Ik ben sinds kort ZZP-er geworden en kreeg de tip/opdracht om een tankpas aan te vragen voor mijn auto, zodat ik de BTW terug kan vorderen (bonnetjes schijnen ze niet zo happig op te zijn bij de belastingdienst?).
Lijkt me op zich ook wel makkelijker voor mij, dus ben op zoek naar zo'n pas, maar er zij kennelijk nogal wat mogelijkheden.
Iemand ervaring met goede tankpassen qua prijs/kwaliteit?
Als ik zo even opsom wat ik aan kosten/jaar tegenkom is:
Multitank kaart : €33 + eenmalig €150 voorschot
ZZP brandstofpas : €72 (abbo plus pas)
Total tankpas : €9 (via de site ikwordzzper.nl)
ZZP tankpas : gratis (via zzp-nederland.nl)
MKB brandstof : €82,36 (abbo+pas)
Travelcard : €107
Afijn zit nogal verschil tussen deez en gene. Bij de ZZP tankpas en Total tank pas kun je slechts bij Q8 en Tango of Total terecht (voor extra brandstof korting iig).
Ben geneigd te zeggen dat voor niets de zon opgaat, dus de ZZP tankpas valt af. De Travelcard ook want die stijgt qua prijs overal bovenuit, maar verder...?
Overigens rij ik een prive auto (mijn accountant wist me te overtuigen dat in mijn situatie dat goedkoper zou zijn
)
Lijkt me op zich ook wel makkelijker voor mij, dus ben op zoek naar zo'n pas, maar er zij kennelijk nogal wat mogelijkheden.
Iemand ervaring met goede tankpassen qua prijs/kwaliteit?
Als ik zo even opsom wat ik aan kosten/jaar tegenkom is:
Multitank kaart : €33 + eenmalig €150 voorschot
ZZP brandstofpas : €72 (abbo plus pas)
Total tankpas : €9 (via de site ikwordzzper.nl)
ZZP tankpas : gratis (via zzp-nederland.nl)
MKB brandstof : €82,36 (abbo+pas)
Travelcard : €107
Afijn zit nogal verschil tussen deez en gene. Bij de ZZP tankpas en Total tank pas kun je slechts bij Q8 en Tango of Total terecht (voor extra brandstof korting iig).
Ben geneigd te zeggen dat voor niets de zon opgaat, dus de ZZP tankpas valt af. De Travelcard ook want die stijgt qua prijs overal bovenuit, maar verder...?
Overigens rij ik een prive auto (mijn accountant wist me te overtuigen dat in mijn situatie dat goedkoper zou zijn