Knopje van afstandsbediening bijkleuren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 18:23
Ik weet niet goed of dit het juiste forumgedeelte is maar ik denk dat het het meeste in de buurt komt.
Ik heb een logitech harmony waarvan 1 knopje 2 slijtageplekjes heeft gekregen (de witte plekjes).
De verf is er daar af, zie foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.kene.nl/harmony1.jpg
Nu heb ik het proberen bij te stippen met deze stift:
Afbeeldingslocatie: http://www.kene.nl/harmony2.jpg
Op de achterkant staat "fine permanent".

Het is heel mooi geworden echter veeg je het er zo weer af.
Ook als ik het een uurtje laat zitten veeg je het er zo weer af.

Weet iemand wat ik hiervoor het beste kan gebruiken en wat wel blijft zitten?
Alle tips zijn welkom :)

[ Voor 3% gewijzigd door knorde op 22-12-2015 23:10 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is een nieuw knopje ergens te vinden? Meestal slijt verf er erg snel weer van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:56
je kan eens proberen met een permante marker van artline
http://www.artline.com.au...-markers/general-purpose/

die zijn meestal echt wel onuitwisbaar

maar effe serieus, vind je dit nu echt zo storend dat er wat aan gedaan moet worden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:27

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:26:
Misschien is een nieuw knopje ergens te vinden? Meestal slijt verf er erg snel weer van af.
1 nieuw knopje zul je niet vinden, ik vermoed dat dat 1 grote rubber is onderin.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:26:
Een nieuw knopje wordt lastig denk ik want het is geloof ik een compleet toetsenbord.
En om hem nou helemaal uit elkaar te halen voor dit vind ik ook alweer zoiets.

Ik hoopte eigenlijk dat er een stift is die wel goed blijft zitten.
justmike schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:33:
je kan eens proberen met een permante marker van artline
http://www.artline.com.au...-markers/general-purpose/

die zijn meestal echt wel onuitwisbaar

maar effe serieus, vind je dit nu echt zo storend dat er wat aan gedaan moet worden 8)7
Is dat hetzelfde effect als mijn eigen stift?
Die heeft namelijk aan de achterkant staan "fine permanent".
Deze veeg je er echter zo weer af.

En het klinkt misschien overdreven maar als ik hem op een simpele manier weer mooi kan krijgen waarom niet toch?
Damic schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:40:
[...]
1 nieuw knopje zul je niet vinden, ik vermoed dat dat 1 grote rubber is onderin.
Dat denk ik ook en al zou het zo zijn dan zie ik het ook niet echt zitten om hem helemaal uit elkaar te halen hiervoor.

Het zou mooi zijn als er een soort stift (of verf of wat er ook nog meer bestaat op dit gebied) bestaat die (een tijd) blijft zitten.
Het aanstippen maakt het weer mooi nu nog ervoor zien te zorgen dat het (voorlopig) blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Contact opnemen met logitech, met een beetje mazzel krijg je keurig eennnieuwe opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Daniel36 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:38:
Contact opnemen met logitech, met een beetje mazzel krijg je keurig eennnieuwe opgestuurd.
Ik vraag me dan af of ik over een half jaar weer hetzelfde probleem heb, ik heb deze nu een half jaar namelijk.
Daarom zou een mooie oplossing zijn als je het zelf kan bijwerken.

Of hoort dit niet na een half jaar te gebeuren en heb ik een "slecht" exemplaar te pakken gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

knorde schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:43:
[...]

Ik vraag me dan af of ik over een half jaar weer hetzelfde probleem heb, ik heb deze nu een half jaar namelijk.
Daarom zou een mooie oplossing zijn als je het zelf kan bijwerken.

Of hoort dit niet na een half jaar te gebeuren en heb ik een "slecht" exemplaar te pakken gehad?
Dat denk ik idd, mijn nieuwe slijt nl veel minder snel :)
Neem ff contact op met ze, werkte bij mij prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:56
knorde schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:15:

[...]

Is dat hetzelfde effect als mijn eigen stift?
Die heeft namelijk aan de achterkant staan "fine permanent".
Deze veeg je er echter zo weer af.

