Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Workstation voornamelijk voor het virtualiseren van VM's. Hiernaast is een leuk spelletje spelen altijd fijn, maar zeker geen must. Hierom ga ik eerst een oude GPU in het bordje prikken, en kan ik altijd nog later naar een 970 upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~650 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Oude GPU en HDD. Randapparatuur jat ik van een ander systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8 Cores lijkt mij wel fijn gezien de virtualisatie doeleinden. Hiernaast is lekker wat RAM ook fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dit tot een energie zuinig systeempje en stil maken. Verder vind ik een wit / zwart thema wel erg soepel staan
Ga je overklokken?
Lijkt me tegenwoordig niet meer belangrijk. Een CPU die al standaard op 3.5 draait hoeft van mij niet echt hoger
Wat verwacht je van ons?[i]
Even dit lijstje nachecken. Eventueel suggesties voor upgrades of dingen die ik beter anders kan aanpakken.
Ik zet hieronder 2 lijstjes, eentje met de definitieve aankopen en een extra lijstje met gewenste upgrades over de aankomende 3 maanden.
Definitief
Toekomstige upgrades:
Thanks!
Workstation voornamelijk voor het virtualiseren van VM's. Hiernaast is een leuk spelletje spelen altijd fijn, maar zeker geen must. Hierom ga ik eerst een oude GPU in het bordje prikken, en kan ik altijd nog later naar een 970 upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~650 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Oude GPU en HDD. Randapparatuur jat ik van een ander systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8 Cores lijkt mij wel fijn gezien de virtualisatie doeleinden. Hiernaast is lekker wat RAM ook fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dit tot een energie zuinig systeempje en stil maken. Verder vind ik een wit / zwart thema wel erg soepel staan
Ga je overklokken?
Lijkt me tegenwoordig niet meer belangrijk. Een CPU die al standaard op 3.5 draait hoeft van mij niet echt hoger
Wat verwacht je van ons?[i]
Even dit lijstje nachecken. Eventueel suggesties voor upgrades of dingen die ik beter anders kan aanpakken.
Ik zet hieronder 2 lijstjes, eentje met de definitieve aankopen en een extra lijstje met gewenste upgrades over de aankomende 3 maanden.
Definitief
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Xeon E3-1231 V3 Boxed | € 261,51 | € 261,51 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Wit | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX316C10FBK2/16 | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 80,89 | € 80,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 600,25 | |
Toekomstige upgrades:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | WD Green HDD, 2TB | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 325,- | € 325,- |
| 1 | Logitech Z313 | € 32,45 | € 32,45 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 32,- | € 32,- |
| 2 | BitFenix Spectre Pro Led Wit, 120mm | € 11,31 | € 22,62 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX316C10FBK2/16 | € 76,- | € 76,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 562,57 | |
Thanks!
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply