Badges bug

Pagina: 1
Acties:

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoi!

Was het jullie al opgevallen/was het al gemeld (kon hier zo 1,2,3 niet vinden) dat badges verkeerd kunnen renderen als ze secundair staan?

Zo heb je bijvoorbeeld:
User heeft "Beheer en beveiliging" als primaire badge (geen andere badges met hogere waarde).
Systeem kort dit af naar: "Beheer en beveiligi..." (ipv 3 puntjes kan die ng er ook nog wel staan trouwens :P)

Nu zit er iemand anders in dezelfde thread, die heeft een primaire badge van iets anders, en een secundaire badge voor Beheer en beveiliging:
nu begint de tekst opeens helemaal links, waardoor het "T" logo over de tekst heen komt te staan; dan lees je dus eigenlijk "heer en beveiliging" (:')) want "be" valt weg onder dat kleine logo'tje.

Makes sense? :)

Voorbeeldje, beheer en beveiliging primair want blijkbaar hoogste punten in vergelijking met 2e badge:
Blokker_1999 in 'nieuws: Google test manier om zonder wachtwoord in te loggen...

Nu iemand met beheer en beveiliging secundair, want een andere badge heeft meer waarde:
Stoney3K in 'nieuws: Security-expert Schneier: e-mail is in beginsel niet te ...

Klein, niet super boeiend. Cosmetisch probleempje. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan het zowel in Chrome als in Firefox niet reproduceren. Op 100% zoom wordt de tekst ook niet afgekapt overigens...

Intentionally left blank

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-11 00:05
Ik kan het ook niet reproduceren. Even zonder addons proberen en je cache legen?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Verwijderd

Het probleem herken ik op een iPad 2, iOS 9.2 met Safari en instellingen 'Desktop (16" en groter)'. Zie bijgevoegde figuren.

SB
Stoute Bugs
Voorbeeld BVoorbeeld A-1Voorbeeld A-2

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:46

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lijkt dan eerder op een render bug van Safari, dan iets in de code. Op m'n desktop heb ik ook geen probleem ermee.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Dat lijkt mij ook, op een desktop met IceWeasel 38.5.0 wordt e.e.a. correct weergegeven.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jullie hebben gelijk, het lijkt een bug in Safari te zijn.
Stom dat ik er niet aan gedacht heb eerst ff in andere browsers te kijken. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

:)

Intentionally left blank

Pagina: 1