En het klinkt misschien overdreven maar als ik hem op een simpele manier weer mooi kan krijgen waarom niet toch?
of het rubber blijft zitten kan ik niet garanderen. maar ik gebruik die artline markers voor mijn werk onder andere op hout, papier, staal, plastiek,.... en daar krijg je het er niet meer af

ik weet niet hoe dat in nederland zit, maar hier in belgie vind je ze zowat in elke kranten- of kantoorbenodigheden winkel , en duur zijn ze ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Ik heb bij een autozaak geïnformeerd en er bestaan stiften die speciaal voor rubber geschikt zijn.
Echter heb ik bij diverse zaken geïnformeerd maar het is nergens in zwart te krijgen.
Logisch ook want autobanden zijn zwart en je gaat niet zwart op zwart schrijven.

Weet iemand of het ergens op internet te krijgen is?
Overigens ga ik straks logitech even bellen om te vragen wat hun ervan zeggen.

EDIT

Zojuist logitech gebeld en degene die ik aan de lijn had vond het wel erg snel dat na zo'n korte periode de verf al los laat.
Echter kan diegene zelf niet beslissen en daarom is het uitgezet bij de afdeling die erover gaat.
Het is even afwachten dus wat daaruit komt.

Tips blijven nog steeds welkom :)

[ Voor 28% gewijzigd door knorde op 23-12-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:57
Is dit serieus? Er zal ook wel niks verkeerd liggen dan bij jou thuis. Perfectie bestaat niet.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Haha ben ik dan zo'n zeikerd?
Niks is perfect dat ben ik met je eens maar ik vraag me gewoon af of het over een een half jaar niet nog veel erger is.

Maar aan de reacties te zien ben ik 1 van de weinigen die hierover valt of iig ermee bezig is.
Nouja ik wacht de reactie van logitech af en anders ga ik er niet wakker van liggen hoor haha begrijp me niet verkeerd :P

Er zijn ergere dingen in het leven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dit is fake neem ik aan?
Beetje tijd teveel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Haha ik moet wel lachen om sommige reacties, ik ga me bijna schamen dat ik dit topic heb aangemaakt :P
Het is me duidelijk dat ik een beetje, nouja beetje erg zeur en mijn tijd nuttiger moet besteden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Zeikerd meldt zich ;)

Na een klein jaartje ongeveer waren de knopjes die je vaak gebruikt aan de randen helemaal afgesleten waardoor de verlichting er doorheen scheen.
Serieus geen gezicht en plus dat het erger werd.

De nieuwe a.b. heeft dit niet, gevalletje slechte productiereeks uitgeleverd denk ik.

Mij stoorde het dus wel en het viel in de garantieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:15

Rmg

Pak een fatsoenlijke marker pen die CD pennen zijn gemaakt voor hard plastic.
Kijk eens bij een artstore en vraag naar iets dat rubber markeert. Daar heb je markers op basis van verschillende oplosmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Gelukkig bestaat er toch nog iemand op deze wereld die me wel begrijpt, begon al aardig aan mezelf te twijfelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fladder80
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
Dat zal je leren een ab met ouderwetse toetsen te kopen! gewoon overstappen op een moderne met touchscreen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
zou haarlak oid helpen na zwart maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
redbullet schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:21:
zou haarlak oid helpen na zwart maken?
rubber is flexibel en haarlak eenmaal hard volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa_1960
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:33
Gebruik een agressieve 'Permanent-Marker' ! vreet deels in het plastic (door oplosmiddel in de marker) en kleur blijft dan redelijk zitten.
De door jou gebruikte dvd-marker is op olie-basis.. Beter voor je dvd, maar niét slijtvast.
Na een tijdje zal de inkt toch wegslijten, maar gebeurt bij originele knopjes ook.
-------------------------
Edit: lijkt voor sommigen een onzin-topic, maar ook ik stoor me aan deze foutjes. Ook in de auto heb ik enkele wit-gesleten knopjes, en da's best lastig in het donker.

