Traag tot geen internet in weekend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-10 16:38
Hallo

In het weekend heb ik vaak last van slecht tot geen internet

Dit gebeurt vaak in het weekend maar af en toe ook op weekdagen

Mijn informatie:
Router/modem- experiaboxv10
internet met bellen: 20mbit glasvezel wat ik doordeweeks gewoon haal,
Reden waarom ik geen groter internet abbonement neem is dat ik nog thuis woon.

Uitleg probleem: verschrikkelijk traag internet in het weekend, en soms doordeweeks voor een paar maanden terug toen ik nog geen glasvezel had ik dit ook al. Toen dacht ik als er straks glasvezel is aangesloten in het probleem wel verholpen maar dus niet! Ik denk dus dat de fout niet bij mij zit maar dat de fout bij kpn zit. Aangezien niks helpt wat ik ook doe

In het weekend zakt de downloadsnelhied soms tot 0.03mbit met een ping van rond de 700 ms en een upload van 0.02 mbit dit meet ik met mijn laptop met een 1meter kabel naar de experiabox als ik het doe via wifi of een andere laptop met een andere kabel krijg ik hetzelfde resultaat.

Ik heb al vanalles geprobeerd zoals -router/modem resetten,
- alle internetgebruikende apparaten uitgeschakeld, en daarna een internettest doen via speedtest.net via laptop direct via kabel aangesloten op de experiabox v10
-die kpn service tool gedraaid maar die geeft aan datie een technische storing heeft
En nog veel meer

Ik word er echt verschrikkelijk gek van!
Dit gaat nu al zo ongeveer 1,5 jaar en niks werkt! En kpn doet er ook niks aan

Heeft iemand de ultieme oplossing?

Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
axensir schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:40:

Heeft iemand de ultieme oplossing?
Overstappen naar een andere provider.

Nee even zonder gekkigheid. Weet je zeker dat je op glasvezel zit? Het gedrag wat je beschrijft komt namelijk wel met mindere maten voor ADSL en kabel verbinding.
In het weekend zakt de downloadsnelhied soms tot 0.03mbit met een ping van rond de 700 ms en een upload van 0.02 mbit
Het is in alle gevallen erg weinig. Maar wat bedoel je? 0.03Mbit/s of 0,03Mbit/s of 0,03 MB/s.

Heb je al gekeken welke devices er allemaal verbonden zijn en zitten er devices tussen die je niet herkent?

Verander ook je SSID en wachtwoord zodat je zeker weet dat er in het weekend niet een van de buren constant aan het downloaden is.
En kpn doet er ook niks aan
Wat zei KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Klinkt eerder als iets met je eigen verbinding dan iets met de glasvezel verbinding. Is je verbinding naar de interface van het modem wel heel snel? En andere interne verbindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Ik zou er eens iemand anders naar laten kijken. Wat veranderd er aan de situatie in het weekend? Komen er dan apparaten bij? Heb je al eens getest met de wifi uit en vervolgens alleen een pc/laptop bedraad aangesloten? Waar test je je snelheden? (http://speedtest.operator.nl) is een goede.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSpud
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-05 10:49
(...) En kpn doet er ook niks aan
Kun je eens uitleggen wat je hier precies mee bedoeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33

Speedmaster

Make my day...

Klinkt als geen glas maar gewoon koper, wat heb je als binnenkomend aansluitpunt. een standaard ISRA of een Glasvezelmodem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 14:07
verschrikkelijk traag internet in het weekend, en soms doordeweeks voor een paar maanden terug toen ik nog geen glasvezel had ik dit ook al. Toen dacht ik als er straks glasvezel is aangesloten in het probleem wel verholpen maar dus niet! Ik denk dus dat de fout niet bij mij zit maar dat de fout bij kpn zit. Aangezien niks helpt wat ik ook doe
Maar als je internet verbinding van ADSL naar glas is gegaan en het probleem doet zich nog steeds voor dan ligt het toch eerder aan de infrastructuur in huis.

