Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hoi allemaal ik zit een beetje met me handen in me haar en hoop dat jullie mij advies kunnen leveren?

IK heb het spel toy soldiers warchest gekocht in de mediamarkt geheel nieuw in seal en thuis uit de seal gehaald en in mijn PS4 gestopt na installatie een paar potjes gespeeld met de standaard personages.

maar bij de War chest edition zat ook een DLC download/activatie code om 4 extra personages te krijgen om mee te spelen de code is valide tot 2099 maar PSN wil de code niet accepteren ik heb de instructies op het kaartje in het doosje volledig opgevolgd zeker 6 keer.
Ook heb ik het nog via de PS store online geprobeerd ook dit gaf het zelfde resultaat.

dus uiteindelijk dezelfde avond van de aanschaf een support ticket aangemaakt op support.ubi.com (op 10-12)
er staat bij binnen 48 uur een reactie te kunnen verwachten het is nu al 13 dagen later en nog geen enkele reactie ik heb ondertussen ook op forums.ubi.com enkele posts achtergelaten in de hoop dat hier een reactie op zou komen maar ook hier al dagen niks geen antwoord.

ik begrijp best dat het druk kan zijn of dat het december is en er mensen met vakantie zijn maar ik had al genoegen genomen met een antwoord dat ze er achteraan gaan !

ik krijg dus 0.0% support voor een spel dat mij ongeveer 45 euro heeft gekost vind ik dit niet kunnen.

heeft iemand dus enig idee hoe ik ubisoft buiten het reguliere support forum om kan bereiken?
bijvoorbeeld via telefoon nummers, of email adressen rechtstreeks van support medewerkers of desnoods een mail naar een support manager die het kan oppakken ofzo?

alvast erg bedankt!

edit 23-12 00:40 : na het forum vol te spammen is er blijkbaar een support medewerker pissig geworden want ik kreeg een waarschuwing of ik niet wilde spammen maar heb nu wel iemands zijn aandacht! ill keep everyone posted

[ Voor 6% gewijzigd door copywizard op 23-12-2015 00:41 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:02
maar bij de War chest edition zat ook een DLC download/activatie code om 4 extra personages te krijgen om mee te spelen de code is valide tot 2099 maar PSN wil de code niet accepteren ik heb de instructies op het kaartje in het doosje volledig opgevolgd zeker 6 keer.
Ook heb ik het nog via de PS store online geprobeerd ook dit gaf het zelfde resultaat.
Staat er toevallig geen datum bij wanneer deze code mogelijk zou kunnen verlopen ?

Edit: overheen gelezen :$

[ Voor 3% gewijzigd door dylan111111 op 23-12-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
dylan111111 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 02:14:
[...]

Staat er toevallig geen datum bij wanneer deze code mogelijk zou kunnen verlopen ?
Staat letterlijk in de OP tot 2099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik ben in afwachting er is dus wel degelijk een mod geweest die het niet leuk vond dat ik aan het spammen was maar hij gaat er wel naar kijken voor me al kan dit tot na de vakanties duren maar ik heb tenminste antwoord dat is wat ik hoopte te bereiken wel jammer dat het spammen nodig was om hun aandacht te krijgen?

maar misschien een goede leer voor een volgend persoon die problemen met ubisoft support hebben?

ik zal dit topic updaten als ik meer weet

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Ik dacht dat het wel algemeen bekend is dat bedrijven zoals Ubisoft, Bethesda en EA schandalig slechte support hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door P-Rock op 27-12-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:02
Eheeeeee ik heb anders een goede ervaring met de EA helpdesk.

Van een op de andere dag moest ik mij verifiëren met een code die naar een mobiel nummer toe gestuurd werd wat niet mijn mobiel was :o

De volgende dag naar de helpdesk gebeld en kreeg na een keuzen menu een belg aan de lijn, was zeer vriendelijke en begreep de situatie na deze duidelijk uit gelegd te hebben, na een verificatie via mijn E-mail had ik mijn account terug en dat alles binnen 20 minuten.

Volgens mij is het ook meestal de manier van communiceren naar een bedrijf toe waardoor het stroef gaat.
Maar goed, dat kan ik niemand kwalijk nemen.
Pagina: 1