen zien:
Linkjes naar wenslijsten*
Linkjes naar of printscreen van boodschappenwagentjes bij winkels
Bron: DAA beleid

Dan nog wat:
Mijn ouders betalen 300 en ik 700, dus gelieve hiermee rekening te houden
Wat heeft dit voor toegevoegde waarde? Je budget is 1000 euro. Klaar. Hoe jij daar aan komt boeit toch niets voor het samenstellen van een pc?

[ Voor 40% gewijzigd door DonJunior op 23-12-2015 12:29 ]

*sowieso

• GewoonGilles
Sorry hoor, maar ik ben net nieuw en ken dit nog niet.
En over dat linkje, ik vraag informatie over wat ik tot nu toe al heb. Ik moet niet een compleet nieuwe pc. Dat kan je ook zien aan de voorlaatste regel: Wat ik verwacht van jullie.
En als je me niet wil helpen is dat goed hoor, zoek ik het lekker zelf uit

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

GewoonGilles schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:43:
En over dat linkje, ik vraag informatie over wat ik tot nu toe al heb. Ik moet niet een compleet nieuwe pc. Dat kan je ook zien aan de voorlaatste regel: Wat ik verwacht van jullie.
- je lijstje staat op een externe site. Dat is onhandig. Zet dit even om in een wensenlijst. Dan kunnen de mensen hier je sneller en beter helpen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• GewoonGilles
Jeroenneman schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:47:
[...]

- je lijstje staat op een externe site. Dat is onhandig. Zet dit even om in een wensenlijst. Dan kunnen de mensen hier je sneller en beter helpen.
Zal ik doen.

• GewoonGilles
Wat ik wens:

Nvidia Geforce GTX 950 Gaming 2G
8GB Ram
1TB HDD
520W voeding
Msi B85M-G43 moederbord
Intel core i5 4460
Samsung CD/DVD reader
CoolerMaster N300 case
windows 8.1

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:25

Trygve

Redacteur
Jeroenneman bedoelde een lijstje volgens de link door DonJunior gegeven, dan heb je een mooie tabel met alle prijzen volgens de Pricewatch er meteen bij.

Het is trouwens een snelle cpu met een relatief langzame videokaart, voor 180 euro koop je tweedehands een veel snellere videokaart.

• DonJunior
GewoonGilles schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:43:
[..]
Hoe oud ben je? 12? Ik geef je een tip en verwijs je door naar de huisregels. Als je dit dan als reactie geeft dan hoef ik je inderdaad niet meer te helpen. Kom op zeg. 8)7

*sowieso

• GewoonGilles
DonJunior schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:00:
[...]

Hoe oud ben je? 12? Ik geef je een tip en verwijs je door naar de huisregels. Als je dit dan als reactie geeft dan hoef ik je inderdaad niet meer te helpen. Kom op zeg. 8)7
Dan moet ik eens wat over jou zeggen meneertje die alles weet, je kan nu wel zeggen dat ik 12 ben, en wat dan nog?! Kijk eerst eens naar jouw taalgebruik: 'Dat boeit ons niets, het gaat om het bedrag'
Voordat je naar anderen gaat kijken kijk dan eerst maar naar jezelf.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

GewoonGilles schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:02:
[...]

Dan moet ik eens wat over jou zeggen meneertje die alles weet, je kan nu wel zeggen dat ik 12 ben, en wat dan nog?! Kijk eerst eens naar jouw taalgebruik: 'Dat boeit ons niets, het gaat om het bedrag'
Voordat je naar anderen gaat kijken kijk dan eerst maar naar jezelf.
Laten we het hier wel even gezellig houden. Immers proberen we jou te helpen en om dat goed te doen zijn er een aantal zaken die je recht moet zetten.

Wij kijken niet naar externe sites ook omdat dit onhandig is. Als je hier via de standaard tweakers prijslijst een overzicht maakt dan kunnen wij jou beter helpen.
Tevens is het onzinnig om een topic te openen en dan je medetweakers af te zeiken, immers geven zij correct aan dat je het DAA beleid moet volgen er zijn huisregels.

[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 23-12-2015 13:20 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• GewoonGilles
Xtr3me4me schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:17:
[...]

Laten we het hier wel even gezellig houden. Immers proberen we jou te helpen en om dat goed te doen zijn er een aantal zaken die je recht moet zetten.

Wij kijken niet naar externe sites ook omdat dit onhandig is. Als je hier via de standaard tweakers prijslijst een overzicht maakt dan kunnen wij jou beter helpen.
Tevens is het onzinnig om een topic te openen en dan je medetweakers af te zeiken, immers geven zij correct aan dat je het DAA beleid moet volgen er zijn huisregels.
Oke eventjes voor de duidelijkheid, ik zeik hier niemand af. Maar DonJunior kan wel op een normale manier zeggen dat ik het anders moet doen of dat er niet genoeg info beschikbaar is. Buiten dit snap ik niet van die pricewatch, ik zal proberen een nieuwe topic te maken met meer info.

• KappaRoss
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-03 06:14
Handleiding Pricewatch hier zie je hoe je een lijstje maakt..
Nieuw topic is onnodig.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-11 16:45
Nieuw topic lijkt me onnodig. Je kunt de startpost gewoon aanpassen. De pricewatch is ontzettend simpel, kijk er eens goed naar en je zult zien dat het er wellicht voor jou veel moeilijker uitziet dan dat het daadwerkelijk is. Gaat prima lukken!

• GewoonGilles
Okey, zal ik doen! Bedankt!

• DonJunior
GewoonGilles schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:33:
[...]

Oke eventjes voor de duidelijkheid, ik zeik hier niemand af. Maar DonJunior kan wel op een normale manier zeggen dat ik het anders moet doen of dat er niet genoeg info beschikbaar is. [..]
Naar mijn mening staat er in mijn eerste post niets vreemds. Eerlijk is eerlijk, waarom zou het ons interesseren dat jij geld krijgt van je ouders voor een PC? Volgens mij is het ook een kwestie van interpretatie en ik denk dat er daar wat fout is gegaan. Ik vind het jammer dat je direct op een dergelijke manier reageert dat ben ik niet echt gewend hier op Tweakers.

*sowieso

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Inmiddels Nieuwe Gaming PC (2e versie) lopen. Kan deze dicht.
DonJunior schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:14:
[...]
Naar mijn mening staat er in mijn eerste post niets vreemds.
Daarop reageren lijkt me spijkers op laag water zoeken. De TS voldoet niet, maak een report en negeer het hele topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.