Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spellen spelen in mooie kwaliteit, beter dan de playstation 4 of soortgelijk en tevens moet ik er op kunnen werken met AutoCAD (2D) en SketchUp+Vray(3D).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €850,- incl. verzending en liefst assemblage aangezien ik dit nog nooit heb gedaan. Ik kan wel schroeven enz. maar ik heb bijv. geen pasta's indien deze benodigd zijn ergens voor. Heb wel eerder een hdd vervangen en geheugen geplaatst in mijn laptop, maar dat stelt niets voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Weet niet of ik laptop componenten kan gebruiken? Zit namelijk een Vertex 3 60GB ssd in en een standaard 500gb hdd. Zelf heb ik daar ook 8GB geheugen in geplaatst, maar dat is denk ik beter om gewoon nieuw aan te schaffen.
Randapparatuur in bezit.
Windows 7 van mijn laptop (64bit) wil ik installeren op de nieuwe pc, neem aan dat dat kan? En beter om te upgrade naar 10?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een energyzuinig en betrouwbaar systeem Die stil is en zo min mogelijk licht geeft (dus zo'n transparante plaat hoeft van mij niet en ook geen extra verlichting).
Wil ook dat hij toekomstbestendig(er) is.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan dus weet niet of het verstandig is.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies zodat ik met een gerust hart een pc kan aanschaffen zonder dar het een blok aan me been wordt aangezien het nogal een investering is vind ik.
------------------
Wat heb ik zelf samengesteld
Processor: Intel Core i5-4460 €184,90
Videokaart: ASUS STRIX GTX970-DC2OC-4GD5 €359,90
Moederbord: ASRock B85M Pro4 €65,90
Geheugen: Crucial Ballistix Sport, 2x 4GB, DDR3 €39,89
Voeding: Be quiet! System Power 7 450W €59,90
Hardeschijf: Samsung 850 EVO Series, 250GB ssd €81,49
Behuizing: Zalman Z1 €37,90
-- Totaal: €830,-
Overige vragen
Moet ik nog los kabeltjes e.d. kopen of zitten deze bij de producten los erbij?
Mvg,
Spellen spelen in mooie kwaliteit, beter dan de playstation 4 of soortgelijk en tevens moet ik er op kunnen werken met AutoCAD (2D) en SketchUp+Vray(3D).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €850,- incl. verzending en liefst assemblage aangezien ik dit nog nooit heb gedaan. Ik kan wel schroeven enz. maar ik heb bijv. geen pasta's indien deze benodigd zijn ergens voor. Heb wel eerder een hdd vervangen en geheugen geplaatst in mijn laptop, maar dat stelt niets voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Weet niet of ik laptop componenten kan gebruiken? Zit namelijk een Vertex 3 60GB ssd in en een standaard 500gb hdd. Zelf heb ik daar ook 8GB geheugen in geplaatst, maar dat is denk ik beter om gewoon nieuw aan te schaffen.
Randapparatuur in bezit.
Windows 7 van mijn laptop (64bit) wil ik installeren op de nieuwe pc, neem aan dat dat kan? En beter om te upgrade naar 10?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een energyzuinig en betrouwbaar systeem Die stil is en zo min mogelijk licht geeft (dus zo'n transparante plaat hoeft van mij niet en ook geen extra verlichting).
Wil ook dat hij toekomstbestendig(er) is.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan dus weet niet of het verstandig is.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies zodat ik met een gerust hart een pc kan aanschaffen zonder dar het een blok aan me been wordt aangezien het nogal een investering is vind ik.
------------------
Wat heb ik zelf samengesteld
Processor: Intel Core i5-4460 €184,90
Videokaart: ASUS STRIX GTX970-DC2OC-4GD5 €359,90
Moederbord: ASRock B85M Pro4 €65,90
Geheugen: Crucial Ballistix Sport, 2x 4GB, DDR3 €39,89
Voeding: Be quiet! System Power 7 450W €59,90
Hardeschijf: Samsung 850 EVO Series, 250GB ssd €81,49
Behuizing: Zalman Z1 €37,90
-- Totaal: €830,-
Overige vragen
Moet ik nog los kabeltjes e.d. kopen of zitten deze bij de producten los erbij?
Mvg,
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2015 06:44 . Reden: Bedragen toevoegen in post ]