Bedankt voor jullie reacties en voorstellen, ik zal er eens naar kijken! 
Heb er al wel een screenprotector opzitten gelukkig.
Heb er al wel een screenprotector opzitten gelukkig.
Ik heb hem gekocht via Aliexpress: http://nl.aliexpress.com/...-Leather/32583699082.htmlRonaldMeer schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:59:
Heeft iemand nog tips voor een goed hoesje? Gewoon alleen een backcover. Ik zag de officiele van Google,ben alleen bang dat deze heel vies wordt en hij is ook nogeens flink aan de prijs met €35
Dat gaat prima met de doorzichtige case van Spigen. Zit erg netjescoase schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:07:
Iemand ervaring met een tempered glass cover + spigin case ? Past deze beiden?
Hier heb je wel een goed overzicht: *klik*yep123 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:41:
Hallo
Ik ben de trotse bezitter van de LG Nexus 5x. Maar wat een verhalen zeg over kabels e.d.. Ik moet er op korte termijn wat hebben, 1 voor aan de de autolader en 1 om de telefoon aan de pc te hangen. Vanwege de snelheid kan ali expres niet, Amazon ook niet dus in NL bestellen.
https://www.gsmpunt.nl/op...iversele-autolader-zwart/
https://www.gsmpunt.nl/da...o-usb-c-datakabel-zilver/, iemand een idee of deze kabel goed door de "beruchte" test is gekomen?
Tips voor andere kabels en autolader bij een shop in NL zijn altijd welkom
bedankt
Iemand ervaring met deze 2 produkten??
[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 08-06-2016 07:58 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Nee, maar deze autolader ondersteund wel snelladen. Bij mijn vorige autolader liep de telefoon nog steeds leeg tijdens navigatie.yep123 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:41:
Hallo
Ik ben de trotse bezitter van de LG Nexus 5x. Maar wat een verhalen zeg over kabels e.d.. Ik moet er op korte termijn wat hebben, 1 voor aan de de autolader en 1 om de telefoon aan de pc te hangen. Vanwege de snelheid kan ali expres niet, Amazon ook niet dus in NL bestellen.
https://www.gsmpunt.nl/op...iversele-autolader-zwart/
https://www.gsmpunt.nl/da...o-usb-c-datakabel-zilver/, iemand een idee of deze kabel goed door de "beruchte" test is gekomen?
Tips voor andere kabels en autolader bij een shop in NL zijn altijd welkom
bedankt
Iemand ervaring met deze 2 produkten??
Kun je wat foto's nemen op het moment dat je hem binnen hebt? De foto's die bij de reviews staan beloven niet veel goeds imho, Nexus logo/letters zijn niet echt heel mooi..Gerjannn schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:52:
[...]
Ik heb hem gekocht via Aliexpress: http://nl.aliexpress.com/...-Leather/32583699082.html
Niet helemaal officieel volgens mij, maar lijkt er wel enorm veel op en uitsneden en dergelijke zijn allemaal goed
Zal vanavond even kijkenJ0YR1D3R schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:59:
[...]
Kun je wat foto's nemen op het moment dat je hem binnen hebt? De foto's die bij de reviews staan beloven niet veel goeds imho, Nexus logo/letters zijn niet echt heel mooi..
[ Voor 17% gewijzigd door Gerjannn op 08-06-2016 14:18 ]
Ben ze inmiddels ook gaan gebruiken. Werken prima.Tralapo schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:32:
[...]
Heb ze inmiddels binnen gekregen en heb ze (3 stuks) afgelopen week regelmatig gebruikt met allerlei opladers (vooral HTC), een losse accu, een Asus laptop en een Dell PC en zowel de telefoon als alle laders en apparaten vertonen tot nu toe geen kuren![]()
Ben uiteraard van plan de originele oplader gewoon zoveel mogelijk te gebruiken, maar deze dingetjes zijn ideaal voor de noodgevallen.
Een dbrand skin over de case heen? Ik heb zelf momenteel de originele LG hardcase, net als op mijn Nexus 5 ook met dbrand skin. Wanneer het logo wat mooier zou zijn zou ik er denk ik wel eentje kopen voor die paar euro, maar nu haak ik nog even afGerjannn schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:47:
[...]
