Welke Windows voor nieuwe pc?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Hallo,
Omdat ik aan het plannen ben om een pc te gaan bouwen... me eerste B) ben ik me ook meer gaan verdiepen in het OS.

Nu moet ik zo wie zo een 64 bit systeem gebruiken omdat ik 16gb ram in mijn systeem nodig ben.

Echter zit ik wel te twijfelen tussen Windows 7 , 8.1 of 10.

Heb nu wel Windows 10 op me laptop en moet zeggen is lekker snel.
Alleen de privacy maatregelen zijn zorgwekkend.. heb al een tutorial gevolgd om je pc meer af te schermen echter blijft het privacy gevoelig.

Windows 8.1 heb ik erg weinig mee gewerkt. Vooral Door het start scherm en de "tegels" die in deze os gebruikt worden
Alleen heb ik gehoord dat je bijna alles uit kan zetten en meer het interface van Windows 7 krijgt.

Ten slot Windows 7. Mijn oude trouwe werkpaard. Heb deze os al heel lang gebruikt beviel opzich ook wel goed, maar begin nu "bang" te worden dat Windows 7 wel een stuk achter raakt.
Zo ver als ik begrijp gebruikt Windows 7 veel meer resources en is ook een stuk slomer dan boven genoemde.

Dus mijn vraag is. Welke OS zouden jullie kiezen? Ik gebruik de pc als workstation en voor games.
Gemixed gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:53

Fiber

Beaches are for storming.

Gewoon Windows 10

[ Voor 25% gewijzigd door Fiber op 22-12-2015 23:55 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Houd er ook rekening mee dat de uitgebreide ondersteuning van Windows 7 eindigt op 14 januari 2020.

http://www.windows.microsoft.com/nl-nl/windows/lifecycle

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Windows 7 > 8 > 10 gaan steeds efficienter om met de hardware, lees minder resources idd.
Echter is dit fractioneel als je bv een 4th gen core i5, 5th gen i3 of i7 of de nieuwste Skylake gaat bouwen.

Voor mij persoonlijk is Windows 7 het nieuwe XP, draait gewoon top en support is gewoon nog 4 jaar :)

Bestel een OEM evt samen met hardware, die OEM kan je vaak transferren naar een nieuwe/deels nieuwe build! Voorbeeld, kost wel wat Pro 7..
https://azerty.nl/7-6203/nederlands.html

Maar voor aankomende games met DirectX 12 geen Windows 7 nemen! http://www.pcgamer.com/di...e-supported-by-windows-7/

[ Voor 12% gewijzigd door GerardVanAfoort op 23-12-2015 01:30 . Reden: DirectX ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 10, dan heb je de langste ondersteuning. Maak je je echt zorgen over de nodige privacy maatregelen dan kun je beter een ander OS nemen. Zoals Linux Mint, de Steam client werkt daar ook op. De laatste jaren zijn de alternatieven enorm gegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gewoon Windows 10. Dat privacy gedoe is met de laatste updates die MS naar 7 en 8(.1) heeft gebracht compleet nutteloos geworden. Als je besluit om 7 of 8.1 te nemen en je wilt toch nog gebruik maken van de gratis upgrade, moet je dat voor 29 juli 2016 doen. Gaat je moederbord daarna stuk, dan kan je geen Windows 10 meer gebruiken (nouja, je moet betalen voor de upgrade). Koop je gelijk W10, dan kan je 'm gewoon meenemen naar het vervangende moederbord, eventueel met een belletje naar MS voor activatie.

Zoals hierboven staat, 7 is de nieuwe XP. Het is oud. De beveiliging van het OS loopt achter vergeleken met die van 10 en je gaat als gamer natuurlijk voor DX12, wat nooit naar 7 zal komen. Zit je dan met je top notch hardware, waar je vervolgens niet de volle 100% uit kan halen omdat je een veroudert OS draait.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04

Umbrah

The Incredible MapMan

Sowieso, een nieuwe PC verdient UEFI boot + Fastboot, en dat is er pas vanaf Windows 8. Het antwoord is dan ook: Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Umbrah schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:27:
Sowieso, een nieuwe PC verdient UEFI boot + Fastboot, en dat is er pas vanaf Windows 8. Het antwoord is dan ook: Windows 10.
Nee, Windows 7 ondersteund ook gewoon UEFI boot. Fastboot klinkt leuk, maar meer dan een gimmick is 't niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 14:10
Persoonlijk zou ik zeker voor Windows 10 gaan!
Draait stabiel en snel.