[ Voor 23% gewijzigd door Opa_1960 op 23-12-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Opa_1960 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:58:
Gebruik een agressieve 'Permanent-Marker' ! vreet deels in het plastic (door oplosmiddel in de marker) en kleur blijft dan redelijk zitten.
De door jou gebruikte dvd-marker is op olie-basis.. Beter voor je dvd, maar niét slijtvast.
Na een tijdje zal de inkt toch wegslijten, maar gebeurt bij originele knopjes ook.
-------------------------
Edit: lijkt voor sommigen een onzin-topic, maar ook ik stoor me aan deze foutjes. Ook in de auto heb ik enkele wit-gesleten knopjes, en da's best lastig in het donker.
Bedoel je zoiets als dit:
https://www.bruna.nl/kant...400-rond-zwart-1mm-631001

En idd voor sommige is het onzin maar ik vind het gewoon zonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserdesign
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 20:59
Ik stoor me ook enorm aan zo een dingen het hoort niet en dus moet het opgelost worden heb ooit een half dashbord van mn auto uit elkaar gehaald omdat er 1 ledje niet brande ledje vervangen en een halve dag puzzelen en ik kon weer relax in de auto zitten dus je bent zeker niet alleen

moooooooooh fx8350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:18
Ik zou toch even met Logitech contact opnemen, hun after-sales vind ik erg goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
MEN-O schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:43:
Ik zou toch even met Logitech contact opnemen, hun after-sales vind ik erg goed !
knorde schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:52:
Zojuist logitech gebeld en degene die ik aan de lijn had vond het wel erg snel dat na zo'n korte periode de verf al los laat.
Echter kan diegene zelf niet beslissen en daarom is het uitgezet bij de afdeling die erover gaat.
Het is even afwachten dus wat daaruit komt.

Tips blijven nog steeds welkom :)

[ Voor 31% gewijzigd door knorde op 23-12-2015 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
laserdesign schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:40:
Ik stoor me ook enorm aan zo een dingen het hoort niet en dus moet het opgelost worden heb ooit een half dashbord van mn auto uit elkaar gehaald omdat er 1 ledje niet brande ledje vervangen en een halve dag puzzelen en ik kon weer relax in de auto zitten dus je bent zeker niet alleen
Haha heel begrijpelijk, ik snap je volkomen en ik ben blij dat er toch diverse mensen zijn die het begrijpen.
Het is gewoon geen mooi gezicht die slijtageplekken.

Ook om zoiets als een lampje kan ik me erg druk maken, daarom herken ik bovenstaande maar al te goed.
Zelf precies hetzelfde gehad met een lampje wat stuk was achter de km teller van de auto.
Waren nog genoeg lampjes over om het goed te kunnen zien maar je zag een wat donkerder stukje door het kapotte lampje.
Ik irriteerde me daaraan dus ook een halve dag bezig geweest maar daarna wel na volle tevredenheid weer mooi verdeeld licht.
Voor de zekerheid maar gelijk alle lampjes vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:18
Oepsie, overheen gelezen. dan heb ik nog wel een tip : https://plastidip.nl/plas...iquid-tape-brush-on-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

hahahaha, mag ik opmerken dat jullie dan wel ietsje "erger" zijn dan ik? ;)
Mijn auto is 13 jaar oud en daar werken sommige dingen niet helemaal lekker, maar dat vind ik niet zo erg.
De a..b. was nog geen jaartje oud en vandaar.

Ik kenhet overigens wel hoor, mijn broer heeft al eens zijn auto van een jaar of zeven drie keer in 1 jaar laten bijwerken im verband met parkeerschades.
(veroorzaakt door anderen, voordat mensen gaan zeggen dat ie moet leren parkeren... :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Bedankt voor de tip!
Ik ga het eerst even met de stift proberen.
Althans kan er iemand bevestigen dat deze stift:
Een andere samenstelling heeft dan de stift in de startpost (die kan ik namelijk nergens op internet vinden precies dezelfde).
Dan ga ik die vanmiddag even ophalen en proberen.
Daniel36 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:56:
hahahaha, mag ik opmerken dat jullie dan wel ietsje "erger" zijn dan ik? ;)
Mijn auto is 13 jaar oud en daar werken sommige dingen niet helemaal lekker, maar dat vind ik niet zo erg.
De a..b. was nog geen jaartje oud en vandaar.

Ik kenhet overigens wel hoor, mijn broer heeft al eens zijn auto van een jaar of zeven drie keer in 1 jaar laten bijwerken im verband met parkeerschades.
(veroorzaakt door anderen, voordat mensen gaan zeggen dat ie moet leren parkeren... :+ )
Haha dat mag je zeker opmerken.
Grappig ook dat een topic over een stift in 1x over auto's gaat :D
Kan gek lopen soms haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa_1960
De Edding-400 is mijn persoonlijke favoriet. Stinkt erg, dus dan zal het ook wel wat doen :-).
CD/dvd-stiften zijn op olie-basis, NIET slijtvast.
Wél beter voor je cd/dvd omdat ze niet 'invreten' op plastic.. Jij zoekt juist iets dat goed hecht op plastic, mag/moet zelfs wat invreten ivm slijtvastheid..

