Hallo
In het weekend heb ik vaak last van slecht tot geen internet
Dit gebeurt vaak in het weekend maar af en toe ook op weekdagen
Mijn informatie:
Router/modem- experiaboxv10
internet met bellen: 20mbit glasvezel wat ik doordeweeks gewoon haal,
Reden waarom ik geen groter internet abbonement neem is dat ik nog thuis woon.
Uitleg probleem: verschrikkelijk traag internet in het weekend, en soms doordeweeks voor een paar maanden terug toen ik nog geen glasvezel had ik dit ook al. Toen dacht ik als er straks glasvezel is aangesloten in het probleem wel verholpen maar dus niet! Ik denk dus dat de fout niet bij mij zit maar dat de fout bij kpn zit. Aangezien niks helpt wat ik ook doe
In het weekend zakt de downloadsnelhied soms tot 0.03mbit met een ping van rond de 700 ms en een upload van 0.02 mbit dit meet ik met mijn laptop met een 1meter kabel naar de experiabox als ik het doe via wifi of een andere laptop met een andere kabel krijg ik hetzelfde resultaat.
Ik heb al vanalles geprobeerd zoals -router/modem resetten,
- alle internetgebruikende apparaten uitgeschakeld, en daarna een internettest doen via speedtest.net via laptop direct via kabel aangesloten op de experiabox v10
-die kpn service tool gedraaid maar die geeft aan datie een technische storing heeft
En nog veel meer
Ik word er echt verschrikkelijk gek van!
Dit gaat nu al zo ongeveer 1,5 jaar en niks werkt! En kpn doet er ook niks aan
Heeft iemand de ultieme oplossing?
In het weekend heb ik vaak last van slecht tot geen internet
Dit gebeurt vaak in het weekend maar af en toe ook op weekdagen
Mijn informatie:
Router/modem- experiaboxv10
internet met bellen: 20mbit glasvezel wat ik doordeweeks gewoon haal,
Reden waarom ik geen groter internet abbonement neem is dat ik nog thuis woon.
Uitleg probleem: verschrikkelijk traag internet in het weekend, en soms doordeweeks voor een paar maanden terug toen ik nog geen glasvezel had ik dit ook al. Toen dacht ik als er straks glasvezel is aangesloten in het probleem wel verholpen maar dus niet! Ik denk dus dat de fout niet bij mij zit maar dat de fout bij kpn zit. Aangezien niks helpt wat ik ook doe
In het weekend zakt de downloadsnelhied soms tot 0.03mbit met een ping van rond de 700 ms en een upload van 0.02 mbit dit meet ik met mijn laptop met een 1meter kabel naar de experiabox als ik het doe via wifi of een andere laptop met een andere kabel krijg ik hetzelfde resultaat.
Ik heb al vanalles geprobeerd zoals -router/modem resetten,
- alle internetgebruikende apparaten uitgeschakeld, en daarna een internettest doen via speedtest.net via laptop direct via kabel aangesloten op de experiabox v10
-die kpn service tool gedraaid maar die geeft aan datie een technische storing heeft
En nog veel meer
Ik word er echt verschrikkelijk gek van!
Dit gaat nu al zo ongeveer 1,5 jaar en niks werkt! En kpn doet er ook niks aan
Heeft iemand de ultieme oplossing?
Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten