Fan(s) voor H60

Pagina: 1
Acties:

• DieEneGozer
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:28
Ik zoek een nieuwe fan voor mij h60 waterkoeling
Ik ben op zoek naar een vervangende fan voor de stock fan. De stock fan wekt nog wel, maar maakt een tikkend geluid bij een hogere rpm. Dit zal wel komen door het laten vallen van de fan tijdens het overzetten van de onderdelen naar mijn nieuwe kast.

Ik wil laten misschien een push pull configuratie maken.

Wat is je budget?
Mijn budget is iets rond de 15-25 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken. Ik ben iemand die performance>geluid zet, dus liever een fan die goed koelt en wat meer geluid maakt.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn h60 staat op mijn FX8350. Mijn kast is de Aerocool XPredator Evil Black Edition. Meer informatie over mijn specificaties staan in mijn Tweakers profiel, maar ik denk niet dat dit van toepassing zal zijn voor de fan keuze :P

[ Voor 3% gewijzigd door DieEneGozer op 22-12-2015 11:57 ]

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
Ik zou voor 1 goede noctua fan gaan. Push pull heeft niet veel verschil bij mijn h60 opgeleverd. 1 tot 3 graden.

• DieEneGozer
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:28
legendareN schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:35:
Ik zou voor 1 goede noctua fan gaan. Push pull heeft niet veel verschil bij mijn h60 opgeleverd. 1 tot 3 graden.
Is een Noctua NF-F12 een goed idee? Welke heb jij er nu op staan en maakt dat nog verschil vergeleken met de stoch fan?
Bedankt voor de tip over de push pull btw ;)

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
DieEneGozer schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:54:
[...]

Is een Noctua NF-F12 een goed idee? Welke heb jij er nu op staan en maakt dat nog verschil vergeleken met de stoch fan?
Bedankt voor de tip over de push pull btw ;)
Lijkt mij een aardige oplossing ja. En geen probleem :9