Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop 'multimedia'laptop (1.000 EUR)

Pagina: 1
Acties:

• praet0rian
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-11 13:35
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
- Beheren van film/seriecollectie, beheren van muziek, beheren van foto's.
Deze staan allemaal op de NAS opgeslagen, dus moet ook geen schijfruimte voor voorzien zijn.

- Bewerken van foto's & wat filmpjes bewerken (wat knippen/plakken in films, zelf wat filmpjes maken, van onder andere de kindjes :) )

- Af en toe een spelletje, maar dat zal zich beperken tot Football Manager & Counterstrike 1.6, de rest speel ik op PS4.

Moet dus snel zijn, mat IPS scherm hebben

Wat is je budget?
MAX 1.000 EUR, liefst minder

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, van bureau (gekoppeld aan Full HD monitor) tot de woonkamer :-).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik had deze op het oog:
http://tweakers.net/price...on-15-7559-(cn95701).html

Ik weet dat deze aan mijn eisen zal voldoen als ik er zelf nog een SSD bij plaats.

Ik blijf echter twijfelen of dit niet overkill is voor wat ik er mee moet doen.
Heb ik bvb die GPU nodig? is een goede onboard niet voldoende voor wat ik wil, zodat ik ook een paar 100 EUR kan uitsparen?

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11 13:43
Ja zal aan je eisen voldoen - ja het is een overkill op meerdere aspecten. Maar vaak blijft een laptop toch wel 2-4 jaar..en dan moet hij zijn taken ook nog ruim kunnen uitvoeren.

Zelf zet ik mijn Dell 7559 in voor Photoshop, 3D ontwerpen, films bewerken en wat games - en voor mij is de i7 zelfs overkill ;). Nadeel is dat veel laptops met Skyake óf de i7 6700HQ hebben (overkill) óf de i5 6200U (net wat beter dan een i3...).

Als alle bestanden op de NAS staan, doe je er dan niet beter aan om een laptop met slechts een enkele 250GB SSD te kopen? De 7559 heeft meteen een 1TB harde schijf er in.

Kiwi !

• praet0rian
Ik weet het, maar ik vind geen gelijkwaardig alternatief met enkel ssd :-).

• praet0rian
Ik kan ook via Coolblue tweedekansje volgende kopen voor 977 EUR:

http://www.laptopshop.be/...JL55-LH8MkCFQQHwwodF9EGWw

Iemand ervaring met deze types van MSI?

Verwijderd

praet0rian schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:57:
Ik kan ook via Coolblue tweedekansje volgende kopen voor 977 EUR:

http://www.laptopshop.be/...JL55-LH8MkCFQQHwwodF9EGWw

Iemand ervaring met deze types van MSI?
Ik heb een GE72. Zelfde behuizing, alleen groter. Zeer stijlvolle laptop. Topkwaliteit. Wat betreft CoolBlue Tweedekans heb ik geen ervaring.

• praet0rian
Tevreden van het scherm en de kijkhoeken van de MSI? Want is geen IPS.
Pagina: 1