Zal vanavond even kijkenNexus logo is niet helemaal origineel inderdaad, maar voor mij close enough, haha.
*edit* wordt lastig, heb op dit moment een dBrand skin eromheen zitten. Deze: http://g02.a.alicdn.com/kf/UT8TpshXrlXXXagOFbXD.jpg lijkt er het meeste op.
Nee, zonder hoesje haha. Ben niet echt een hoesjesman verder. Ik heb een witte skin met gouden Nexus letters en gouden zijkant. Echt lekkerJ0YR1D3R schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:33:
[...]
Een dbrand skin over de case heen? Ik heb zelf momenteel de originele LG hardcase, net als op mijn Nexus 5 ook met dbrand skin. Wanneer het logo wat mooier zou zijn zou ik er denk ik wel eentje kopen voor die paar euro, maar nu haak ik nog even af
[ Voor 8% gewijzigd door _Vincent_ op 13-06-2016 16:53 ]
[ Voor 34% gewijzigd door yep123 op 18-06-2016 08:45 ]
Ik moet zeggen dat ie bij mij ook wel eens op "opladen" staat terwijl ik "snel opladen" verwacht. Maar hij stopt nooit volledig met laden, dus heb er verder eigenlijk niet verder naar gekeken._Vincent_ schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:35:
Ik heb deze USB-A naar USB-C kabel van Anker besteld op Amazon.
Volgens de lijst eerder in dit topic zou deze compatible moeten zijn, maar ik heb toch wat problemen met snelladen.
Vanmiddag mijn Nexus 5X via deze kabel aan mijn powerbank gehangen (Anker 2nd Gen Astro E5 16000mAh, met PowerIQ Technology).
Op de telefoon kwam "Snel opladen" te staan, maar dit veranderde in "Opladen" en vervolgens helemaal niet opladen.. Toen weer "Snel opladen", gewoon "Opladen" en weer niets en dit bleef maar doorgaan. Ook na opnieuw alles aansluiten.
Dit leek mij niet goed voor de batterij, dus de telefoon met dezelfde kabel aan de PC gehangen en deze ging "Langzaam opladen". Waarschijnlijk vanwege de te lage output van de USB-poort. Maar in ieder geval wel een steady stroom.
Na een tijdje (> 60% vol) toch weer met de powerbank geprobeerd en nu geeft ie wel constant "Opladen" aan, maar niet "Snel opladen".
Wat is hier aan de hand? En ligt dit aan de kabel, de powerbank of de telefoon? Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb ook nog losse micro-USB -> USB-C adapters besteld: deze
Die ga ik binnenkort ook eens testen in combinatie met de powerbank. Kijken of ik dan tegen hetzelfde probleem aanloop.
EDIT: na net mijn telefoon weer even gebruikt te hebben (nog steeds aan de powerbank), blijft ie nu switchen van "Opladen" naar niets, weer "Opladen, weer niets etc... Nu op 91%
Erg vreemd dit. Ik koppel hem nu maar los.
Ik heb de Thin Fit welgeteld een dag eromheen gehad. Kwalitatief goed, ik had ook een spigen case om mijn Nexus 5. Ik heb toch liever een hoesje dat geheel rondom beschermd.Yonix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:26:
Vandaag het volgende mogen ontvangen voor mijn nieuwe LG Nexus 5X:
Een Spigen Thin Fit Case om hem te beschermen:
[afbeelding]
En een Belkin USB-A (2.0) naar USB-C oplaadkabel om de Nexus aan mijn PC te koppelen. Voor het snelle opladen gebruik ik de bijgeleverde LG Adapter en USB-C oplaadkabel.
[afbeelding] [afbeelding]
Met cases van Spigen heb ik erg goede ervaringen. Ik had om mijn HTC One (M8) een Spigen Slim Armor zitten en dat was één van de beste cases die ik ooit heb gehad, maar de Thin Fit mag er ook zeker zijn.
Damd dat ziet er nice uit. Waar heb je dat gekocht?Gerjannn schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:12:
[...]
Nee, zonder hoesje haha. Ben niet echt een hoesjesman verder. Ik heb een witte skin met gouden Nexus letters en gouden zijkant. Echt lekkerHier een foto:
https://drive.google.com/...UVThOT0U/view?usp=sharing
Bij dbrand.comAsskicker schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:51:
[...]
