Ik heb Kodi gedownload om mijn home-video’s te kunnen tonen en ga die gebruiken op Raspberry Pi 2.
Tot nu toe gebruik ik een ACRyan en ThumbGen met een eigen template om het volgende zichtbaar te maken: Titel, Jaar, Datum opname, Datum montage, Video-source (V8, DV, HD, enz), Beschrijving.
In de nfo staan tags die ik graag wil gebruiken:
<movie>
<title>Vakantie Spanje</title>
<date>10-06-1998</date>
<premiered>3-9-2015</premiered>
<genre>Vakantie</genre>
<plot>Toelichting op vakantie</plot>
</movie>
Ik neem aan dat automatisch mee komt in een view: Videocodec, VideoResolution, VideoAspect, AudioCodec, AudioChannels
Is er een add-on waarmee ik zelf op eenvoudige manier kan bepalen welke tags getoond worden en die ook views heeft?
Als die er niet is, zou ik dan bepaalde xml bestanden kunnen aanpassen om eea te verwezenlijken?
Tot nu toe gebruik ik een ACRyan en ThumbGen met een eigen template om het volgende zichtbaar te maken: Titel, Jaar, Datum opname, Datum montage, Video-source (V8, DV, HD, enz), Beschrijving.
In de nfo staan tags die ik graag wil gebruiken:
<movie>
<title>Vakantie Spanje</title>
<date>10-06-1998</date>
<premiered>3-9-2015</premiered>
<genre>Vakantie</genre>
<plot>Toelichting op vakantie</plot>
</movie>
Ik neem aan dat automatisch mee komt in een view: Videocodec, VideoResolution, VideoAspect, AudioCodec, AudioChannels
Is er een add-on waarmee ik zelf op eenvoudige manier kan bepalen welke tags getoond worden en die ook views heeft?
Als die er niet is, zou ik dan bepaalde xml bestanden kunnen aanpassen om eea te verwezenlijken?