Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowiko
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-07 12:01
Ik heb een MSI apache, maar ik weet niet echt wat ik met de specs kan. Ik zou dus graag van een aantal games willen weten of ik ze normaal kan spelen.
Mijn specs zijn:
GPU: Nvidia GeForce GTX 960M
CPU: Intel Core i7-4720HQ CPU @ 2.60GHz
16GB RAM
Windows 10

Ik zou het graag willen weten van:
Star Wars Battlefront
Just Cause 3
GTA V
Battlefield 4
Battlefield Hardline
The Witcher
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
CoD: Black Ops 3

Als jullie me hiermee kunnen helpen zou ik echt enorm dankbaar zijn! Verder zijn suggesties voor games natuurlijk altijd welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowiko
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-07 12:01
Slechte ervaringen mee haha. Volgens mij klopt die niet helemaal met de CPU en GPU.
Volgens die website kan ik Fallout 4 en Far Cry 4 allebei niet spelen, maar ze doen het allebei prima op medium. Ook Mad Max doet het flawless bij mij, terwijl ik volgens de website niet eens aan de minimum voldoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Als FO4 en FC4 beide goed speelbaar zijn met medium settings en dat zijn vrij zware games, dan zal je ook geen problemen hoeven verwachten met de games in je lijstje, je moet uiteraard geen topprestaties verwachten omdat de gpu niet zo krachtig is, maar dat heb je ook al ondervonden met die andere twee games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowiko schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:14:
Slechte ervaringen mee haha. Volgens mij klopt die niet helemaal met de CPU en GPU.
Volgens die website kan ik Fallout 4 en Far Cry 4 allebei niet spelen, maar ze doen het allebei prima op medium. Ook Mad Max doet het flawless bij mij, terwijl ik volgens de website niet eens aan de minimum voldoe.
Dan kloppen de system requirements vanuit de makers gewoon niet, de site vergelijkt namelijk gewoon wat je hebt tegenover het minimum.
En als je één onderdeel niet genoeg hebt voor het minimum wil niet zeggen dat de rest overkill is natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:08
Willen mensen EINDELIJK kappen met die stomme website? Deze is onbetrouwbaar aangezien hun gegevens op niks gebaseerd zijn.

Voor de topic starter, je kan al de genoemde games aan, kwestie van even testen op welke instellingen een spel het beste werkt, dat doe ik vaak met mijn laptop en zoek zo een sweet spot qua instellingen, dat is in mijn ogen de beste methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Mizgala28 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:47:
[...]

Willen mensen EINDELIJK kappen met die stomme website? Deze is onbetrouwbaar aangezien hun gegevens op niks gebaseerd zijn.

Voor de topic starter, je kan al de genoemde games aan, kwestie van even testen op welke instellingen een spel het beste werkt, dat doe ik vaak met mijn laptop en zoek zo een sweet spot qua instellingen, dat is in mijn ogen de beste methode.
Oei, slechte dag gehad ? Wat Res1ght dus zei. Site vergelijkt gewoon system requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:08
Niet echt slechte dag, eerder dat mensen het blijven linken |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 23-12-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 18:25
Mizgala28 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:00:
Niet echt slechte dag, eerder dat mensen het blijven linken |:(
Voor desktop is het prima. Alleen laptops kunnen ze niet heel veel mee. Notebookcheck.net (als het goed is). Heeft veel gpu based benchmarks van mobiele gpu's pak een vergelijkbare game en bekijk het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

loki504 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:56:
[...]

Voor desktop is het prima. Alleen laptops kunnen ze niet heel veel mee. Notebookcheck.net (als het goed is). Heeft veel gpu based benchmarks van mobiele gpu's pak een vergelijkbare game en bekijk het.
Nee, het is altijd bagger. Gewoon niet gebruiken die crap site.

Aan de TS: Met Steam heb je ze zo op je laptop, kun je ze twee uur testen, en daarna houden of refunden. Dan weet je altijd of iets werkt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-10 11:57
Jeroenneman schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:58:
[...]

Nee, het is altijd bagger. Gewoon niet gebruiken die crap site.

Aan de TS: Met Steam heb je ze zo op je laptop, kun je ze twee uur testen, en daarna houden of refunden. Dan weet je altijd of iets werkt.
Ik heb vaak wel meer dan twee uur nodig om de optimale instellingen voor een game te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

PdeBie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:00:
[...]

Ik heb vaak wel meer dan twee uur nodig om de optimale instellingen voor een game te vinden
Echt waar?

Ik kijk altijd even kort op een tweak guide om de settings met de meeste impact te vinden, zodat ik alvast weet wat een stapje lager kan zonder veel verlies in beeldkwaliteit. Daarna kan je toch makkelijk settings een voor een afgaan. Daar ben je echt niet langer dan een half uurtje mee bezig als het goed is.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Pagina: 1