• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-01 16:28
hallo
jullie hebben me al goed geholpen met of nou wel of niet een crossfire systeem moet gaan draaien.

nu heb ik dus 2 r9 390 nitro draaien, alleen lijkt het alsof ze niet goed samenwerken.
in de readon instellingen. is crossfire wel geactiveerd. (er staat ook iets met directX, die heb ik niet aangevinkt)
zou het kunnen dat het niet werkt i.v.m het 2e slot waar de 2e videokaart inzit. dat is een 2.0 in plaats van de andere 3.0

in de driver software zelf. zie ik dit
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/5unwjd.png
daar blijf ie ook opstaan.

de andere zoals je ziet doet het gewoon zoals ie het moet doen.
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/n6chzc.png

mijn pc =

asus z97 pro gamer
2x r9 390
24 gb 1333
2x 1 tb harde schijf
1x 250 ssd
Rm850 Corsair voeding

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:21

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Zodra je niet op fullscreen gamet, of je alt-tabbet een game uit dan werkt CF indd niet, maar ingame moet meteen duidelijk zijn dat het een stuk soepeler loopt.

Heb je ook een test gedraaid met Unigine Valley benchmark, een 390 zal iets van 60fps doen op de extreme preset, terwijl 2 er wrs iets van 110-115 fps halen, wild educated guess..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• jeppekroezen
is da gratis te downloaden?>

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:21

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

uiteraard.. maar daar had google je eerder een antwoord op kunnen geven. Beetje initiatief word wel ge-eist hier.

Maar wat voor CPU heb je draaien, en op wat voor reso game je, 1080p is ruim voldoende met een kaart, als je met geld wilt smijten kan ik je ook wel even mijn IBAN sturen..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• jeppekroezen
hahahaah
cpu is i7 4790k dacht ik.

ik zie idd het verchil al als ik fullscreen doe. ik deed borderless :D

uum progje had ik al gevonden en is aan het downaloaden