Damd dat ziet er nice uit. Waar heb je dat gekocht?
Ik vermoed dat deze anker kabel wel voldoet: https://www.amazon.de/dp/B01E9W8KYC/Arnodekkers1995 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:40:
Hallo allen,
Gezien mijn 5X ook onderweg is ben ik op zoek naar een usb c naar a kabel. Liefst eentje die 3.0 of 3.1 ondersteund (ivm bestandsoverdrachtssnelheid), en liefst ook eentje die 1,8m of langer is.
Nu zijn deze via het welbekende schema wel te vinden, echter heb ik er nog geen kunnen vinden die in het schema staat en verzonden wordt naar Nederland.
Weten jullie hier wellicht een kabel die voldoet aan m'n wensen?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Als je powerbank maar 2.1A kan leveren is dat geen probleem met een goede kabel.Baszieh schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:18:
Ik lees overal de bekende verhalen over de USB C kabels. Als ik het goed begrijp probeert de Nexus 5X hier 3A doorheen te halen, terwijl dat bij sommige kabels een probleem oplevert. Ik ga dus een goede kabel opzoeken.
Maar betekent dit dat als ik mijn Nexus 5X via de nieuwe kabel aansluit op een powerbank met normale USB poort, dat de powerbank minimaal 3A output moet hebben o.i.d.? Of is 2.1 voldoende?
Duidelijk verhaal, dankjewel!Bawske schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:29:
[...]
Als je powerbank maar 2.1A kan leveren is dat geen probleem met een goede kabel.
Het probleem met een slechte USB-A/B naar USB-C kabel is dat je gsm niet weet dat hij geen 3A mag vragen.
Je gsm probeert 3A door de kabel te trekken en je powerbank/oplader etc kunnen hierdoor overbelast geraken.
Een goede kabel heeft een 56kOhm weerstand ingebouwd, maar dat kost geld en een aantal goedkope kabels hebben dat dus niet.
https://plus.google.com/u/0/+BensonLeung/posts/HakwCMmd346
[ Voor 11% gewijzigd door S0epkip op 02-08-2016 19:23 . Reden: Url toegevoegd ]
Bedankt voor je antwoord!S0epkip schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:15:
Zelf ben ik op zoek naar de originele usb c-c lader voor de Nexus 5x, weet iemand of die ergens te koop is?
Voor wat betreft hierboven, QC (2 en 3) is NIET compatible met de usb-c laadstandaard. Hier ga je hooguit 2.4A doorheen trekken. Je moet de ceotech (ofzo) die ergens in dot topic staat beschreven hebben, €17 bij Amazon.de, ze hebben ook goede kabels "Google approved". Let weer op: 3 Amp quickcharge kan ALLEEN door een usb-c-c aansluiting. Een usb a-c kabel is gelimiteerd tot 2-2.4A.
http://www.androidpolice....-sale-via-discount-codes/
Overigens kan laden met bijvoorbeeld die powerbank en een usb a-c kabel prima, en 2.4A laadstroom is al best hoog!
Hope that helps.
Volgens mij moet het - met de juiste usb-a naar usb-c kabel - wel kunnen, op 5V 2A, wat die powerbank ook gewoon kan uitspugen.Tomasdem schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:50:
[...]
Bedankt voor je antwoord!
Dan bestel ik deze choetechoplader en de kabels van choetech.
QC is dus niet compatibel met de Nexus 5x, maar is dat schadelijk voor de gsm? Zo nee, dan schaf ik mij deze powerbank, ook van choetech, aan.
Alvast bedankt!
https://store.google.com/product/usb_c_chargerS0epkip schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:15:
Zelf ben ik op zoek naar de originele usb c-c lader voor de Nexus 5x, weet iemand of die ergens te koop is?
- knip -
Die had ik gevonden maar dat is een andere lader, helaas met vaste kabel dus niks voor mij. Bedankt voor je reply!
Ah, echt op zoek naar de originele "MCS-N04EP".S0epkip schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:26:
[...]
Die had ik gevonden maar dat is een andere lader, helaas met vaste kabel dus niks voor mij. Bedankt voor je reply!
- knip -
Bedankt voor de links. Ik ben niet zo technisch aangelegd, maar als ik het goed begrijp kan het eigenlijk allemaal niet zo een kwaad, zo lang je maar een goede kabel gebruikt (zoals die van choetech).S0epkip schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:45:
[...]
