Hallo iedereen, ik heb een beetje een apart probleem, en vroeg mij af of iemand mij hier een klein beetje inzicht in zou kunnen geven.
een vriend van mij heeft een website.
deze website is voor iedereen bereikbaar, behalve voor mij.
Ik kan deze website niet bereiken op mijn -gehele- netwerk. Ik heb een iPad en een iPhone, als ik die webpagina bezoek vanaf mijn netwerk, vind ik hem niet.
Ik kan deze website -wel- bereiken vanaf mijn mobiele netwerk, als ik mijn WiFi dus uitzet op mijn mobiel.
Ik kan -alle- andere websites bereiken, alleen niet deze specifieke website.
Mijn iPad en iPhone zitten op WiFi, mijn computer zelf is met een kabel bevestigd aan de modem.
Ik denk persoonlijk dat het iets met de instelling van mijn modem te maken zal moeten hebben? Aangezien dat het enige is wat overeenkomt bij alle apparaten.
Ik heb zelf de expertise niet om te snappen wat er nou precies aan de hand is.
Alle hulp word uiteraard ontzettend gewaardeerd.
een vriend van mij heeft een website.
deze website is voor iedereen bereikbaar, behalve voor mij.
Ik kan deze website niet bereiken op mijn -gehele- netwerk. Ik heb een iPad en een iPhone, als ik die webpagina bezoek vanaf mijn netwerk, vind ik hem niet.
Ik kan deze website -wel- bereiken vanaf mijn mobiele netwerk, als ik mijn WiFi dus uitzet op mijn mobiel.
Ik kan -alle- andere websites bereiken, alleen niet deze specifieke website.
Mijn iPad en iPhone zitten op WiFi, mijn computer zelf is met een kabel bevestigd aan de modem.
Ik denk persoonlijk dat het iets met de instelling van mijn modem te maken zal moeten hebben? Aangezien dat het enige is wat overeenkomt bij alle apparaten.
Ik heb zelf de expertise niet om te snappen wat er nou precies aan de hand is.
Alle hulp word uiteraard ontzettend gewaardeerd.