Hallo,
ik heb sinds enkele weken een nieuwe pc samengesteld met onderstaande onderdelen:
Maar sinds de eerste dag werken niet alle usb poorten, en ook krijg ik regelmatig de melding dat er een piekstroom heeft plaats gevonden op één van de USB poorten.
Ik heb contact gehad met de helpdesk van gigabyte, en zij stelde voor om mijn moederbord terug te sturen naar de winkel omdat er waarschijnlijk een hardware fout in zit.
Dit heb ik dus ook gedaan, maar de winkel beweert dat er minimale socketschade was, deze hebben ze hersteld, en dan hebben ze het moederbord getest... bij hun werken alle USB poorten.
Sinds gisteren heb ik het moederbord terug ontvangen, zojuist alles gemonteerd.
En ja hoor, de USB poorten werken nog steeds niet...
Ik heb het voorlopig opgelost door een oud USB2.0 PCI kaartje te installeren, zodat ik toch verder kan werken op pc, na twee weken zonder pc gezeten te hebben door het moederbord retour op te sturen...
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Of wat zou ik hier het beste mee doen?
alle tips zijn welkom, ik weet het even niet meer.
alvast bedankt
ik heb sinds enkele weken een nieuwe pc samengesteld met onderstaande onderdelen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 193,75 | € 193,75 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 89,80 | € 89,80 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 241,80 | € 241,80 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Logitech Z333 | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | be quiet! System Power 7 450W | € 56,45 | € 56,45 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,24 | € 81,24 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 847,03 | |
Maar sinds de eerste dag werken niet alle usb poorten, en ook krijg ik regelmatig de melding dat er een piekstroom heeft plaats gevonden op één van de USB poorten.
Ik heb contact gehad met de helpdesk van gigabyte, en zij stelde voor om mijn moederbord terug te sturen naar de winkel omdat er waarschijnlijk een hardware fout in zit.
Dit heb ik dus ook gedaan, maar de winkel beweert dat er minimale socketschade was, deze hebben ze hersteld, en dan hebben ze het moederbord getest... bij hun werken alle USB poorten.
Sinds gisteren heb ik het moederbord terug ontvangen, zojuist alles gemonteerd.
En ja hoor, de USB poorten werken nog steeds niet...
Ik heb het voorlopig opgelost door een oud USB2.0 PCI kaartje te installeren, zodat ik toch verder kan werken op pc, na twee weken zonder pc gezeten te hebben door het moederbord retour op te sturen...
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Of wat zou ik hier het beste mee doen?
alle tips zijn welkom, ik weet het even niet meer.
alvast bedankt