Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Het is me sinds een week of twee opgevallen dat een afboeking van een spaarrekening niet leek te zijn bijgeschreven. Mijn vrouw zei dat ze bedragen mistte die ze wel had betaalt bij de supermarkt. Vandaag zijn er alsnog bedragen van vorige week verwerkt, maar nog niet allemaal. Wie heeft dat ook?

Twitterbericht naar ING verzonden.

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 21-12-2015 15:31 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen enkel probleem met mijn 2 ING rekeningen. :) alles wordt onmiddellijk verwerkt. Wel Is het uiteraard zo dat pin transacties eerst een reservering zijn en daarna dus weer bovenaan komen als ze permanent afgeboekt zijn, maar dat Is normaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou eerder de ING bellen om te klagen dan hier te vragen wie dat ook heeft. Aan reacties "ik ook" heb je namelijk alsnog geen drol :P

Misschien omdat het kerst is en het bij Interpay, de ING en de andere banken gewoon topdrukte is? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:31:
Wel Is het uiteraard zo dat pin transacties eerst een reservering zijn en daarna dus weer bovenaan komen als ze permanent afgeboekt zijn, maar dat Is normaal. :)
Die ken ik, maar ook die zie ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
PcDealer schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:27:
Het is me sinds een week of twee opgevallen dat een afboeking van een spaarrekening niet leek te zijn bijgeschreven. Mijn vrouw zei dat ze bedragen mistte die ze wel had betaalt bij de supermarkt. Vandaag zijn er alsnog bedragen van vorige week verwerkt, maar nog niet allemaal. Wie heeft dat ook?

Twitterbericht naar ING verzonden.
Tussen verschillende banken zit er altijd een paar dagen tussen. Met de pauze in het weekend, kan er dus inderdaad zomaar 5 dagen (en daarmee gevoelsmater ' ruim een kalenderweek later') pas de af/bijschrijving plaatsvinden.

Vaak verschijnt er wel een reservering, en bij daadwerkelijke verwerking komt deze op de nieuwe datum definitief in je overzicht (en daarmee hoger op de lijst) te staan.

Dus kijk eens of de codes bij andere banken horen. Zo ja, dan ben je snel klaar met zoeken wat de reden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Als ik kan aantonen dat ik niet de enige ben, heb ik meer houvast om niet meteen afgepoeierd te worden.

Ik zit in de chat.

[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 21-12-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:24

Onbekend

...

Ik heb ook wel eens het idee gehad dat er afschrijving mistte op het overzicht. Een dag later kwam ik deze wel weer tegen, en verder niet meer naar gekeken.
Ik denk dat het aan het overzicht zelf ligt, in plaats van de afschrijvingen zelf.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik heb het hier over een week/twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Voor problemen met ING moet je bij ING zijn. GoT is hier niet voor bedoeld, omdat we ten eerste niet het juiste kanaal zijn, maar ook omdat hier weinig discussiewaarde in zit. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.