Wie kan mij helpen

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Pascal
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-01-2022
In he een Asus k 7 3 s nou wil ik weten Ik heb het moederbord eruit gehaald Omdat ik een Power DC moet vervangen is gedaan maar nu ben ik vergeten welke draadjes een zwarte en een witte met een soort vorm druk knopjes maar aan de zijkant heb ik ook een plug of connectoren aangesloten maar willen weten welke kant zwart links is een wit rechts is als jullie het snappen wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:04
DJ_Pascal schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:00:
...als jullie het snappen wat ik bedoel
Hmmm, als ik eerlijk ben: nee, niet echt. Zou je je bericht nog eens kunnen tikken, maar dan met goed gebruik van hoofd/kleine letters, leestekens en zo? Dat maakt het al een heel stuk begrijpelijker. Verder, van wat ik er zo uit opmaak, kan het toevoegen van een foto ook nog wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Drukknopjes die op je moederbord aangesloten worden? Die hebben gene polariteit, maakt niet uit hoe je die aansluit. Tenminste, als dat hetgene is waar je het over hebt, want er is niet veel van je bericht te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:19

Bolletje

Moderator Harde Waren
Op deze manier is er inderdaad weinig van te begrijpen. Ik sluit hierbij het topic en ik raad je aan om het eens helder op een rijtje te zetten wat het probleem. Ik denk denk dat foto's in dit geval ook al veel helpen.

Dit topic is gesloten.