Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke smart-tv box werkt goed met popcorntime?

Pagina: 1
Acties:

• sushi-nori
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Ik wil een Minix Neo X8 plus kopen, met een Rii mini bluetooth keyboard.
De specs en reviews lijken me bijna perfect, maar ik heb nog twee bedenkingen.

Ik lees op verschillende plekken dat die Minix apparaten niet goed samenwerken met popcorntime.
Is dat echt zo? Zoniet, is er dan een apparaatje dat wel goed samenwerkt met popcorntime?

En wat dat Rii keyboardje betreft. Hoe zit dat nou met de standaard Android knoppen?
Back-Menu-Home-Search? Zijn die te bedienen? Ze claimen compatibiliteit met Windows en Linux, wat ook onderschreven wordt door de reviews die ik las, maar die Minix is een Android apparaatje, zitten daar nou ook Android knoppen op? Ik zie ze niet. Je zou toch zeggen, op een bluetooth-apparaatje vier kleine knopjes toevoegen, het is toch de rotmoeite..
En is er anders een alternatief? Een vergelijkbaar compleet draadloos minitoetsenbordje met touchpad, EN Android knoppen?

TIA..

• BasV.
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23-10 21:53
Doe maar gewoon geen popcorn time....

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True