ik heb hier nog een 386 sx met 8 mb ram;) op zolder staan wat kan ik er het beste mee doen ??
Server, router, firewall cd speler wie heeft er ideen ???
Server, router, firewall cd speler wie heeft er ideen ???
RotflolOp woensdag 20 juni 2001 20:07 schreef jurjen13 het volgende:
open raam
roep: van onderen
en pleur dat ding de straat op
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
LOp woensdag 20 juni 2001 20:08 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Rotflol![]()
Vergeet niet eerst de stekkers los te halen, anders gaat je 21-inch er ook achteraan.
Ik moet mijn oude pc ook maar weer eens onderh het stof vandaan halen. Wat krijg ik ineens weer zin om keen 1 t/m 4, Arctic, Beast en al die andere shit te spelenOp woensdag 20 juni 2001 20:13 schreef PiNDa.CoM het volgende:
Laten staan
Of anders Commander Keen mee spelen
Verwijderd
mmmm die mensen die ook daar in die kantine zaten keken ook helemaal niet raar op hoorOp woensdag 20 juni 2001 20:16 schreef Config het volgende:
Vandaag kwam ik op school (was gister jarig) en ik kreeg aan de hand van een conspiracy van enkele medestudenten (Koelkast en Decs van GoT o.a.) een vreselijke meut oude computershit }>}>
Hebben we helemaal verrot lopen smacken/spanken in die kantine @HROz }>}>..en het ligt hier ook nog die shit
Sommige mensen....
Kun je hier wat meer info over geven hoe ik hier een router van kan maken ???Op woensdag 20 juni 2001 20:16 schreef HaaZie het volgende:
router kan makkelijk (heb je niet eens een hd voor nodig)
server kan ook nog wel, als er niet al te veel mensen op gaan komen...
Verwijderd
whaaa lolOp woensdag 20 juni 2001 20:18 schreef Psycho_cerebro het volgende:
1. Neem een skateboard.
2. Bind 386 op skateboard
3. ga naar Half-pipe
4. klim met 386 op halpipe
5. laat 386 van halfpipe af gaan
6. Doe stappen 4 en 5 herhaaldelijke en zie wat er gebeurd.
TIP: En neem een camera mee. leuk als aandenken en leuk om op het web te zetten.
Alle schade zijn voor eigen rekening
VEEL SUCCES
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! cool man!!Op woensdag 20 juni 2001 20:31 schreef Decs het volgende:
maak er een router/mailserver van ofzo! als je die kan gebruiken tenminste
Config, volgens mij zit je nu te surruffe met die 2400 baud modem
Verwijderd
ja lekker fikken die handelOp woensdag 20 juni 2001 21:26 schreef Decs het volgende:
of geef dat ding mee aan de scouting, kunnen ze een leuk kampvuurtje maken
Sommige mensen....