Windows 7 mag dan het nieuwe Windows XP zijn, Windows 10 is zeker het nieuwe Windows 7.
Als je je privacy al heb afgeschermd, wat is dan je zorg nog? (zelf heb ik er sowieso niet zo'n moeite mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
oke dat windows 7 niet direct x 12 ondersteund wist ik niet en dat deze nog maar 4 jaar ondersteund wordt.

ik gebruik een nieuwe i5-6500 skylake processor dus het verschil tussen de verschillende OS is dus niet merkbaar?

denk dat het dan toch Windows 10 wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04

Umbrah

The Incredible MapMan

Hero of Time schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:56:
[...]

Nee, Windows 7 ondersteund ook gewoon UEFI boot. Fastboot klinkt leuk, maar meer dan een gimmick is 't niet.
Klopt (alleen op 64-bit voor win7), maar het is wat primitief. Er is o.a. geen ondersteuning voor runtime services, iets waar GOP juist gebruik van maakt, en dat is inderdaad wat 'fastboot' eigenlijk is. Runtime services waardoor je boot binnen 5 á 6 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 08:55
Zoals hierboven al meerdere keren gezegd, gewoon Windows 10 installeren. De opmerking over het feit dat je 64-bit sowieso moet installeren is een beetje raar. 64-bit hoor je namelijk altijd al te gebruiken, dat er tegenwoordig nog mensen zijn die een 32-bits versie gebruiken snap ik echt niet.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Umbrah schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:35:
[...]

Klopt (alleen op 64-bit voor win7), maar het is wat primitief. Er is o.a. geen ondersteuning voor runtime services, iets waar GOP juist gebruik van maakt, en dat is inderdaad wat 'fastboot' eigenlijk is. Runtime services waardoor je boot binnen 5 á 6 seconden.
Fastboot is een MS only ding. Mijn Linux HTPC boot ook in 3 seconden op. Nou, whoepie dat Windows ook eens snel kan starten. Ik vind het zo'n loos ding, opstarten in x seconden. Je doet 't 1x en daarna ga je aan het werk. Wat boeit het nou of je in 2 of 20 seconden je desktop ziet? Zie ook de review over de huidige stand van de Tweakers hardware. Daar wordt zelfs aangegeven dat ze een paar servers geeneens SSDs hebben gegeven omdat het verschil in boottijd toch verwaarloosbaar is vanwege de vele checks van de server zelf. Op een desktop PC is dat natuurlijk veel minder, maar de POST duurt langer dan het OS laden, ongeacht of je nou fastboot hebt of niet.
batumulia schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:41:
Zoals hierboven al meerdere keren gezegd, gewoon Windows 10 installeren. De opmerking over het feit dat je 64-bit sowieso moet installeren is een beetje raar. 64-bit hoor je namelijk altijd al te gebruiken, dat er tegenwoordig nog mensen zijn die een 32-bits versie gebruiken snap ik echt niet.
Als gewone consument een systeem heeft dat toch niet meer dan 4 GB aan RAM heeft, maakt het geen bal uit en heb ik eerder zoiets van 'waarom zou je niet 32 bit draaien?' Ze gaan het verschil toch niet merken.
Maar hebben niet alle OEM systemen tegenwoordig 64 bit pre-installed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 08:55
Hero of Time schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:48:
[...]

Als gewone consument een systeem heeft dat toch niet meer dan 4 GB aan RAM heeft, maakt het geen bal uit en heb ik eerder zoiets van 'waarom zou je niet 32 bit draaien?' Ze gaan het verschil toch niet merken.
Maar hebben niet alle OEM systemen tegenwoordig 64 bit pre-installed?
Ja behalve het feit dat er tegenwoordig ook gewoon games en programma's zijn die 64-bit eisen om te kunnen te draaien. Dat betekend dus dat als jij de nieuwste game koopt en 32-bit draait de game gewoon weigerd op te starten.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

batumulia schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:51:
[...]

