Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enkele jaren Android toestellen, maar voorheen nooit de synchronisatie met gmail contacten gebruikt. Om toch een backup "in de cloud" te hebben ipv alleen lokaal vandaag toch synchronisatie met gmail aangezet. Dit heb ik gedaan door in Contacten via het menu te kiezen voor "Contacten apparaat verplaatsen naar" en vervolgens dus Google te selecteren.
Het gmail account dat ik heb, heb ik alleen omdat ik een Android heb. Verder heb ik het account nog nooit gebruikt en had er dus ook geen enkel contact aangemaakt.

De synchronisatie heeft gewerkt, want een flink deel van mijn contacten staan nu in gmail. Maar er zijn ook diverse contacten simpelweg verdwenen. Het probleem is dus niet dat die contacten niet naar gmail zijn geëxporteerd, maar ze zijn simpelweg van mijn telefoon verdwenen.
Ik kan geen lijn ontdekken in de verdwenen contacten. Sommige heb ik recent aangemaakt en sommige staan al jaren in mn telefoon.

Uiteraard ben ik benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren. Maar nog liever zou ik weten of/hoe ik de verdwenen nummers weer terg kan krijgen.

Verwijderd

Ik heb dus precies hetzelfde probleem, gisteren voor het eerst mijn contacten over proberen te zetten naar google.
wat veroorzaakte dat sommigen gewoon zijn verdwenen.
graag hulp!