Gevalletje als het zo langzaam is Wifi in het modem uitzetten en je laptop als enige via een kabeltje verbinding laten hebben.

En hebben meer apparaten er last van of is het alleen op jouw laptop dat het zo traag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:34
Kan ook een overboekingsprobleem zijn, die spelen momenteel op meerdere aansluitingen op zowel KPN DSL als glas.

Maar 20Mbit glasvezel?

Edit: Oja, KPN levert tegenwoordig ook gewoon 20/2 over glas (wat hoop ik 20/20 zal zijn, net als op DSL)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Klinkt Als een multicast strom.
Omdat het zich op vaste tijden voordoet ( het weekend ) zijn er andere mensen thuis die dan tv kijken?.

Als internet weer traag kan je kijken of er een tv aanstaat. Zo ja! Zet deze uit en wacht 5 min en kijk of je internet dan weer snel is.

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
rens-br schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:10:
[...]

Overstappen naar een andere provider.

Nee even zonder gekkigheid. Weet je zeker dat je op glasvezel zit? Het gedrag wat je beschrijft komt namelijk wel met mindere maten voor ADSL en kabel verbinding.

[...]

Het is in alle gevallen erg weinig. Maar wat bedoel je? 0.03Mbit/s of 0,03Mbit/s of 0,03 MB/s.

Heb je al gekeken welke devices er allemaal verbonden zijn en zitten er devices tussen die je niet herkent?

Verander ook je SSID en wachtwoord zodat je zeker weet dat er in het weekend niet een van de buren constant aan het downloaden is.

[...]

Wat zei KPN?
Ik weet zeker dat ik glasvezel heb.
Het is 0.03Mbit/s.

Devices op mijn netwerk ken ik allemaal ik scan mn netwerk regelmatig met de fing app, daar zitten geen vreemde apparaten tussen zoals bijv die van de buren

Kpn stelt ook dit soort vragen maar verder gebeurt er niets
johnkeates schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:13:
Klinkt eerder als iets met je eigen verbinding dan iets met de glasvezel verbinding. Is je verbinding naar de interface van het modem wel heel snel? En andere interne verbindingen?
Ja dit is allemaal goed Heb het wel eens veranderd om te kijken of het probleem daardoor veroorzaakt werd. als ik geen last heb van dit probleem haal ik makkelijk 20Mbit/s
NeHoX schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:20:
Ik zou er eens iemand anders naar laten kijken. Wat veranderd er aan de situatie in het weekend? Komen er dan apparaten bij? Heb je al eens getest met de wifi uit en vervolgens alleen een pc/laptop bedraad aangesloten? Waar test je je snelheden? (http://speedtest.operator.nl) is een goede.
In het weekend veranderd er niks bij ons thuis, geen extra apparaten en ook niet meer dataverbruik. misschien bij ons in de straat dat daar meer tv word gekeken, meer word gedownload of zoiets maar ik heb weinig tot geen contact met de buren( alleen goeidag als ik ze zie )
Snelheden test ik met speedtest.net
Ik heb al meerdere keeren getest wanneer ik last van het probleem had, wifi uitgeschakeld en alle ethernet stekkers uit modem/router gehaald zodat ik alleen verbonden was, er was geen verschil met daarvoor.
Speedmaster schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:12:
Klinkt als geen glas maar gewoon koper, wat heb je als binnenkomend aansluitpunt. een standaard ISRA of een Glasvezelmodem.
Glasvezelmodem
TheNiker2 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:20:
[...]

Maar als je internet verbinding van ADSL naar glas is gegaan en het probleem doet zich nog steeds voor dan ligt het toch eerder aan de infrastructuur in huis.

Gevalletje als het zo langzaam is Wifi in het modem uitzetten en je laptop als enige via een kabeltje verbinding laten hebben.

