Ik heb sinds enkele weken een Asus RC68U en nu werkt ineens mijn ipad 4 niet meer icm met deze router. Ik kan gewoon verbinding maken (zowel op 2,4 als op 5ghz) alleen kan ik dan niet internetten op de ipad. Als in in de router ga dan komt de ipad ook niet te staan bij de client connection list. Dus in die hoek lijkt het te zitten. Ik snap het echter niet, het heeft afgelopen weken gewoon goed gewerkt. En de verbinding met de router lijkt gewoon tot stand te komen (behalve dat hij dus niet in de client connection list van de asus komt te staan) Ik heb recent geen firmwareupdate gedaand. o.i. (sinds ik hem in huis heb zit er al de nieuwste firmware op en heeft het altijd gewerkt.). reboot van zowel ipad als router heeft niet geholpen. Netwerkinstellingen verwijderd uit ipad en opnieuw verbinding gemaakt met netwerkthelpt ook niet.DHCP staat aan in router. Andere apparaten(zoals laptop en Note3) werken op dit moment probleemloos op de router. Heb nu de router terug naar fabrieksinstellingen gezet en nieuwe netwerken aangemaakt, helpt ook niet. Gekke is, afgelopen week heb ik een soortgelijk probleem gehad met mijn Note3 op deze router. Is dit een bekend probleem? Iemand een idee wat het kan zijn? Op internet kan ik niks vinden erover