Goedendag,
Ik zou graag een nieuwe camera willen kopen omdat mijn oude camera (Medion), die ik bij de Aldi heb gekocht, me niet bevalt.
Zelf ben ik geen natuurfotograaf of iets dergelijke. Maar een gewone gezinsman die graag leuke of mooie familiemomenten wil vastleggen om het later terug te kunnen kijken.
Mijn eisen aan mijn (toekomstige) camera:
http://tweakers.net/price...t-g1-x-mark-ii-zwart.html
Hij zit een beetje buiten mijn budget, maar heeft veel goeie reviews en springt boven de rest uit.
Het enige wat ik niet kan zien is of hij alles zelf automatisch heeft ingesteld. Dat ik niet zoals ik bij elke foto de instellingen moet gaan aanpassen. Ik kan dat eigenlijk op het internet bij geen enkele camera vinden of het automatisch is ingesteld of niet.
Hebben jullie misschien nog suggesties voor camera's die (bijna) voldoen aan bovenstaande eisen?
Camera's is voor mij namelijk best onbekend gebied dus jullie hulp is zeer welkom!
Alvast bedankt!
Groet,
Gerrit
Ik zou graag een nieuwe camera willen kopen omdat mijn oude camera (Medion), die ik bij de Aldi heb gekocht, me niet bevalt.
Zelf ben ik geen natuurfotograaf of iets dergelijke. Maar een gewone gezinsman die graag leuke of mooie familiemomenten wil vastleggen om het later terug te kunnen kijken.
Mijn eisen aan mijn (toekomstige) camera:
- Ik heb geen verstand van de talloze mogelijkheden die sommige camera's hebben. Graag heb ik een camera die al vooraf ingestelde programma's zodat je niet steeds aan de instellingen moet knutselen om de perfecte foto te maken.
- Het liefst onder de 500 euro. Er net iets boven liever niet, maar als het niet anders kan..
- De reden dat ik mijn Medion camera wegdoe is omdat als ik een foto wou maken, meer dan de helft van de foto's bewogen was of niet scherpgesteld. Graag heb ik een camera die daar geen problemen mee heeft.
- Hij moet niet te groot zijn.
- Hij moet jaren mee kunnen.
- Mijn allerlaatste eis is dat de camera goed foto's moet maken in het licht én in het donker.
http://tweakers.net/price...t-g1-x-mark-ii-zwart.html
Hij zit een beetje buiten mijn budget, maar heeft veel goeie reviews en springt boven de rest uit.
Het enige wat ik niet kan zien is of hij alles zelf automatisch heeft ingesteld. Dat ik niet zoals ik bij elke foto de instellingen moet gaan aanpassen. Ik kan dat eigenlijk op het internet bij geen enkele camera vinden of het automatisch is ingesteld of niet.
Hebben jullie misschien nog suggesties voor camera's die (bijna) voldoen aan bovenstaande eisen?
Camera's is voor mij namelijk best onbekend gebied dus jullie hulp is zeer welkom!
Alvast bedankt!
Groet,
Gerrit