Ja behalve het feit dat er tegenwoordig ook gewoon games en programma's zijn die 64-bit eisen om te kunnen te draaien. Dat betekend dus dat als jij de nieuwste game koopt en 32-bit draait de game gewoon weigerd op te starten.
Ik heb 't over de standaard consument. Die doet niets meer dan een paar woordjes in Word gooien en op Youtube/Facebook hangen.

Gamers hebben sowieso minimaal 8 GB aan geheugen in hun systeem en schieten zichzelf aardig door de kop als ze dan 32 bit draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

De enige markt waar je nog een 32bit OS vind is de 'zakelijke markt' (POS/Pin automaten als voorbeeld) dit vanwege niet standaard hardware en in een aantal gevallen printer support. Ik heb in geen jaren meer een advertentie gezien waar er nog over 32bit gesproken word als het om consumenten pc's gaat.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
prutser001 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:08:
De enige markt waar je nog een 32bit OS vind is de 'zakelijke markt' (POS/Pin automaten als voorbeeld) dit vanwege niet standaard hardware en in een aantal gevallen printer support. Ik heb in geen jaren meer een advertentie gezien waar er nog over 32bit gesproken word als het om consumenten pc's gaat.
*mierenneukerij*
of op tablets waar een atom op zit en de CPU niet meer dan 2GB mag/kan addreseren van ome intel..

Zo heeft mijn toshiba encore zo'n cpu + 32Bits UEFI (dan kan je gewoon geen eens 64bits windows installeren al heeft de CPU well 64bits extentions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:00
Ligt aan de eventuele extra kosten voor W7 tov W10, maar indien de kosten hetzelfde zijn zou ik dan gaan voor W7 en via de gratis upgrade W10 er naast zetten in dualboot. Kun je later altijd nog kiezen / switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:43
Windows 10 kun je toch nog met non-uefi installeren ook al heeft je moederbord een uefia-bios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

jaaoie17 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:22:
Windows 10 kun je toch nog met non-uefi installeren ook al heeft je moederbord een uefia-bios?
Ja, en? Wat is je punt? We hebben het er niet eens over, het kwam heel even ter sprake (niet eens door de TS) maar meer niet. En waarom zou je 'm in BIOS mode draaien? De snelle boot opties heb je dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:45
stefanass schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:33:
Ligt aan de eventuele extra kosten voor W7 tov W10, maar indien de kosten hetzelfde zijn zou ik dan gaan voor W7 en via de gratis upgrade W10 er naast zetten in dualboot. Kun je later altijd nog kiezen / switchen.
Dualboot is leuk... Maar in de praktijk gebruik je toch altijd maar 1 installatie...

Zou zelf voor win10 gaan... Toch weer enkele jaren nieuwer dan 7, als ik dat nu gebruik voelt dat echt veroudert aan

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:00
KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:26:
[...]

Dualboot is leuk... Maar in de praktijk gebruik je toch altijd maar 1 installatie...

Zou zelf voor win10 gaan... Toch weer enkele jaren nieuwer dan 7, als ik dat nu gebruik voelt dat echt veroudert aan
Dat komt inderdaad vaak voor en als TS geen twijfels heeft over W10 moet ie dat ook zeker doen. Ikzelf heb wel meerdere OS-en op mn systeem staan die ik ook allemaal regelmatig gebruik; Linux voor devven, W7 voor gamen, andere Windows-versies voor testen.

Ik wil alleen aangeven dat als TS niet geheel zeker is van W10 of W7 en de kosten zijn vergelijkbaar, hij zijn definitieve keuze kan uistellen door W7 aan te schaffen en via de gratis upgrade naar W10 deze (evt. tijdelijk) er naast kan zetten om de keuze op een later moment definitief te maken en 1 van beiden er af te gooien.