Kleur zal niet helemaal perfect worden, maar altijd beter dan witte slijtplekken.

[ Voor 12% gewijzigd door Opa_1960 op 23-12-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Opa_1960 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:07:
De Edding-400 is mijn persoonlijke favoriet. Stinkt erg, dus dan zal het ook wel wat doen :-).
CD/dvd-stiften zijn op olie-basis, NIET slijtvast.
Wél beter voor je cd/dvd omdat ze niet 'invreten' op plastic.. Jij zoekt juist iets dat goed hecht op plastic, mag/moet zelfs wat invreten ivm slijtvastheid..

Kleur zal niet helemaal perfect worden, maar altijd beter dan witte slijtplekken.
Eigenlijk rubber in mijn geval, het valt wel een beetje onder hetzelfde maar rubber is zacht en plastic kan hard zijn.
Nouja het proberen waard dus aangezien de stift die ik heb gebruikt blijkbaar zowieso niet slijtvast is.
En als het al een tijdje blijft zitten ben ik al tevreden.
Ik laat het weten!

EDIT

En de kleur vind ik niet zo erg, het witte steekt erg af op de knop nu.
Dat het zwart iets anders is als de knop vind ik totaal geen probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door knorde op 23-12-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsa
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-10 21:39
Als je iets aan elkaar wilt laten hechten moeten beide oppervlakken daarvoor in goede staat zijn: permanent marker heeft dus een voorbereide ondergrond nodig: ontvetten!

Probeer dat eens, dan kan permanent namelijk pas werken. Als je het vet op de toetsen kleurt is het logisch dat de kleur van de marker er weer af gaat.

Enneh lekker houden zo'n ding met toetsen: veel beter dan een touch screen. Daar moet je naar kijken om op de juiste plaats er drukken. Echte knoppen vind je blindelings.

Blijf dit wel even volgen voor m'n eigen Harmony....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
knorde schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:51:
Het is heel mooi geworden echter veeg je het er zo weer af.
Dit ^, Hahahaha! _O- Dat was dan een hele teleurstelling!

Maar inderdaad, Logitech kent een goede aftersales. Zo te zien heb je al contact opgenomen, ik verwacht niks anders dan een positief bericht. Enne een product mag zeker niet binnen een halfjaar zo hard slijten. Tenzij je die AB de hele avond in je hand vasthoud...

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
JerX schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:11:
[...]

Dit ^, Hahahaha! _O- Dat was dan een hele teleurstelling!

Maar inderdaad, Logitech kent een goede aftersales. Zo te zien heb je al contact opgenomen, ik verwacht niks anders dan een positief bericht. Enne een product mag zeker niet binnen een halfjaar zo hard slijten. Tenzij je die AB de hele avond in je hand vasthoud...
Haha ja dat was zeker een hele teleurstelling :P
Denk je dat ziet er mooi uit!
En dan 1x aanraken en hoppa weer mooi wit :D

Ik hou hem idd de hele avond in de hand en ik zit alleen maar doelloos de hele tijd op het knopje te drukken omdat ik nou eenmaal drukker ben van beroep en het een grote hobby is van mij.

Haha nee hij wordt hier gewoon normaal gebruikt, en het is vooral het power knopje wat je eigenlijk veel minder gebruikt dan volume en page up / down.
Antwoord van logitech heb ik nog niet gehad maar ik ga vanmiddag wel even die stift proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 06:28
knorde schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:38:
[...]

Bedoel je zoiets als dit:

En idd voor sommige is het onzin maar ik vind het gewoon zonde :)
Nou ik wil in ieder geval even kenbaar maken dat het natuurlijk helemaal geen zeik / onzin vraag is.
Zo'n gebruiksvoorwerpen daar kijk je regelmatig naartoe, als het vervolgens allemaal uitziet alsof je een elektronica kannibaal bent terwijl je juist zuinig erop bent dan zou ik ook balen.

