[outlook.com] Mail automatisch in trash.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:09
Ik heb mijn gmail account gekoppeld aan mijn outlook.com account met als doel het gmail adres tzt op te heffen en terug te gaan naar 1 primair account. In gmail heb ik doorsturen aan staan naar het outlook adres. Het gmail adres was ook al gekoppeld aan het outlook adres waardoor ik ook namens dat adres kon versturen. Nu komt alle mail mooi binnen in Outlook alleen gooit Outlook alles in de Prullenbak en niet in Postvak in.

Da's niet de bedoeling. Hierdoor mis ik mail. Ik kom er ook niet achter waar het in zit. Er is geen regel ingesteld en het gmail adres staat op de veilige lijst van afzenders. Misschien dat hier iemand een idee heeft?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-07 16:46

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Dit topic gaat over online maildiensten als Outlook.com en Gmail, in combinatie met outlook. Dit heeft werkelijk niets met een windows client OS te maken. Ik verplaats het topic dan ook maar even naar:

Client Software Algemeen

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B