En hebben meer apparaten er last van of is het alleen op jouw laptop dat het zo traag is?
Speedtest gedaan wanneer ik alleen verbonden was en met kabel, wifi uit. Geen verschil.
alle apparaten hebben er last van heb getest met meerdere laptops.
xbeam schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:40:
Klinkt Als een multicast strom.
Omdat het zich op vaste tijden voordoet ( het weekend ) zijn er andere mensen thuis die dan tv kijken?.

Als internet weer traag kan je kijken of er een tv aanstaat. Zo ja! Zet deze uit en wacht 5 min en kijk of je internet dan weer snel is.
Wij hebben geen tv thuis, er zit ook geen tv pakket in ons abbonement maar ook wanneer ik wifi uitzet en dan 5 min wacht is er geen resultaat

Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Er kijk of gebruikt er ook niemand op een andere manier tv( online ) of andere multicast streams/ of streamingdiensten?

Gewoon om er zeker van te zijn. Het zo verweg vallen de snelheid op redelijk voorspelbare momenten. Moet tot iets te herleiden zijn in je eigen netwerk. Een van de meest voorkomen oorzaken op voor het onbruikbaar worden van WiFi of een switch op redelijk vaste momenten is een multicast storm. Veroorzaakt door multicast of oude en slechte switchend (die BV langzaam kapot gaan)
https://www.techopedia.com/definition/6270/broadcast-storm

Wikipedia: Broadcast radiation

Hier voorbeeld van zoeken naar de oorzaak
http://packetpushers.net/...stener-discovery-queries/

[ Voor 28% gewijzigd door xbeam op 26-12-2015 12:51 ]

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:43

Fiber

Beaches are for storming.

En anders overstappen op een serieuze provider, zoals xs4all...

Maar ook KPN zou gewoon een monteur langs moeten sturen om het op te lossen. Ligt de oorzaak bij KPN dan is dat gratis. Ligt de oorzaak toch bij jou(w kant van het netwerk) dan mag je hem wellicht zelf betalen. Maar dan is het in ieder geval opgelost.

Wachtwoord van je modem en van je wifi al veranderd...?

Computers gescand op malware...?

[ Voor 12% gewijzigd door Fiber op 26-12-2015 12:21 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06
Was je vorige provider ook KPN?

En kan je eens een lijstje van ALLE netwerkdevices geven, bedraad dan wel draadloos, inclusief dingen als routers, settopboxen en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
Wat zit er in je modem? In de v10 zou zonder aan apparaat aangesloten te hebben alleen de wan kabel van Nt (glasvezel kastje) in de rode poort moeten zitten. Als jullie telefonie gebruiken dan moet die er ook inzitten. Verder niks. Klinkt mij namelijk alsof de dsl er ook nog gewoon zin zit.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
xbeam schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:14:
Er kijk of gebruikt er ook niemand op een andere manier tv( online ) of andere multicast streams/ of streamingdiensten?

Gewoon om er zeker van te zijn. Het zo verweg vallen de snelheid op redelijk voorspelbare momenten. Moet tot iets te herleiden zijn in je eigen netwerk. Een van de meest voorkomen oorzaken op voor het onbruikbaar worden van WiFi of een switch op redelijk vaste momenten is een multicast storm. Veroorzaakt door multicast of oude en slechte switchend (die BV langzaam kapot gaan)
https://www.techopedia.com/definition/6270/broadcast-storm

Wikipedia: Broadcast radiation

Hier voorbeeld van zoeken naar de oorzaak
http://packetpushers.net/...stener-discovery-queries/
nee af en toe kijken mn ouders eens een filmpje op youtube via een ipad maar dan heb je het ook wel gehad.

ik dacht niet dat een multicast storm het geval was, na de glasvezelaansluiting hebben we een glasvezelmodem gekregen en een experiabox v10, daarvoor hadden we het probleem en nu nog steeds. later nog wel een accespoint toegevoegd maar daarvoor hadden we het probleem al
Fiber schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:18:
En anders overstappen op een serieuze provider, zoals xs4all...

dat is ook wat ik wil maar ouders he, mn pa kan mailtjes versturen op zn ipad en dan vindtie het goed (woon nog thuis, 17 jaar oud, heb zelf nog geen inkomen waar ik makkeijk 40 euro in de maand kan missen om het internet omhoog te gooien)
Fiber schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:18:
Maar ook KPN zou gewoon een monteur langs moeten sturen om het op te lossen. Ligt de oorzaak bij KPN dan is dat gratis. Ligt de oorzaak toch bij jou(w kant van het netwerk) dan mag je hem wellicht zelf betalen. Maar dan is het in ieder geval opgelost.