Ik kan me al ergeren aan de glanzende plekken op mijn toetsenbord zoals de spatie. Niet dat ik er wakker van lig ( kan er ook niks tegen doen behalve de knop / toetsenbord vervangen ), maar ik kan me goed indenken dat het bij een AB wat minder prettig gezicht is. Ik ga wel bijvoorbeeld binnenkort het stuur van mijn auto laten vervangen, ook deze heeft een aantal doffe plekken gekregen ( leder ) net als de versnellingspook. Ziet niet uit bij een mooie auto waar je dagelijks in zit.

Maar volgens mij zijn de meeste oplossingen inmiddels al geboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Wat volgens mij ook wel goed kan werken (weet niet goed hoe het er dan uit gaat zien), is het eerst bij kleuren met een zwarte stift en daarna er met transparante nagellak er over heen gaan.

Ik heb dit wel eens vaker gehoord om dingen wat 'uit te harden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 06:28
The_Ghost16 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:53:
Wat volgens mij ook wel goed kan werken (weet niet goed hoe het er dan uit gaat zien), is het eerst bij kleuren met een zwarte stift en daarna er met transparante nagellak er over heen gaan.

Ik heb dit wel eens vaker gehoord om dingen wat 'uit te harden'.
Waar die ''vrouwen'' spullen wel niet goed voor zijn he, dit hoor je ook over bijvoorbeeld haarlak om alles beter te laten hechten.

Wel een tip: indien je redelijk zweethandjes hebt komt de kleuren van je toetsen ook niet ten goede, dus eerst even een beetje droogmaken voordat je dat ding oppakt.

[ Voor 14% gewijzigd door LopendeVogel op 23-12-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:36
JeroenC schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:54:
[...]

Waar die ''vrouwen'' spullen wel niet goed voor zijn he, dit hoor je ook over bijvoorbeeld haarlak om alles beter te laten hechten.

Wel een tip: indien je redelijk zweethandjes hebt komt de kleuren van je toetsen ook niet ten goede, dus eerst even een beetje droogmaken voordat je dat ding oppakt.
Ik zou geen haarlak over een afstandbediening spuiten, aangezien het altijd een beetje blijft plakken.
Transparante nagellak is een beter alternatief.

Je krijgt dan alleen niet meer het "zachte" gevoel van rubber onder je duim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy68
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:31
Aftersales van logitech zijn inderdaad prima! Dus denk dat ze wel met een oplossing komen. Mijn Harmony had na 3 jaar last van een accu die snel leeg was, dus wilde er een nieuwe in doen, was vervangbaar, maar de accu was opgezwollen en niet te verwijderen. Mailtje gestuurd naar logitech, en moest wat foto's sturen, 2 dagen later had ik gratis het nieuwste model in huis omdat het oude niet meer geproduceerd werd. Had geen garantie meer, maar toch perfect opgelost door ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Laatst online: 02-10 21:15
laserdesign schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:40:
haha; ik stoor me enorm, nou ja, behoorlijk, aan slordig taalgebruik. In dit geval dus aan "zo een dingen" terwijl je waarschijnlijk "zulke dingen" bedoelt. Ook gebrek aan interpunctie..... verschrikkelijk. Zoals, in diezelfde zin (oh wacht, het is maar één zin!) "... opgelost worden heb ooit een half...".

Nee eerlijk, af en toe een punt typen kost toch niet zoveel tijd? 8)7

En nee, dit is geen veroordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wacht maar, mijn AB was helemaal afgesleten na een jaar. Rubber van logitech stelt weinig voor. Al die zwarte knopjes ga na een tijdje gewoon wegslijten.

[ Voor 23% gewijzigd door Megamind op 23-12-2015 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
Hkuit schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:43:
[...]

haha; ik stoor me enorm, nou ja, behoorlijk, aan slordig taalgebruik. In dit geval dus aan "zo een dingen" terwijl je waarschijnlijk "zulke dingen" bedoelt. Ook gebrek aan interpunctie..... verschrikkelijk. Zoals, in diezelfde zin (oh wacht, het is maar één zin!) "... opgelost worden heb ooit een half...".

Het kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben hoe iemand typt.
Ik vind persoonlijk dat je iemand er niet om mag veroordelen omdat iemand er wellicht niks aan kan doen.
Pas als je weet dat iemand het wel kan maar niet doet kun je er wat mij betreft wat van zeggen.

