Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 719310

Topicstarter
Mijn Note 2 valt af en toe spontaan uit. Hij loopt soms ook vast bij gebruik van internet of sommige apps. Als hij uitvalt start hij zichzelf weer op, en valt daarna weer uit enzovoort
Ik kan hem alleen aankrijgen als ik de oplader aansluit en hem dan opstart. Als hij dan aan is geeft hij aan dat de batterij nog maar 2 of 10% is.
Dat terwijl de batterij vlak daarvoor half tot helemaal vol was. Als ik vervolgens even wacht met de oplader, is hij soms weer zomaar 80%, alsof er niks aan de hand is. Ik heb geen update gedaan of rare apps geïnstalleerd. Soms gebeurt het gewoon en de frequentie neemt toe. Ik vind dit vrij vervelend, want hij valt vaak op onhandige momenten uit. Ligt dit aan de batterij of de software en wat is er aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
Je accu staat toevallig niet wat bol?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee niet bol, maar hij past niet helemaal meer.
De onderkant komt steeds omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

handig 2 topics met gemixte informatie ....

Oplader samsung note 2
Telefoon valt steeds uit

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Fish

De ene gaat over de oplader, de andere over de telefoon/batterij zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Anoniem: 719310 schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:21:
...
Maar nu valt mijn telefoon steeds uit en is de batterij bijna helemaal leeg.
Kan dit aan de oplader liggen? Is de spanning misschien teveel of is er bijv. iets
met de batterij?
...
Mijn Note 2 valt af en toe spontaan uit. Hij loopt soms ook vast bij gebruik van internet of sommige apps. Als hij uitvalt start hij zichzelf weer op, en valt daarna weer uit enzovoort
Ik kan hem alleen aankrijgen als ik de oplader aansluit en hem dan opstart. Als hij dan aan is geeft hij aan dat de batterij nog maar 2 of 10% is.
Dat terwijl de batterij vlak daarvoor half tot helemaal vol was.
Volgens mij gaan ze gewoon beide over je probleem met je note en ik zie wel wat corellatie tussen beide topics zoveel dat het mij handig lijkt dat mensen afweten van het andere topic.

Iperf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Je accu is stuk, vervang deze.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qaatloz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:13
Wat ik afleid uit wat je beschrijft is waarschijnlijk jouw accu kapot en kan geen lading meer vasthouden. Je kunt hem wel 'opladen' maar wat de software alleen ziet is dat de accu een bepaalde spanning af geeft. Ga je de accu belasten dan klapt de spanning onderuit en is jouw accu opeens 'leeg'. Een nieuwe accu kan alleen jouw probleem oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke bedankt. Als het goed is komt morgen de nieuwe accu.

Laat het weten of het werkt. (Hoop het wel).

NB: Kan ik wel gewoon mijn oplader gebruiken of zal ik een andere moeten proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dubbel topic, dus de eerste laat ik staan. Deze gaat op slot.

Eventueel verder in Oplader samsung note 2

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.