Vriend van mij heeft een AMD K6-2 450 Mhz processor op een noname socket 7 moederbord (zat eerst Cyrix M2 300 Mhz op). Omdat dat noname moederbord geen 100Mhz ondersteunt en de Voodoo2 bijna niets kan hebben qua PCI bus snelheid (geheugen is PC100 en AGP niet aanwezig
), waren we gedwongen hem op 5,5*66=375 (afgerond) te laten draaien. Nou ja, shit happens...met een half jaartje gaat hij een "echte" pc kopen 
In ieder geval, Windows 95 boot niet met deze processor (IOS fout). Zelfs niet in veilige modus, dus ik krijg die AMD K6 patch die dat moet fixen nooit geinstalleerd
Windows 98 doet het wel, maar die crasht zo om de 5 minuten (zo'n fraai blauw scherm) met de melding dat er een fout in VXD VCACHE is...Ik heb zo'n beetje alles in de BIOS geprobeerd maar het mag niet baten...Heeft iemand een idee?
In ieder geval, Windows 95 boot niet met deze processor (IOS fout). Zelfs niet in veilige modus, dus ik krijg die AMD K6 patch die dat moet fixen nooit geinstalleerd
Windows 98 doet het wel, maar die crasht zo om de 5 minuten (zo'n fraai blauw scherm) met de melding dat er een fout in VXD VCACHE is...Ik heb zo'n beetje alles in de BIOS geprobeerd maar het mag niet baten...Heeft iemand een idee?
Geef mij maar een Warsteiner.