Hallo allemaal,
Wie heeft een logisch antwoord op een probleem wat ik heb met mijn medion akoya p6634 laptop.
Het volgende is gebeurt:
Enige tijd geleden heb ik mijn windows opnieuw geïnstalleerd.
Dit doe ik al jaren dus ben geen leek.
Heb zelf enige verstand van computers maar kom met dit probleem ff niet uit.
Na de installatie heb ik de videokaart geïnstalleerd en daarmee begonnen de problemen.
Ik heb zo nu en dan verticale strepen door het scherm die vanzelf weer weggaan.
ik heb eerder een scherm kapot gehad maar wat raar is aan dit situatie is dat de strepen ook komen als ik niet aan het scherm zit. Meestal als er een kabelbreuk is dan heb je dat gauw in de gaten als je de scherm op en neer doet of de laptop beweegt.
Nu kan het zo zijn dat dit niet altijd van sprake is.
Maar de verticale strepen heb ik bv. niet in de bios of op het opstartscherm.
Het is puur als de Windows is opgestart.
Wanneer ik afmeld en terug naar de startscherm ga dan zijn de verticale strepen ook weg en komen weer na aanmelden op een ander account.
Als ik de laptop op de tv aansluit met een hdmi kabel zijn deze strepen ook niet zichtbaar op tv.
Ik dacht zelf aan een driver probleem maar heb nu alle beschikbare software geprobeerd van Nvidea tot aan MEDION site zelf. Ik heb zelf de oude software er opgezet maar niets mocht baten.
Ik heb zelfs compleet ander windows geïnstalleerd (windows 7 en ook 10) maar het probleem komt terug.
Ik wil de scherm gaan vervangen maar wil zeker weten of dat het is of de kabel misschien?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
alvast bedankt.
Wie heeft een logisch antwoord op een probleem wat ik heb met mijn medion akoya p6634 laptop.
Het volgende is gebeurt:
Enige tijd geleden heb ik mijn windows opnieuw geïnstalleerd.
Dit doe ik al jaren dus ben geen leek.
Heb zelf enige verstand van computers maar kom met dit probleem ff niet uit.
Na de installatie heb ik de videokaart geïnstalleerd en daarmee begonnen de problemen.
Ik heb zo nu en dan verticale strepen door het scherm die vanzelf weer weggaan.
ik heb eerder een scherm kapot gehad maar wat raar is aan dit situatie is dat de strepen ook komen als ik niet aan het scherm zit. Meestal als er een kabelbreuk is dan heb je dat gauw in de gaten als je de scherm op en neer doet of de laptop beweegt.
Nu kan het zo zijn dat dit niet altijd van sprake is.
Maar de verticale strepen heb ik bv. niet in de bios of op het opstartscherm.
Het is puur als de Windows is opgestart.
Wanneer ik afmeld en terug naar de startscherm ga dan zijn de verticale strepen ook weg en komen weer na aanmelden op een ander account.
Als ik de laptop op de tv aansluit met een hdmi kabel zijn deze strepen ook niet zichtbaar op tv.
Ik dacht zelf aan een driver probleem maar heb nu alle beschikbare software geprobeerd van Nvidea tot aan MEDION site zelf. Ik heb zelf de oude software er opgezet maar niets mocht baten.
Ik heb zelfs compleet ander windows geïnstalleerd (windows 7 en ook 10) maar het probleem komt terug.
Ik wil de scherm gaan vervangen maar wil zeker weten of dat het is of de kabel misschien?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
alvast bedankt.