Volgens mij moet het - met de juiste usb-a naar usb-c kabel - wel kunnen, op 5V 2A, wat die powerbank ook gewoon kan uitspugen.
https://plus.google.com/u/0/+BensonLeung/posts/HakwCMmd346
Meer discussie/background:
https://www.reddit.com/r/...d_on_the_nexus_6p5x_fast/
Lees ook even de comments op deze review en bijbehorende links.
https://www.amazon.de/gp/...l?ie=UTF8&ASIN=B019Q2BXAI
Ja precies, met de goede kabel kan het, alleen niet supersnel (maar wel snel). 😎Tomasdem schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:21:
[...]
Bedankt voor de links. Ik ben niet zo technisch aangelegd, maar als ik het goed begrijp kan het eigenlijk allemaal niet zo een kwaad, zo lang je maar een goede kabel gebruikt (zoals die van choetech).
Het is dus perfect mogelijk om met een 5V/2,4A oplader of powerbank je gsm op te laden, met een usb a - usb c kabel.
Ik heb dat een beetje opgegeven en roei met de riemen die ik heb totdat USB-C iets meer mainstream wordt.S0epkip schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:54:
Leuke link! Ik kom voorlopig ook op de Cheotech uit voor telefoonlader.
Waar zit jij naar te kijken als usb-c lader die ook een toekomstige laptop van prik kan voorzien? Die van Google voor de Pixel c is niet meer beschikbaar in de Google store.
- knip -
Ik heb toevallig die 1,8 m kabel van de week besteld. Hij werkt (op elke willekeurige USB-aansluiting). Heb 'm nog niet getest met dat appje, dat kan ik vanavond eventueel wel doen. Heb ook twee adapters USB-C <-> micro USB van Anker besteld, die werken ook prima.Tomasdem schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:20:
Kabels
Ik ga deze kabel sowieso kopen, dan ben ik zeker dat het een goede is. Maar ik vraag me af of deze hier ook ok is? Deze heeft een versie van 1,8 meter en dat is soms praktischer. Misschien ga ik te kort door de bocht door te veronderstellen dat deze goed is o
[ Voor 12% gewijzigd door begintmeta op 04-08-2016 23:41 ]
LG customer center:begintmeta schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:40:
Dat kan volgens mij behoorlijk lastig zijn (ook omdat de a priori kans dat het een vervalsing is wellicht best hoog is), vermoedelijk kan LG je daarbij het beste helpen en wellicht zijn hier nog wat aanknopingspunten die ook voor LG-vervalsingen opgaan. (lettertypen, logo's kwaliteit drukwerk, aard van de verpakking, gewicht van de accu...)
Dat lijkt mij ookS0epkip schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:23:
...
Ligt het aan mij of is het Part Number wel erg makkelijk na te maken??
Overigens meen ik me te herinneren dat die kabels wel op de lijst met goedgekeurde kabels stond...Hij 'onthoudt' de laatste manier van laden. Wie dus eerst bijvoorbeeld een MacBook oplaadt met 15V en de kabel vervolgens gebruikt in een telefoon met usb-c, kan schade veroorzaken aan zijn accu.
Thanks die choetech kit met usb-c <=> c kabel besteld hopelijk ondersteund die QCCraven schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:12:
Zie paar posts naar boven. Staat er 1 van choetech, die staat op wensenlijstje momenteel.
[ Voor 5% gewijzigd door eL_Jay op 29-08-2016 12:15 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Ovindel op 29-08-2016 19:26 ]
Niet direct die uit de link hoop ik want die had geen Nederlandse stopcontact aansluiting. Amazon.de heeft wel de correcte.eL_Jay schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:57:
[...]
Thanks die choetech kit met usb-c <=> c kabel besteld hopelijk ondersteund die QC
Hopelijk beter dan die ankers.
Zie paar posts hierbovenOvindel schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:25:
Ik sta op het punt om een Nexus 5X te bestellen en heb een aantal accessoires nodig: een (goedgekeurde) USB-C naar USB-A data- en oplaadkabel en een flip case à la de officiële met een magneetje erin zodat het scherm automatisch aangaat wanneer je het hoesje openklapt. Een vereist is wel dat het kabeltje en de case binnen twee weken binnen zijn, want dan vertrek ik naar het buitenland. Dat het een beetje betaalbaar is zou ook wel fijn zijn. Wie oh wie kan mij verder helpen?
