PS4 Yes or No / Surround vs Stereo / Wireless vs Bedraad

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danton-Bowman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-09 15:29
Goedemorgen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een headset voor mijn PS4.

Nu zie ik dat zoals altijd de reviews erg uiteenlopend zijn.

Allereerst wil ik graag weten waar jullie voorkeur naar uit gaat : Virtual Surround of Stereo / Wireless vs Bedraad.

Zelf bezit ik namelijk de AKG Q701 en Sennheiser HD280Pro koptelefoons waar ik een microfoon bij kan kopen (eventueel icm een Astro MixAmp of iets dergelijks).

Het budget is €75,- tot €150,-

Graag hoor ik van jullie.

Geroet,
Danton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Toch maar een slotje op dit topic; we verwachten iets meer eigen inzet bij je topicstart en een duidelijkere titel.

Wat betreft dat laatste:

PS4 Yes or No / Surround vs Stereo / Wireless vs Bedraad
>
PS4 Headset - Surround vs Stereo / Wireless vs Bedraad (het gaat tenslotte om een headset)

In zijn algemeenheid verwachten we hier op GoT wel enige eigen inzet om alvast zelf het antwoord op de vraag te vinden. Zie Het algemeen beleid #verboden

Dus niet meteen een vraag erin knallen alvorens zelf het e.e.a. te hebben uitgezocht/toegelicht. Wat heb je zelf al allemaal gevonden? En bijvoorbeeld welke eisen/voorkeuren stel je zelf aan de te wensen headset en waarom? Of toevallig al een specifieke headset op het oog, maar je twijfelt nog over bepaalde eigenschappen ervan? Heb je zelf al ervaring met virtual surround/stereo en wireless/bedraad? Welke games speel je vooral (persoonlijk vond ik virtual surround headsets wel een mooie meerwaarde in games als Battlefield, maar bij andere genres is die meerwaarde is imo een stuk minder). Met dit soort info laat je wat meer eigen inzet zien en kan men je ook beter en gerichter van dienst zijn.

Maak aan de hand van het bovenstaande gerust een nieuw topic met de verbeterde titel en een betere topic start met wat meer eigen inzet.

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-12-2015 12:00 ]

Dit topic is gesloten.