Wachtwoord van je modem en van je wifi al veranderd...?

Computers gescand op malware...?
kpn monteur, tja die is 1 jaar geleden al geweest heeft alles gecheckt aan de kant van kpn en in ons huis, heeft niks gevonden en zei dat er niks aan de hand was. paar dagen later kregen we wel een factuur van kpn of we die monteur wouden betalen omdat er volgens hun niks aan de hand was.

ja wachtwoord al veranderd ik weet ook dat er geen vreemde apparaten op mn netwerk zitten, ook de kpn fon hotspot is uitgeschakeld.

alle computers in mn netwerk zijn goed beveiligd en worden regelmatig gescand en daar zit geen malware op
vanaalten schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:00:
Was je vorige provider ook KPN?

En kan je eens een lijstje van ALLE netwerkdevices geven, bedraad dan wel draadloos, inclusief dingen als routers, settopboxen en zo?
ja mn vorige provider was ook kpn,
lijst met apparaten:

-experiabox v10
-engenius ecb300 (accespoint) (bedraad aangesloten)
-netgear readynas duo (bedraad aangesloten)
-powerline devolo 500Mbps (bedraad aangsloten aan beide kanten)
-raspberry pi 2 (bedraad aangesloten)
-4x ipad
-3x iphone
-1x android telefoon
-4x laptop
-1x oude server
-1x wifi netwerk printer

als ik een speedtest doe zijn alle kabels uit de experiabox (behalve de kabel waarmee ik dan een speedtest doe) als ik een speedtest doe ben ik rechtstreeks aangesloten op de experiabox
raydekok schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:41:
Wat zit er in je modem? In de v10 zou zonder aan apparaat aangesloten te hebben alleen de wan kabel van Nt (glasvezel kastje) in de rode poort moeten zitten. Als jullie telefonie gebruiken dan moet die er ook inzitten. Verder niks. Klinkt mij namelijk alsof de dsl er ook nog gewoon zin zit.
telefonie gaat via internetkabel dus vanuit de glasvezelmodem gaat er maar 1 kabel naar de experiabox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:43

Fiber

Beaches are for storming.

Speedtesten zijn ook niet altijd betrouwbaar. Welke gebruik je en belangrijker, heb je in de praktijk ook last van die lagere snelheid...?

En die monteur is dus langs geweest toen je nog geen glasvezel had. Dat was dus een heel andere situatie dan nu en zegt dus niet zo veel meer...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
Fiber schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:03:
Speedtesten zijn ook niet altijd betrouwbaar. Welke gebruik je en belangrijker, heb je in de praktijk ook last van die lagere snelheid...?

En die monteur is dus langs geweest toen je nog geen glasvezel had. Dat was dus een heel andere situatie dan nu en zegt dus niet zo veel meer...
ik gebruik altijd speedtest.net doordeweeks heb ik 30 Mbit/s down en 35Mbit/s upload 8)7 als ik het met een andere probeer (http://speedtest.operator.nl) heb ik hetzelfde resultaat, doordeweeks heb ik gewoon mn normale snelheid (soms zelfs 10 Mbit/s meer)en soms in het weekend heb ik 0.03 Mbit/s

klopt de monteur is langsgeweest toen we nog geen glasvezel hadden, alleen mn pa vind het geen goed idee om weer een monteur te gaan betalen :'( wat ik ergens ook wel begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:13
axensir schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:54:
[...]

als ik een speedtest doe zijn alle kabels uit de experiabox (behalve de kabel waarmee ik dan een speedtest doe) als ik een speedtest doe ben ik rechtstreeks aangesloten op de experiabox