Hoesje is momenteel uitverkocht, dus die ga je denk ik niet op tijd binnen krijgen.Ovindel schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:25:
Ik sta op het punt om een Nexus 5X te bestellen en heb een aantal accessoires nodig: een (goedgekeurde) USB-C naar USB-A data- en oplaadkabel en een flip case à la de officiële met een magneetje erin zodat het scherm automatisch aangaat wanneer je het hoesje openklapt. Een vereist is wel dat het kabeltje en de case binnen twee weken binnen zijn, want dan vertrek ik naar het buitenland. Dat het een beetje betaalbaar is zou ook wel fijn zijn. Wie oh wie kan mij verder helpen?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Craven schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:36:
Zie paar posts hierboven![]()
Amazon Duitsland verkoopt gewoon die kabels van choetech. Als je ff zoekt op de nexus vind je ook genoeg flipcases daar.
De officiële is inderdaad uitverkocht ja, maar ook veel te duur. Op AliExpress zie je ze ook staan, maar ook daar is de levertijd te lang. Ik zoek gewoon een flip case die alle kanten goed beschermt en goed om het toestel heen valt zodat hij fijn vasthoudt, maar niet zo groot en onhandig is als zo'n wallet case. Om een voorbeeld te geven: de officiële flip case van de Moto G 2014 die ik nu gebruik. Zoeken op Amazon.de leverde in elk geval geen geschikt case op, of ik moet er overheen gekeken hebben. Zoiets als dit beschermt de zijkanten van het toestel gewoon niet goed genoeg. Dat nog allemaal los van het fijn dat alle bovengenoemde flip cases geen magneetje erin hebben zitten.MeNTaL_TO schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:04:
Hoesje is momenteel uitverkocht, dus die ga je denk ik niet op tijd binnen krijgen.
[ Voor 21% gewijzigd door Ovindel op 30-08-2016 13:04 ]
De kabel die ik voor de update testen komt nu ook niet meer door de test heen, sterker nog, geen enkele kabel meer. Helaas geen usb-c port op een van mijn computers, maar vermoed dat de bijgeleverde kabel ook niet door de test komt.Ovindel schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:00:
Even een waarschuwing: omdat CheckR nu eindelijk een update voor Nougat heeft kon ik vandaag eindelijk proberen of mijn Choetech USB A <-> USB-C kabel door de test kwam. Nou, niet dus, want CheckR geeft aan dat de kabel niet compliant is en dat ik hem niet meer moet gebruiken.
Ik heb nu echt geen idee meer welke kabel ik wél moet kopen. Hoe weet ik zéker dat de kabel die ik koop compliant is?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
De kabels die Benson Leung heeft gereviewd zijn toch wel te vertrouwen?Ovindel schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:00:
Even een waarschuwing: omdat CheckR nu eindelijk een update voor Nougat heeft kon ik vandaag eindelijk proberen of mijn Choetech USB A <-> USB-C kabel door de test kwam. Nou, niet dus, want CheckR geeft aan dat de kabel niet compliant is en dat ik hem niet meer moet gebruiken.
Ik heb nu echt geen idee meer welke kabel ik wél moet kopen. Hoe weet ik zéker dat de kabel die ik koop compliant is?
[ Voor 4% gewijzigd door jelmervos op 24-09-2016 10:44 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik gebruik dezelfde lader met deze kabelAd de Jong schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:54:
Sinds gisteren wil mijn 5X niet meer opladen in de auto (voorheen altijd zonder problemen) nu wil ik dus meteen een goede kabel (en lader maar die heb ik net besteld via eBay: VINSIC ) bestellen.
Nu kom ik hier diverse suggesties tegen maar aangezien mijn Duits en Frans van niveau 0 is kom ik er niet uit en op de Nederlandse Amazon pagina staan ze niet.
De originele USB-C naar USB-C is bij Google uitverkocht dus daar bestellen gaat op het moment dus ook niet.
Iemand nog een suggestie of is die CHOETECH voor in de auto goed? En waar ik dus niet uitkom door de taal zijn er verzendkosten aan verbonden en zo ja hoeveel?