Ben overigens wel benieuwd of TS inmiddels een keuze gemaakt heeft en wat het dan is geworden :)

[ Voor 5% gewijzigd door stefanass op 24-12-2015 10:49 ]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Leuk die dual boot optie en kiezen voor de upgrade mogelijkheid, maar zoals ik al eerder heb aangegeven, als je later besluit je moederbord te vervangen of dat moet vanwege een defect, heb je vanaf 1 augustus een probleem en kan je geen W10 meer gratis gebruiken. Betaal dan iets meer voor een volledige W10 licentie die wat vrijer is daarmee. Dan moet je in het ergste geval even met MS bellen voor activatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
Bedankt voor alle antwoorden.
Maar na wat zoeken ga ik toch voor Windows 10.
Prijzen zijn na genoeg gelijk met Windows 7 maar met Windows 10 wel ondersteuning voor direct x 12.

plus ik heb aangegeven dat mijn grootste obstakel met 10 de privacy is en niemand schijnt zich er zorgen om te maken omdat je toch al heel veel kan uit zetten.

echter heb ik wel een vraag.
ik heb een pc zonder optichedrive dus ik ga de windows via usb installeren.
Heb al een usb met windows er op. (via MC website)

nu ben ik eigenlijk alleen een sleutel nodig.. Waar kan ik die het beste aanschaffen?
zo heeft http://licentie4u.nl/ al voor 52 euro de windows versie.
maar is dit betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lage prijzen, die veel lager zijn dan de rest van de edities zou ik niet vertrouwen. Een normale Windows 10 kost zo'n €100 - €120. Zie de pricewatch voor een beter beeld, ik zeg 't even uit 't hoofd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

ronald92 schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:23:
plus ik heb aangegeven dat mijn grootste obstakel met 10 de privacy is en niemand schijnt zich er zorgen om te maken omdat je toch al heel veel kan uit zetten.
Ik maak me er wel zorgen om, maar wie zegt dat Windows 7 en Windows 8 helemaal vrij zijn van backdoors? Het is proprietary software, dus je zult het nooit zeker weten. Toch denk ik wel dat het naïef is om te denken dat dit soort dingen alleen in Windows 10 zitten en niet in de vorige versies.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
ik stel voor windows 10,

waarom? het heeft langere ondersteuning, het ziet er moderner uit, het werk bij mij soepel, en verder ziet het er gewoon leuk uit en is uiteindelijk de besturing het zelfde als w8, w7 het zit misschien net in een andere hoek.

tja privacy. Het is voor je zelf af vragen waarom mag ms dit niet weten? waar ben ik fout bezig? wat krijgt Microsoft nou echt te weten? je adres? tja veel bedrijven hebben dit al, denk aan webwinkels? google account? MS account? Facebook? twitter? instagram? whatsapp? telegram? enz. enz. enz..
of je moet iemand wezen die dit allemaal niet heeft, maar dan vraag ik me af hoe functioneel je windows 10 gebruik zonder MS account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:20:
[...]

Ik maak me er wel zorgen om, maar wie zegt dat Windows 7 en Windows 8 helemaal vrij zijn van backdoors? Het is proprietary software, dus je zult het nooit zeker weten. Toch denk ik wel dat het naïef is om te denken dat dit soort dingen alleen in Windows 10 zitten en niet in de vorige versies.
Met de komst van Windows 10 hebben Windows 7 en 8 ook alle zogenaamde 'spyware' updates ontvangen. Alleen daarom Windows 10 gaan mijden heeft geen nut.

Microsoft is hierdoor net zoals Google van alles aan het analyseren en combineren met wat je doet op de PC. Geen idee wat voor data of wat ze ermee doen. Het zijn nu eenmaal grote commerciële Amerikaanse bedrijven die heel veel geld willen verdienen. Of dat erg is moet je vooral zelf bepalen, anders op zoek gaan naar een alternatief.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
Ga ook gewoon voor Windows 10.

Iedereen benoemd nu het privacy probleem maar denk dat deze net zo zijn met Windows 7 en 8 alleen minder besproken.

