Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:42
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik heb afgelopen zomer mijn zakelijke Ipad 2 moeten inleveren omdat ik switchte naar een laptop. Sindsdien mis ik toch geregeld het hebben van een tablet.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€450,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Waar ik een tablet voor gebruik is als ik lekker onderuit op de bank hang browsen, youtube, twitch, de tv app van mijn kabelaar.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ipad Air, Ipad Air 2

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Zoals je kunt lezen is mijn gebruik erg casual, en misschien zijn de keuzes van producten erg overkill. Waar ik echt niet op zit te wachten zijn tablets die dusdanig budget zijn dat ik over 2 jaar weer een nieuwe kan aanschaffen. Wat dat betreft vind ik de Ipad's dusdanig kwalitatief goed dat ik weet dat ik me er geen breuk aan zal vallen.

Nu is het zo dat ik van een goede vriend van me ook zijn Ipad 4 kan overnemen voor €200,-. Voor €359,- heb je een Ipad Air, en dan €450 zit je bij de Air 2. Tuurlijk is het makkelijk om te zeggen van koop die Air 2 en je hebt zo ongeveer het beste wat er te krijgen. Ik zoek dus eigenlijk vooral meer advies over wat wijsheid is als je kijkt naar de prijs en wat ik ermee wil doen. Is het topmodel echt de beste keus of is de prijs/prestatie verhouding van de Air of die 2de hands beter?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:11
Wat belangrijk is, zijn de technische details vergelijken.
Hier een artikel over de 4 versus de air:
http://www.tabletsmagazin...n-ipad-air-ipad-4-ipad-2/
En over de air en air 2.
http://www.tabletsmagazin...pad-air-2-en-ipad-mini-3/

Belangrijkste verbetering van de Air 2 is dat er 2 Gb geheugen in zit (voor het eerst), waardoor je daar verwacht ik langer plezier van hebt met de updates die komen.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:42
A6X vs A7 is bijna een verdubbeling in performance op veel gebieden, best wat waard dus. De Air 2 is inderdaad eigenlijk een verdubbeling van memory.