Ik heb nu een strookje siemens 128 mb, 133 MHz (omdat mijn mb daar dus ook op draait) en dat wil ik dus upgraden naar 256 meg. Maar welk merk geheugen kan ik het beste kopen? (ik draai trouwens onder win 2000 maar dat lijkt me geen probleem)
infineon = siemens, dus dat zit wel goed.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Verwijderd
als je mobo wel ddr ondersteund koop dat dan ander denk ik dat het niet echt uitmaakt ecc is echt niet nodig
Uit de handleiding: De spec's voor de te gebruiken geheugen module zijn:
168-pins DIMM's met vergulde aansluitingen.
66/100/133 MHz (geleverd 133 MHz).
SDRAM(ongebufferd), 3.3 volt.
Single- of Double Sided DIMM. Het moederbord kan naar keuze van een of 2 modules worden voorzien, waarbij de grootte van het geheugen kan variëren.
OPMERKING:
133 MHz, 100 MHz en 60 MHz mogen niet parallel worden gebruikt.
En er staat ook nog iets over ECC/NON-ECC.
Dus zeg maar wat voor geheugen ik nodig heb.
168-pins DIMM's met vergulde aansluitingen.
66/100/133 MHz (geleverd 133 MHz).
SDRAM(ongebufferd), 3.3 volt.
Single- of Double Sided DIMM. Het moederbord kan naar keuze van een of 2 modules worden voorzien, waarbij de grootte van het geheugen kan variëren.
OPMERKING:
133 MHz, 100 MHz en 60 MHz mogen niet parallel worden gebruikt.
En er staat ook nog iets over ECC/NON-ECC.
Dus zeg maar wat voor geheugen ik nodig heb.
Verwijderd
Gewoon standaard 133 MHz SDRAM, geen ECC etc. Heb weinig ervaring met verschillende merken, maar Dane-Elec is niet duur en is goed geheugen.... BTW waarom niet gewoon 256 MB erbij?? Kost op dit moment geen drol!
infineon (=siemens) of dane-elec voor als je "gewoon" goed geheugen wil.
corsair, kingston of (vooral) mushkin als je het aller aller beste geheugen wilt hebben...
corsair, kingston of (vooral) mushkin als je het aller aller beste geheugen wilt hebben...
Great minds think alike!
Ik wil wel een reepje van 512 mb...
Ff kijken hoe duur het op mn werk is
Ff kijken hoe duur het op mn werk is
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Het valt me op dat er vaak Dane-Elec aanhangers zijn, maar niemand schijnt te weten dat Dane-Elec alleen modules maakt, en daar vaak Hyundai, Infineon, Siemens etc chips op gebruikt. Dat neemt niet weg dat het prima modules zijn, maar niks bijzonders dus
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1