Ik heb al eens een 2m kabel gekocht maar die werkt in de auto dus helemaal niet (thuis niet eens geprobeerd) dus iemand ervaring met deze in de auto?
Dat lijkt me eigenlijk niet slim, misschien zit er in jouw versie van de kabel wel geen weerstand, of een andere weerstand, afhankelijk van productieserie, regio, slapende chinees, etc.jelmervos schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:43:
[...]
Ik heb meer vertrouwen in zijn tests dan in een app.
Erg ver gezocht vind ik. Dan kun je ook stellen dat er een bug in de app kan zitten waardoor hij vrolijk aangeeft dat de kabel goed is terwijl deze dat niet is.S0epkip schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:20:
[...]
Dat lijkt me eigenlijk niet slim, misschien zit er in jouw versie van de kabel wel geen weerstand, of een andere weerstand, afhankelijk van productieserie, regio, slapende chinees, etc.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Heb deze ook gekocht, zit als gegoten, en ligt goed in de hand, ziet er perfect uitdennisvalk schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:16:
[...]
Ik heb deze besteld en gebruik hem nu een week:
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s01?ie=UTF8&psc=1
Vooralsnog heel tevreden mee. Voelt goed aan, randen zijn netjes bedekt, niet ruw maar glad, knoppen voelen goed, hij ziet er nog steeds chic uit en niet duur.
Ook deze besteld en vandaag binnen gekregen, past er goed om en voelt degelijk aan.dennisvalk schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:16:
[...]
Ik heb deze besteld en gebruik hem nu een week:
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s01?ie=UTF8&psc=1
Vooralsnog heel tevreden mee. Voelt goed aan, randen zijn netjes bedekt, niet ruw maar glad, knoppen voelen goed, hij ziet er nog steeds chic uit en niet duur.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
[ Voor 67% gewijzigd door Santee op 17-10-2016 12:52 ]
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Geen ervaring maar gewoon mijn eerste zoekmachine hit.Bo0bz schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 07:59:
Ik ga 6 november voor een maand naar Thailand en wil graag mijn foto's tussen door kunnen uploaden naar bijv. dropbox. Voor het geval ik mijn camera/sd kaartje kwijt raak. Iemand een tip voor een usb-c otg card reader?
Zie er veel online maar vaak is dat via china en dat is waarschijnlijk niet op tijd in NL. Dank alvast!
[ Voor 13% gewijzigd door Raymond P op 23-10-2016 09:28 ]
- knip -
Ik heb zeker een onlogische zoekterm gebruikt! Dit is precies wat ik zoekRaymond P schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 09:25:
[...]
Geen ervaring maar gewoon mijn eerste zoekmachine hit.
http://www.cameranu.nl/nl/p1174355/energea-alureader-c-grijs
Zelf heb ik een usb-C naar usb A female otg plug. Wellicht ook nog een optie als de tijd dringt, usb2 sd cardreaders liggen namelijk nog net niet bij de kruidvat.
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Choetech, BESTE SUPPORT EVER!eL_Jay schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:57:
[...]
Thanks die choetech kit met usb-c <=> c kabel besteld hopelijk ondersteund die QC
Hopelijk beter dan die ankers.
Bij mij komt er na de 7.0 update geen enkele meer door de test heen, ook niet kabels die voor de update wel goed waren. Ik heb geen idee hoe betrouwbaar Checkr nog is.tonus2 schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:41:
Bij mijn nexus zat ook een micro usb - usb 3.0 verloopstukje. Deze komt niet door CheckR (??). Ook de in dit topic genoemde vention komt er niet doorheen. Ik gebruik CheckR 1.4.2, iemand tips?
Ik heb deze, en die bevalt mij erg goed. Van hetzelfde merk heb ik ook de protectors op een Nexus 5 en Nexus 7, werken allemaal even soepelAmelandbor schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:53:
Iemand een aanrader voor een goede tempered glass protector? Heb er nu eentje op zitten die wat stroef aanvoelt. Zie dat de Nillkin hier in NL goed te verkrijgen is alleen die heeft geen cutout voor de proximity sensor?
Flickr PSN ID= cheironnl
Thanks, gaat op m'n verlanglijstjecheiron schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:40:
[...]
