Labelwriterlabel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
In de pricewatch staan een hele hoop labelwriters tussen de printers, maar helaas is er geen categorie waar de labels zelf in staan; die zijn allemaal "unsorted".
Mijn snelle voorstel: Onder "Printers en scanners" een categorie "Supplies" maken, met daarin categorieën als "Toner", "Inkt", "Filament", "Papier en labels", en "Overige" (drums, transfer belts, papierlades, waste toner baskets, etc).
Dit kan ongetwijfeld nog wat verbeterd worden, maar ik vind het gebrek aan een categorie voor labels in elk geval erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:01
Ik denk dat dat ook komt omdat er bij heel veel leveranciers zo ontzettend veel verschillende labels te koop zijn. Nu is de set "echte" dymo labels natuurlijk beperkt, maar bij bv zebra labels of eigen merk labels heb je per labelformaat echt zo veel variaties (kwaliteit papier, scheurbaar ja/nee, aantal op de rol, rol kern etc.) (naast dat je ook echt heel heel veel label formaten hebt.)

Ik zou het toejuichen als het kan.. maar vermoed dat het een lastige groep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Die intense hoeveelheid variaties is prachtig in te delen met allerhande filters, het lijkt mij juist wel een mooi project om die filters uit te denken.

Merk: Dymo, Brother, etc.
Compatibel met: Dymo, Brother, etc.
Type: Individuele labels, Lint
Aantal op rol: <Schuifjes, net als bij bijvoorbeeld de prijs>
Lengte/Langste zijde: <Schuifjes, net als bij bijvoorbeeld de prijs>
Breedte/Kortste zijde: <Schuifjes, net als bij bijvoorbeeld de prijs>
Kleur: Wit, etc
Materiaal: Papier, Plastic
Waterbestendig: ja, nee

Het enige dat naar wordt, zijn assortimentspakketten...

[ Voor 3% gewijzigd door TommyboyNL op 21-12-2015 19:25 ]