Echter is de site die ik noemde wel betrouwbaar? Licentie4you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je die site hier al door de GoT search gegooid? Volgens mij is het een wat schimmige site, maar ik houd mij al jaren niet meer bezig met MS licenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
Hero of Time schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:56:
Heb je die site hier al door de GoT search gegooid? Volgens mij is het een wat schimmige site, maar ik houd mij al jaren niet meer bezig met MS licenties.
de reviews van de site lopen nogal uit een, geen idee of ik het moet vertrouwen
dus zodra de site in de search engine van tweakers staat is deze te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, zoek juist op GoT naar die winkel. Als je meerdere reacties ziet van 'vaag' en 'mogelijk illegaal' oid gewoon mijden. Ik zou iig het risico niet willen nemen. Voor m'n vader had ik de W8.1 licentie bij dezelfde winkel gehaald als waar de rest van z'n computer onderdelen vandaan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hurthonkey365 schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:13:
[...]

tja privacy. Het is voor je zelf af vragen waarom mag ms dit niet weten? waar ben ik fout bezig? wat krijgt Microsoft nou echt te weten? [...]
offtopic:
Oh wat heerlijk naïef! Kon ik ook maar zo eenvoudig denken. Ze weten alles van je, ze hebben een volledig profiel. En dat halen ze echt niet rechtstreeks van je harddisk, maar uit je manier van doen, waar je naar zoekt en waar je op klikt. En dat geldt net zo hard voor die andere bedrijven die je noemde en nog veel meer. Zie Zembla - Data: het nieuwe goud, deel 1 en 2.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
ik stel voor windows 10,

waarom? het heeft langere ondersteuning, het ziet er moderner uit, het werk bij mij soepel, en verder ziet het er gewoon leuk uit en is uiteindelijk de besturing het zelfde als w8, w7 het zit misschien net in een andere hoek.

tja privacy. Het is voor je zelf af vragen waarom mag ms dit niet weten? waar ben ik fout bezig? wat krijgt Microsoft nou echt te weten? je adres? tja veel bedrijven hebben dit al, denk aan webwinkels? google account? MS account? Facebook? twitter? instagram? whatsapp? telegram? enz. enz. enz..
of je moet iemand wezen die dit allemaal niet heeft, maar dan vraag ik me af hoe functioneel je windows 10 gebruik zonder MS account?
Nou vertel, gooi het allemaal in de groep wat je prive doet, denkt enz. ;)
Iedereen heeft behoefte aan een stuk privacy, voor sommigen is een pc die hun bespioneerd niet prettig werken/gamen/browsen, niet omdat ze terroristen zijn maar omdat die pc in je huis staat en als een soort klikspaantje naar Microsoft rent zodra er wat informatie te vinden is...
Draai overigens zelf ook W10, uiterlijk is even wennen vanaf W7 (minder contrast tussen verschillende programma's en de vormen en kleuren zijn net ietsje anders) verder niks bijzonders.
Stabiliteit is helaas niet erg goed, GPU driver (Intel HD4600 met Optimus GT750m) is afgelopen week nog geupdatet maar blijft nog altijd regelmatig (elke 1 tot 2 uur) crashen, de mousepad verspringt en wil nog wel eens willekeurige clicks registreren en de microfoon was wel extreem gevoelig ondanks dat deze op 1% stond, een nieuwe driver zo'n vijf weken later lostte dat wel weer op maar er blijven zat problemen, de meest irritante is dat een W10 laptop die met W7 prima verbond op mijn VPN naar huis dat nu niet meer kan (registreerd twee IP addressen, beide niet door de DHCP server uitgedeeld waardoor NAP de verbinding afkapt...
Ergens deze week nog maar even W7 installeren weer, probeer ik over een paar maanden W10 wel weer als het wel stabiel is ;(
Uiteindelijk moet je wel over naar de nieuwere versies, voor beveiligingsupdates en ondersteuning maar ook DX12 bijvoorbeeld, maar ik kies de komende maanden nog voor W7 zodat alles gewoon werkt :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog een W7 Retail van oude PC, die heb ik op nieuwe geinstalleerd. daarna die W7 op andere SSD gekloond, die voorzien van verse geactiveerde W10 en houdt die SSD offline voor wanneer ik zin heb om te veranderen van OS.
Af en toe gebruik ik ff de W10 SSD om te updaten en beetje te finetunen alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dus jij schijt ook met de deur open? Je hebt immers niets te verbergen, toch? :+

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1