Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PS3] PS niet automatisch laten starten bij selectie HDMI

Pagina: 1
Acties:

• mede
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 30-10 08:53
Ik weet niet 100% zeker of ik het nu in mijn TV (Panasonic ET60E) of in de PS3 moet zoeken maar ik vermoed mij PS3.

Ik hem meerdere apparaten aangesloten via de 3 HDMI poorten op mijn TV. Wanneer ik handmatig via de afstandsbediening wil schakelen tussen de HDMI poorten en toevallig staat deze op HDMI3 waar mijn PS3 op aangesloten is start de PS3 op. Dat wil ik dus voorkomen/uitschakelen.

Is het mogelijk dit in te stellen in de PS3 configuratie of moet ik het ergens anders zoeken?

3600 Wp | 12x AEG mono | SE3500

• @r!k
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15:29

@r!k

It is I, Leclerq

HDMI CEC uitzetten, kan zowel op je ps3 als op de tv. Het kan overigens onder een andere naam op je tv staan, bij mijn lg heet het bijvoorbeeld smartlink.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Bear
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 27-10 22:00

Bear

wench

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• mede
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 30-10 08:53
@@r!k @Bear Bedankt! Kan het helaas pas vanavond testen... Die manual van PlayStation wekt wat verwarring op omdat er over Bravia TV toestellen wordt gesproken maar die oplossing is wel heel simpel :)

HDMI CEC heb ik wel nodig voor mijn aangesloten soundbar dus de aanpassing in de PS3 doen zal de oplossing zijn/

3600 Wp | 12x AEG mono | SE3500

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True