Natuurlijk is het fijner leesbaar als er punten, komma's, enters etc. gebruikt worden maar sommige mensen kunnen het gewoon om bepaalde redenen niet.
Ik vind het dan ook lullig om iemand erom te veroordelen, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Zojuist met de nieuwe stift geprobeerd maar je veegt het er net zo makkelijk weer af.
Gaat dus niet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserdesign
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 20:59
Hkuit schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:43:
[...]

En nee, dit is geen veroordeling.
mijn oprechte excuses.
Om één of andere reden , wordt heel de tekst die ik intoets via het "touchscreen" van de "smartphone" ge-shuffeld , als ik een punt of volgende regel wil toepassen

en dan krijg je iets als vb: haha; ik sto ook gebrek aan opgelost worden heb ooit een half verschrikkelijk.
dus tijp typ :? alles aan elkaar

Zo'n of zo een wordt in België ook vaak gecombineerd met meervoudige zelfstandige naamwoorden, ook door standaardtaalsprekers.

moooooooooh fx8350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:53
knorde schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:31:
Haha ik moet wel lachen om sommige reacties, ik ga me bijna schamen dat ik dit topic heb aangemaakt :P
Het is me duidelijk dat ik een beetje, nouja beetje erg zeur en mijn tijd nuttiger moet besteden :P
Onzin, ik heb hetzelfde "probleem" en ik erger me er ook aan. Ziet er gewoon niet mooi uit.

T is inderdaad geen wereldprobleem, maar als je het simpel kunt fiksen, waarom niet?

• knorde
migchiell schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:42:
[...]

Onzin, ik heb hetzelfde "probleem" en ik erger me er ook aan. Ziet er gewoon niet mooi uit.

T is inderdaad geen wereldprobleem, maar als je het simpel kunt fiksen, waarom niet?
Helaas is het alleen niet simpel te fixen :(
Je veegt het er zo weer af jammer genoeg.
Al zou het maar een maand blijven zitten maar bij aanraking of vegen gaat het er meteen weer af.
Je ziet ook dat het niet hecht en het blijft ook "nat".

Tips blijven nog altijd welkom maar ik denk dat het een moeilijk verhaal gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hkuit
  • Laatst online: 02-10 21:15
laserdesign schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:37:
[...]

mijn oprechte excuses.
Om één of andere reden , wordt heel de tekst die ik intoets via het "touchscreen" van de "smartphone" ge-shuffeld , als ik een punt of volgende regel wil toepassen

en dan krijg je iets als vb: haha; ik sto ook gebrek aan opgelost worden heb ooit een half verschrikkelijk.
dus tijp typ :? alles aan elkaar

Zo'n of zo een wordt in België ook vaak gecombineerd met meervoudige zelfstandige naamwoorden, ook door standaardtaalsprekers.
Je hoeft geen excuses aan te bieden, ik vond het grappig om te reageren op iemand die zich aan iets esthetisch stoort maar vervolgens zelf taalfoutjes maakt.
En wat betreft dat 'zo een'; ik vergeet nog wel eens dat er ook belgische Tweakers op dit forum zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa_1960
En Opa ook maar weer de kleurpotloden gepakt, want dat werkte altijd. Test:
Edding-Permanent werkt dus NIET op één van mijn 2 versleten Logitechs.
De ab waar niéts op houdt heeft knopjes van een soort siliconenrubber..
Een oudere (zelfde type) die ik heb heeft andere knoppen, zijn prima te stiften. Helaas is de printplaat dood.
Weer wat geleerd.. En zwarte fikken, en witte knopjes die zwart moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Opa_1960 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:40:
En Opa ook maar weer de kleurpotloden gepakt, want dat werkte altijd. Test:
Edding-Permanent werkt dus NIET op één van mijn 2 versleten Logitechs.
De ab waar niéts op houdt heeft knopjes van een soort siliconenrubber..
Een oudere (zelfde type) die ik heb heeft andere knoppen, zijn prima te stiften. Helaas is de printplaat dood.
Weer wat geleerd.. En zwarte fikken, en witte knopjes die zwart moeten.
Ja die ik heb zijn ook een soort van siliconenrubber.
Heeft dat bij jou met potlood wel succes dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Vandaag bericht gehad van logitech dat het niet onder garantie valt.
Ik moet het dus maar accepteren zo, jammer maar niet het einde van de wereld (gelukkig).

Pagina: 1