Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop van 800 met dockingstation optie

Pagina: 1
Acties:

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 11:28

The.Terminator

Un boer met bier

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een (zakelijke) laptop die een dockingstation ondersteunt.
Nu loop ik hier te zoeken op Tweakers, maar deze heeft geen dockingstation filter.
De sites van de bekende merken zijn zeer onduidelijk of deze een dockingstation ondersteunt.

Nu lees ik wel veel over een DisplayLink, is dat niet hetzelfde (zie wel films op Youtube, maar het is belangrijk dat er geen "lag" is)?
Het is de bedoeling dat er heel makkelijk (zoals bij een dockingstation een click op de knop) de laptop ontkoppeld kan worden zonder allemaal kabels te verwijderen.

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

De laptop gaat gebruikt worden voor development (PHPstorm etc) en het draaien van Office applicaties.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Euro 800,00

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Nee, meeste tijd zal die op een vaste plek op het kantoor staan.
Gaat vooral mee voor keer avond thuis werken en voor bij de klant.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Asus, Dell, HP of Lenevo.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

The.Terminator schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:07:
Ik ben op zoek naar een (zakelijke) laptop die een dockingstation ondersteunt.
De reden alles via 1 kabel snap ik, maar dit maakt je laptop al snel €250 duurder. Is 2 stekkers ook teveel ? USB3 docks heb je al voor €100 die alles kunnen behalve power. Aan de andere kant kun je die ook voor andere devices (met USB3) gebruiken.
Kan je de Dell D3100 dock aanraden mits je niet over 1920x1080@60 gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door DukeBox op 22-12-2015 21:00 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 11:28

The.Terminator

Un boer met bier

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Nee 2 is ook niet teveel. Het gaat meer om het niet hoeven aansluiten van dual monitor. Dat zijn de "vervelende" stekkers :-p

Die Dell D3100 had ik ook gezien. Dat gaat dus ook werken ipv de "ouderwetse" dock. Belangrijkste is geen input / video lag. Zie dat elk merk wel zon usb3 docks hebben.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Met normaal office werk heb je geen lag.. video ook niet (niet merkbaar althans). Geen ervaring met gaming.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.