[...]

telefonie gaat via internetkabel dus vanuit de glasvezelmodem gaat er maar 1 kabel naar de experiabox
axensir schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:12:
[...]

ik gebruik altijd speedtest.net doordeweeks heb ik 30 Mbit/s down en 35Mbit/s upload 8)7 als ik het met een andere probeer (http://speedtest.operator.nl) heb ik hetzelfde resultaat, doordeweeks heb ik gewoon mn normale snelheid (soms zelfs 10 Mbit/s meer)en soms in het weekend heb ik 0.03 Mbit/s

klopt de monteur is langsgeweest toen we nog geen glasvezel hadden, alleen mn pa vind het geen goed idee om weer een monteur te gaan betalen :'( wat ik ergens ook wel begrijp
Schakel je bij testen ook tijdelijk de wireless uit? Als dat het geval is dan denk ik dat het probleem bij je modem ligt of dichter bij KPN. Zijn jullie de enigen in de buurt met het probleem?

Ik denk dat je KPN Helpdesk moet bellen. Je test heel gestructureerd en dat is een voordeel. Ik heb enkele keren met KPN Helpdesk gebeld voor problemen die ik goed had uitgetest en werd bij twee gelegenheden na twintig minuten naar de tweede lijn doorgezet. KPN Helpdesk heeft zijn zaakjes goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
EricJH schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 19:27:
[...]

[...]
Schakel je bij testen ook tijdelijk de wireless uit? Als dat het geval is dan denk ik dat het probleem bij je modem ligt of dichter bij KPN. Zijn jullie de enigen in de buurt met het probleem?

Ik denk dat je KPN Helpdesk moet bellen. Je test heel gestructureerd en dat is een voordeel. Ik heb enkele keren met KPN Helpdesk gebeld voor problemen die ik goed had uitgetest en werd bij twee gelegenheden na twintig minuten naar de tweede lijn doorgezet. KPN Helpdesk heeft zijn zaakjes goed voor elkaar.
Ja ik zet wireless uit bij testen, kpn fon staat standaard uit. Ik weet niet of ik de enige ben heb niet zoveel contact met de buren. Als ik er weer last van heb ga ik inderdaad kpn bellen, misschien weten ze iets meer dan vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Jouw bevindingen zijn consistent dus daar zouden ze wat mee moeten doen. Zorg ervoor dat je duidelijk maakt hoe je getest hebt, dat je altijd op dezelfde manier getest hebt, dat je bevindingen iedere keer hetzelfde waren en dat jouw bevindingen een langere periode van tijd bestrijken.

Succes en ik hoop dat je eindelijk voet aan de grond krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23
Naja dat KPN er niks aan doet lijkt me logisch, zolang er geen problemen gemeld worden, gebeurt er ook niks. Want men gaat er vanuit dat alles in orde is.

Gewoon ff bellen met HD/KS van KPN, ff kiezen voor optie storing en situatie uitleggen. Laat ze een monteur / ticket aanmaken en dan komt het wel goed.

Gewoon aangeven dat je bekabelde internetverbinding in het weekend dus zo laag is, dat is wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
rolandos582 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:05:
Naja dat KPN er niks aan doet lijkt me logisch, zolang er geen problemen gemeld worden, gebeurt er ook niks. Want men gaat er vanuit dat alles in orde is.

Gewoon ff bellen met HD/KS van KPN, ff kiezen voor optie storing en situatie uitleggen. Laat ze een monteur / ticket aanmaken en dan komt het wel goed.

Gewoon aangeven dat je bekabelde internetverbinding in het weekend dus zo laag is, dat is wel voldoende.
Problemen worden er wel zeker gemeld bij kpn zowel via twitter, het kpn forum en via de telefoon alleen dit is al weer even geleden toen zeiden ze dat het aan mn modem lag en ik die maar moest vervangen hebben hun een nieuwe opgestuurd die heb ik geinstalleerd en daarna aangegeven dat het nog steeds niet verholpen was en toen hoorde ik niks meer van ze. Ik vind het persoonlijk een naar bedrijf ( netjes uitgedrukt) als het aan mij lag was ik al lang overgestapt.

