Mijn vrouw zit bij een kleinschalige club, die vorig jaar een nieuwe website hebben laten maken.
De beherende partij stuurt nu geregeld een mail dat er een beveiligingslek gedicht moet worden en zij vragen daar een behoorlijk bedrag voor. Opvallend is dat de mail telkens rond de periode van een update gestuurd wordt. De leden zijn leken en schoorvoetend wordt er dan maar betaald.
Zelf heb ik ook twee websites draaien, maar dan in Wordpress en als zelfstandige let je op de kleintjes dus beheer ik deze zelf. Bij Wordpress is een update enkel een druk op de knop en binnen enkele minuten staat de nieuwste versie op de server en klaar.
Ik ben niet bekend met Joomla, maar werkt dit net eenvoudig ook met Joomla?
Het bedrijf vraagt namelijk hiervoor ongeveer € 200,-- excl. BTW.
Geef ze 10min per website, dat is dan een uurtarief van € 1200,--!!!
Is dit normaal of ruikt het bedrijf nu geld en wordt de club belazerd?
De beherende partij stuurt nu geregeld een mail dat er een beveiligingslek gedicht moet worden en zij vragen daar een behoorlijk bedrag voor. Opvallend is dat de mail telkens rond de periode van een update gestuurd wordt. De leden zijn leken en schoorvoetend wordt er dan maar betaald.
Zelf heb ik ook twee websites draaien, maar dan in Wordpress en als zelfstandige let je op de kleintjes dus beheer ik deze zelf. Bij Wordpress is een update enkel een druk op de knop en binnen enkele minuten staat de nieuwste versie op de server en klaar.
Ik ben niet bekend met Joomla, maar werkt dit net eenvoudig ook met Joomla?
Het bedrijf vraagt namelijk hiervoor ongeveer € 200,-- excl. BTW.
Geef ze 10min per website, dat is dan een uurtarief van € 1200,--!!!
Is dit normaal of ruikt het bedrijf nu geld en wordt de club belazerd?