PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
wat meer info zou op zijn plaats zijn zoals
welke windows
systeem enz
En je kan ook elke andere netwerk kaart gebruiken voor chello
welke windows
systeem enz
En je kan ook elke andere netwerk kaart gebruiken voor chello
Het is windows 98 op een PII 400 mhz met 128mb
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
handmatig invoeren 
zit ie er wel goed in dan ?
zit ie er wel goed in dan ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik heb intern nix aan de computer gewijzigd, ik heb alleen windows opnieuw geinstalleerd, en daarna zag hij die 3com ethernetkaart niet meer .... vrij wazig !
hij geeft alleen bij het opstarten "unknown device"
en bij de devices staat er bij other devices:
unknown "pci ethernetcard" of zo iets
tis een beetje vervelend dat ik niet thuis(duh!) anders had ik iets specifieker kunnen zijn
en bij de devices staat er bij other devices:
unknown "pci ethernetcard" of zo iets
tis een beetje vervelend dat ik niet thuis(duh!) anders had ik iets specifieker kunnen zijn
Verwijderd
Gewoon ff die niet geidentificeerde kaart selecteren en dan installeren of stuurprogramma bijwerken (oid) en dan handmatig het kaartje installeren
ik heb na veel gehanes wel die adapter van 3com bij mijn netwerkomgeving gekregen, maar hij herkent die kaart gewoon niet... kan dit aan de interrupts liggen ???
(o ja die netwerkkaart van mezelf zet standaard op het moederbord en is de primairekaart)
(o ja die netwerkkaart van mezelf zet standaard op het moederbord en is de primairekaart)
Klik rechts op "deze computer" en ga dan naar het hardware tabblad. Staat hier een catagorie met een geel "?". Verwijder alle devices die onder deze catagorie staan. Verwijder ook alle devices waar een ! bij staat en reboot dan je pc. Als het goed is vindt hij de aparatuur dan opnieuw en kan je de drivers installeren
Ik ga maar weer eens naar huis om het te proberen, ik hoop dat het lukt want ik kan toch eigenlijk niet zonder internet dus .....
maar in iedergeval bedankt voor jullie respons !!!!
maar in iedergeval bedankt voor jullie respons !!!!
Heb je een chello cd-rom gekregen?
Hierop staan namelijk de drivers die Windows zelf niet heeft voor de 3com kaartjes.
Mocht je de cd niet hebben, download hem dan van ftp://ftp.chello.nl
Moet lukken dan.
Hierop staan namelijk de drivers die Windows zelf niet heeft voor de 3com kaartjes.
Mocht je de cd niet hebben, download hem dan van ftp://ftp.chello.nl
Moet lukken dan.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
hehe, ik had dit 2 dagen geleden ook gedaan, windows opnieuw geinstalleerd, waarna hij die 3com netwerkkaart ook niet meer vond. Deze moet je idd ff handmatig installeren
Ik weet echt niet pcies hoe het moest, maar je moest ook iets doen bij TCP/IP en dan die 3com adapter selecteren, rebooten en dan deed ie het weer.
Als je er echt niet uitkomt, gewoon ff helpdesk van chello bellen, schijt
ben beetje n00b op dit gebied...
Ik weet echt niet pcies hoe het moest, maar je moest ook iets doen bij TCP/IP en dan die 3com adapter selecteren, rebooten en dan deed ie het weer.
Als je er echt niet uitkomt, gewoon ff helpdesk van chello bellen, schijt
ben beetje n00b op dit gebied...
Pagina: 1