Maar ik ga ze bellen maandag zal dan wel plaatsen wat het antwoord van hun was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
axensir schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:12:
[...]

Problemen worden er wel zeker gemeld bij kpn zowel via twitter, het kpn forum en via de telefoon alleen dit is al weer even geleden toen zeiden ze dat het aan mn modem lag en ik die maar moest vervangen hebben hun een nieuwe opgestuurd die heb ik geinstalleerd en daarna aangegeven dat het nog steeds niet verholpen was en toen hoorde ik niks meer van ze. Ik vind het persoonlijk een naar bedrijf ( netjes uitgedrukt) als het aan mij lag was ik al lang overgestapt.

Maar ik ga ze bellen maandag zal dan wel plaatsen wat het antwoord van hun was
Twitter/KPN forum zou ik in dit geval niet doen, dat duurt te lang. Dan gaat het via omwegen naar de juiste afdeling. Beetje als communiceren via een goede vriend. HD is 24/7 beschikbaar, gewoon bellen en monteur inplannen. Ik wil het ook wel voor je doen, maar dan moet je even je postcode + huisnr dm'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
rolandos582 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:23:
[...]

Twitter/KPN forum zou ik in dit geval niet doen, dat duurt te lang. Dan gaat het via omwegen naar de juiste afdeling. Beetje als communiceren via een goede vriend. HD is 24/7 beschikbaar, gewoon bellen en monteur inplannen. Ik wil het ook wel voor je doen, maar dan moet je even je postcode + huisnr dm'en.
bedankt voor je aanbod maar doe ik toch liever zelf twitter en kpn forum gebruikte ik omdat misschien iemand hetzelfde probleem had en die dat opgelost heeft, maar blijkbaar heeft niemand hier last van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
axensir schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:27:
[...]

bedankt voor je aanbod maar doe ik toch liever zelf twitter en kpn forum gebruikte ik omdat misschien iemand hetzelfde probleem had en die dat opgelost heeft, maar blijkbaar heeft niemand hier last van
Er zullen altijd mensen zijn met hetzelfde probleem maar meestal in andere regio's. De meeste mensen bellen met ons omdat dat een directe lijn is, mochten er vragen zijn of moet ik iets voor je doen. Lemme know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Nu je modem vervangen is en het probleem nog steeds optreedt is dat een teken dat het probleem verder upstream zit. KPN HD logt wat ze doet maar belt niet of je probleem is opgelost. Dat laatste doet (bijna) geen enkele helpdesk. Als je ze belt kunnen ze verder waar je gebleven bent adhv de logs.

De keren dat ik met KPN HD gebeld heb heb ik het leren kennen als een HD die zijn zaakjes goed op orde heeft. Je proces gaat de goede kant op en bent dichter bij een oplossing.

Succes met bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
Heb gebeld, die mevrouw aan de helpdesk wist er volgensmij niet zoveel vanaf, en al haar collega's waren in gesprek zei ze, aangezien ik geen zin in wachten had word ik terruggebeld, hopen op een oplossing. Wel bedankt dat jullie zo hard meedenken, helemaal top!👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[b]axensir schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:54:
-powerline devolo 500Mbps (bedraad aangsloten aan beide kanten)
Gooi je al je internet hier overheen?
Want in dat geval zou ik die er eens tussenuit trekken en kijken of je dan verschil ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
TERW_DAN schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:32:
[...]

Gooi je al je internet hier overheen?
Want in dat geval zou ik die er eens tussenuit trekken en kijken of je dan verschil ziet.
ja die gebruik ik dagelijks, en voordat ik die powerline had had ik het probleem al. maar als ik alleen aangesloten zit aan de router zonder tussenkomst van powerline heb ik het probleem ook

Pagina: 1