Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik heb een defecte Elephone P300S, welke ik nu kan laten vervangen door de onlineshop Pandawill voor een refurbished telefoon
Ik kan kiezen uit de volgende opties:
  1. sku49974g5 used XIAOMI Redmi Note 4G LTE 64bit Snapdragon 410 2GB 16GB 5.5 Inch HD IPS 13.0MP 3100mAh
  2. sku59611g9 used Elephone P8000 Smartphone Touch ID 4G 5.5 Inch FHD 3GB 16GB MTK6753 Octa Core Gray
  3. sku49985g2 used Lenovo K3 Note Smartphone 4G Android 5.0 64bit MTK6752 Octa Core 5.5 Inch FHD Yellow
  4. sku59591g2 used Elephone S2 Plus Smartphone Dual Glass 5.5 Inch 4G 64bit MTK6735 Android 5.1 2GB 16GB
Wat is je budget?
Geen, het is een aanbod ter vervanging van een defect toestel.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De Elephone P3000S heb ik genomen omdat het een vrij compleet maar toch ook relatief goedkoop. Dit was mijn eerste Chinaphone.
Redenen om hem te kiezen:
- Volledige 4G ondersteuning op alle in Nederland gehanteerd frequenties.
- (relatief) Vlotte processor, voldoende geheugen
- Dual sim optie

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kan enkel uit dit aanbod kiezen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Eigenlijk zijn mijn eisen niet echt gewijzigd, hoewel ik zelf nog niet echt gebruik maak van 4G.
Wat dat betreft hecht ik nu wat meer waarde aan kwaliteit (specs en support) en stabiliteit dan aan de complete 4G eis.
Dual Sim is wel nog gewenst, maar dat zit wel goed hierbij.
Ik ben wat minder geneigd om voor Elephone te kiezen gezien mijn ervaring met het defect van de P3000S. Maar wellicht zijn daar nog wel argumenten in het voordeel voor te vinden door sommige forumleden?

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zonder twijfel de Xiaomi of Lenovo. Niet te vergelijken met de Elephone's van deze wereld.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:11
Xiaomi, meer updates dan Lenovo.

Verwijderd

Topicstarter
benbaba schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:22:
Zonder twijfel de Xiaomi of Lenovo. Niet te vergelijken met de Elephone's van deze wereld.
Klopt daar gaat bij mij denk ik wel de keuze tussen. Ik wil wel zeker weten of de Xiaomi dual-sim is aangezien daar ook meerdere versies van lijken te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels aangegeven dat ik voor de Xiaomi ga. Deze kan dus op slot :)