Ik heb deze, en die bevalt mij erg goed. Van hetzelfde merk heb ik ook de protectors op een Nexus 5 en Nexus 7, werken allemaal even soepel
https://www.aliexpress.co...1f-4fea-8bcb-c8b132ba635d
[ Voor 15% gewijzigd door S0epkip op 13-06-2017 08:55 ]
Over de accu zelf kan ik je niets zeggen, maar het is normaal dat je meerdere keren dezelfde artikelen terug vind op Aliexpres. Het zijn allemaal losse winkeltjes die hun waar aanbieden daar (nooit de fabrikanten zelf), dus dat er meerdere winkels hetzelfde product aanbieden is totaal niet vreemd of zorgelijk.aufbakanleitung schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:31:
Ik wil de batterij van m'n Nexus 5X vervangen, want hij haalt het einde van de dag niet meer. Op AliExpress staan een aantal opties: een normaal uitziende 2700 mAh batterij of de opmerkelijk witte LOSONCOER 3400mAh BL-T19 Mobile Phone Battery for LG NEXUS 5X.
[afbeelding]
Deze extra capaciteit spreekt me erg aan, maar er gaan bij mij wel een aantal alarmbellen rinkelen. Zo is er geloof ik een scam waarbij ze om oude batterijen een hoesje doen en die als nieuw verkopen. Ook zijn de URL's opmerkelijk. Deze 3 url's leiden naar dezelfde batterij als in het plaatje:
https://www.aliexpress.co...g-number/32728452831.html
https://www.aliexpress.co...660-p698/32729457906.html
https://www.aliexpress.co...n-940-XL/32824439186.html
(helaas wordt de url's afgekort, maar als je er op klikt zie je wel wat ik bedoel)
Heeft iemand wel eens zo'n Losoncoer batterij gekocht, en bevalt ie?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Daar gaat het niet om. Het gaat om de text in de url. Bij de eerste staat dit BL220-2650mAh-Li-Polyer-Battery-For-lenovo, bij de tweede staat KPS-2850mAh-BL-44JN-Batterie-BL-44JN-for-LG. Ik zie dit als een bevestiging dat het oude heringepakte batterijen zijn. Daarom ben ik opzoek naar iemand die al eens batterijen van dit merkt heeft gekocht. Om te kijken of dit beviel.TFHfony schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:10:
[...]
Over de accu zelf kan ik je niets zeggen, maar het is normaal dat je meerdere keren dezelfde artikelen terug vind op Aliexpres. Het zijn allemaal losse winkeltjes die hun waar aanbieden daar (nooit de fabrikanten zelf), dus dat er meerdere winkels hetzelfde product aanbieden is totaal niet vreemd of zorgelijk.
Deze opmerking is een speculatie dus ik adviseer je om het niet te lezenaufbakanleitung schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:12:
[...]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de text in de url. Bij de eerste staat dit BL220-2650mAh-Li-Polyer-Battery-For-lenovo, bij de tweede staat KPS-2850mAh-BL-44JN-Batterie-BL-44JN-for-LG. Ik zie dit als een bevestiging dat het oude heringepakte batterijen zijn. Daarom ben ik opzoek naar iemand die al eens batterijen van dit merkt heeft gekocht. Om te kijken of dit beviel.
Speculatie over wat het zou kunnen zijn ben ik overigens niet in geïnteresseerd, dat kan ik zelf ook wel.
Ik gebruik meerdere Anker USB-C kabels en die passen allemaal perfect. Maar Anker is ook goed qua customer service, dus mocht er wat mis zijn met je kabel dan vermoed ik wel dat je een nieuwe kan krijgen.sphere schreef op maandag 4 september 2017 @ 01:52:
Gebruikt iemand hier de Anker usb c kabels? Ik lees wisselende verhalen over hoe goed die passen (te los soms).
[ Voor 34% gewijzigd door T homass op 26-09-2017 16:12 ]
Ik ben zeer tevreden over de Aukey USB-C powerbank. https://www.amazon.de/dp/B076C2TD3SJorizzz schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:22:
De 5X van mijn vrouw doet het nog steeds, alleen de batterij begint snel leeg te raken. Iemand nog een tip voor een goede powerbank voor deze telefoon? Liefst eentje die zelf ook via USB C op te laden is.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq